Ik zie bij Duke Nukem de multiplayer ook meer als een soort extra, het spel draait toch veel meer om de Single-player dus dat er geen Multiplayer Achievements in zit vind ik eigenlijk wel beter.
ditto, vind ze ook vaak lame, helemaal als ze boosters in de hand werken etc. Mijn interesse voor Duke Nukem Forever neemt toe =)
Als je zo'n gehackte JTAG Xbox hebt kun je em al downloaden, zal wel betekenen dat ie er snel zal zijn voor ons
[yt]R9y9TucIQ7U[/yt] Ik kreeg serieus hartkloppingen toen ik die gast met dat bordje binnen zag komen lopen... Eikels xD
Die game industrie wordt steeds vervelender zeg! Nu moet je dus al een game gaan pre-orderen om een demo te kunnen spelen!? WTF!
Om een demo eerder te kunnen spelen. Wij krijgen em ook nog wel, gewoon wat later. Als ik me niet vergis.
Lijkt me toch wel 1 van de leukere games om aan te werken als developer , al je achterlijke ideeen kan je er gewoon instoppen .
Die First Acces Demo komt pas een week voor de game, hoelang kunnen wij dan echt van die demo genieten? Twee dagen? Oh en wel een boeiend filmpje: [yt]v2BEMhgAJZQ[/yt]