Duke Nukem Forever

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 19 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Kvind ehm verre weg niet op bruce willis lijken lijkt meer op bart simpson met dat veel te lange vierkante hoofd..........

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    haha ik dacht er net aan 1tje aantemaken toen ik het op een andere site zag voordat ik op xbw inlogde

3. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0

twee druppels water

4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: echt he

ik moet wel zeggen dat ik De eerdere Duke Nukems helemaal grijs heb gespeeld toen .. maar dit is Duke Nukem : Never :+

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Exactly my thoughts. Had het niet beter kunnen zeggen. :)

Ik hoop op een stoere game. Ik heb dan wel zo goed als niks meegekregen van Duke Nukem, maar hoe sommige mensen er over praten en het hele verhaal rond de ontwikkeling van de game wekken toch wel interesse.

6. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is die dan... de Duke Nukem Forever Teaser.

[yt]ZUN7mHUtzno[/yt]

\o/

Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    cool, allen z'n stem is een beetje vaag.

8. Rebellion

Rebellion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst nog Duke Nukem Manhatten Project voor 50 cent gekocht in een of andere 2de hands winkel. Dat spel is echt vet, maar ik heb zo mijn twijfels bij deze nieuwe. The Duke ziet er niet meer 'stoer' uit door zijn hoekige hoofd=(.

Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor een game die al meer dan 10 jaar (!!) in ontwikkeling is vind ik het er echt niet uitzien...

10. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach de game ziet er erg goed uit zo te zien. Binnekort komt er een gameplay trailer had ik gelezen, kan je beter oordelen :)

11. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ikkk
    zijn stem is niet vaag hoor hij zegt:

"I'm looking for some Alien toilet to park my bricks. Who's first?"

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat vind ik niet gek hoor! Als je in 10 jaar 5x je graphics engine moet updaten of een ander bouwprogramma gebruikt heb je echt geen zin meer om de graphics 100% next-gen te maken.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    neej, ik bedoel dat het een beetje gekke klank heeft, never mind

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit te weinig agressie in zijn stem en is niet zwaar genoeg, ik begrijp je :cool:

Duke Nukem 3D 4ever!

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tja, zij blijven de game jaar na jaar uitstellen. Je krijgt straks gewoon een gedateerde game, een game die te laat uitkomt. Vind de game er totaal niet next-gen uitzien, maar vind het eerder een PC game van een paar jaar terug. Mijn interesse in deze game is echt gewoon compleet weg.

Ben het trouwens met Darkon83 eens, z'n stem klinkt cheap. Klinkt als low-budget voice acting. Het is gewoon een verouderde game. Duke Nukem was misschien 10 jaar geleden tof, nu niet meer (vind ik dan). Duke Nukem 3D was toen een goede game, delen die erna zijn gekomen waren crap.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het ziet er niet meer mooi uit, dus interesseert het je niet..

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Tja duke is ook oud :+ Maar ik geef je wat gelijk, het lijkt op een trailer van 2000 zeg maar en dan krijg je zo'n Duke Nukem 1 grapisch tezien :9 Ik ben benieuwd op wat ingame screens of filmpjes

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Alles wat ik tot nu toe van de game heb gezien, over de game heb gehoord of over de game heb gelezen, komt op mij over als een verouderde game. Ben dus bang dat de gameplay (belangrijk in een shooter) dus ook verouderd zal zijn. En een verouderde game interesseerd mij niet. Zeker niet met al het moois van tegenwoordig.

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Heerlijk ik zit al 10 jaar te wachten op de game, hij komt maar wanneer hij komen zal. Het maakt me niet uit hoe het eruitziet. Ik speel zelf nog regelmatig Duke Nukem 3D.

Bij deze game gaat het niet om hoe het eruitziet, als het maar lekker speelt en de humor net zo is als in Duke Nukem 3D, dan ben ik zo blij als een kind.

Inderdaad, zijn stem klinkt vrij normaal vooralsnog.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mijn mening: De Duke Nukem Forever teaser trailer is nu on-line. Ik kan zelf niet koud of warm te worden. Ik heb de eerdere delen van Duke Nukem nooit gespeeld en de hype heb ik nooit begrepen. De game is al sinds 1997 in de maak en het lijkt er op dat deze mogelijk volgend jaar uit komt. Leuke teaser, maar hij staat nog niet op mijn must buy list.

bagger dus

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina