1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Duke Nukem Forever

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 19 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em hier ook liggen, maar hoe spelen we dit op Vista? Wil em echt graag spelen :'-(

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    een game die al tien jaar in ontwikkeling is kan moeilijk nog vernieuwend of origineel zijn....uiteraard het kan wel. Maar er zijn hoogstwaarschijnlijk jaren terug al bepaalde keuzes gemaakt die nu echt achterhaald zijn.

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je dan dat die nog niet uit is :+ die keuzes zullen onderhand wel weer vernieuwd zijn. Mwja ik vind en blijf hem 1 van de allerbeste computerhelden ooit. Het was toch een held? :+

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Duke Nukem is en blijft toch een beetje jeugd sentiment, denk dat het bij iedereen van 20-25 die vroeger een 486 had staan toch nog wel brand.

Mja we gaan het zien, die 10 jaar kunnen zoveel dingen betekenen voor zon game. Misschien word het wel de meest gruwlijk grote, perfect uitgewerkte FPS shooter van het millenium... of de meest afgeneukte greppel game die ooit gemaakt is.

Ik kijk uit naar het resulaat iig, wat dat ook mag wezen.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    amen _O_

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    realistisch gezien denk ik persoonlijk absoluut van niet.
    Was/ben zelf ook een groot DN van,maar toch..
    10 jaar is lang en zou er zoveel vernieuwd zijn in die 10 jaar??

Kijk maar naar STALKER als die game meteen was uitgekomen was het mischien helemaal de shit!

Maar doordat de game zolang is uitgesteld was het toch een mindere game dan verwacht.
    Graphics etc waren al heel wat verouderd.
    Was geen slechte game maar voelde gewoon achterhaald.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

Die gasten leven ook niet onder een steen, denk dat het zon beetje wel duidelijk is dat je niet met half bakken riool game aan ken komen want de meeste reviewers trappen je game gewoon het graf in. Maarja sommige developers (onder publisher druk?) blijven het proberen, helaas.

8. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    BioShock hebben ze ook zeven jaar aangewerkt en daar hebben ze ook al heel veel dingen van System Shock 2 gebruikt.
    Dus ik snap echt niet waarom mensen zitten zeuren :confused:

Als willen kunnen ze elk jaar een nieuwe Duke Nukem maken (wat EA meestal doet) of ze nemen gewoon lekker de tijd voor om echt iets moois van te maken.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het gaat er meer om dat de game toen d'r tijd met veel bombarie werd aangekondigt, en elke keer weer uitgesteld of zelfs stop werd gezet. Het is best dat ze er lang over doen, en een goeie game neerzetten. Maar werk er dan in alle stilte aan, het is namelijk niet zo gegaan en die schuld ligt toch echt deels bij 3d Realms. Waarom een project al zolang van te voren aankondigen en dan bijna 10 jaar later een teaser releasen van zo word het. Aangezien er al eens eerder een screens (en volgens mij zelfs een trailer) is vrijgegeven door hun, heel wat jaar eerder.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De vorige teasers:

1998
    [yt]omOPjBoClw0[/yt]

2001
    [yt]iPX_y7wP_ko[/yt]

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis de ouwe vertrouwde theater levels of in huisen grote ruimtes! En niet de woestijn...en ik vind de voertuigen ook wat...naja voelt niet alsof het bij duke hoort zeg maar...maar ik krijg toch de neiging als ik dat zie de game weer tespelen :+

12. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Alle machtig die trailer van 1998 ziet er echt niet uit, vooral die slechte levels design zou dat spel een hele saaie shooter wezen.

Die trailer van 2001 dat ziet er 10x beter uit, zelfs voor deze tijd.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Wat speel jij dan tegenwoordig mag ik vragen? Als dat er nu nog zo uit zag? dan zou ik de demo niet eens downloaden! Nee ik vind de grapisch moeten hoger. Heb geen zin in om tegen vierkantje blokjes aantekijken. En kwa gameplay lijkt die me ook niet zo heel mooi....Ik ben benieuwd want met duke nukem blijven toch wel alle optie's open kwa gameplay...

14. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zeer weinig spellen. meestal F.E.A.R online maar ik bedoel niet op grafics gebiedt maar meer op de gameplay.

F.E.A.R bevoorbeeld is alleen maar recht toe recht aan voor de rest gebeurt er niks, maar in DN: Forever zit veel meer gameplay elementen in zoals die speedboot varen motorrijden zelfs pinballen en misschien wel meer.

Maar je heb wel gelijk, "zelfs voor deze tijd" was een beetje overdreven :+

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Geeft niks :9 En tja ik denk dat ik het dan al deed voor de pinbal...damn wat zou dat vet zijn... :9

16. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Ik vraag me af, wat ze nou gedaan hebben die 10 jaar ? 8)

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    De game verrot hebben gespeeld zonder ons ervan te laten genieten?

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    het zou wel mooi zijn als ze nu met het spel van 1998 komen aan zetten:lol:

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Die trailer van 1998 ziet er anders nog best goed uit... voor die tijd.

20. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    tja t gaaat echt niet op de graphics...

al komen ze daarmee op de proppen in het is a hell of a story,.... krijgt het spel nog een 9... graphics isn't all...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina