Mensen die dezelfde stemacteur houden = Bij MP3 wilden ze ook een andere acteur omdat Max Payne ouder was geworden in de game. Ik bedoel what the hell, wat denken ze dat die acteur in de tussentijd heeft gedaan? Dat die jonger is geworden? Benieuwd hoe het nu met de stemacteur daar zit.
http://www.g4tv.com/videos/51231/duke-nukem-at-the-2011-interactive-achievement-awards/ Haha, als de game ook zulke humor en dissen naar andere games krijgt is het voor mij al prima
2K’s just confirmed, in probably the most amazing way possible, that Duke Nukem Forever has been delayed into June.
ja denk het wel, april fools? maar fucking droog, op sommige sites gaan mensen helemaal los dat het belachelijk is enz. maar bij niemand schiet het te binnen dat het een 1 april grap kan zijn?
Nee game is echt delayed, maar kan er zeker om lachen. Goede nieuws is dat hij überhaupt uitkomt, en wat is nu een maandje?
Als ik mij niet vergis kan je pas 1 april grappen maken op 1 april? Maar goed, 1 maandje maar kan ik ook wel op wachten. =/
nee, elk jaar komen er grappen een week ofzo voor 1 april. en dan op 1 april zeggen ze pas APRIL FOOLS. is elk jaar zo
Ja kan goed. Maar toch als die delayed is. Is dit toch de beste manier om het te doen. Bij Gearbox weten ze precies goed hoe ze met deze game om moeten gaan en hoe ze met de gamers om moeten gaan die wachten op dit spel.
Is het zeker dat er een demo komt?? Dit lijkt me namelijk ook wel een gaaf spel...... de oude heb ik destijds erg veel gespeeld; Wie eigenlijk niet?
Wel raar dat hij nu opeens eerder in europa als usa uitkomt. Ben benieuwd of dit geen grap is. Wel tof gedaan.