1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 1 apr 2007.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Indeed! Waar ik normaal gesproken een graphicshoer ben, boeit dat me hier echt veel minder. Moet gewoon fun zijn en ik denk dat het wel gaat lukken.. Ik ben in elk geval happy mt m'n pre order:)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    "DUKE IS TERUG EN HOE"... kan jij niet interpreterend lezen? gast.. die game is FUCKING NEP face it.. Duke sfeer zit erin? ja dezelfde als Duke Nukem 3D.. maar dan ook echt dezelfde als van 10 jaar terug ofzo.. Vijanden vallen in blokken uiteen, maar ook gewoon letterlijk blokken. Besturing is houterig, eerste level lijkt nieuw, woestijnlevel is met unreal engine 2. Nee.. de demo is echt te slecht

Graphics boeien niet? Prima.. feit blijft dat dit eruit ziet als een Xbox launch game... Ik denk dat veel mensen stiekem heel erg teleurgesteld gaan zijn maar het niet gaan willen toegeven.

Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Fijn, wees een graphics hoer. Mij maakt het echt geen ene reet uit, als de game maar tof is. En dat zit wel goed.

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    en dat is het hem nou juist.. de demo is echt nep.. geloof me. ik ga hem ook halen en hoop dat de demo gewoon oud is en de game verbeterd. ik ben echt geen gfx hoer gast, maar geloof me, ze hebben oude levels en nieuwe bij elkaar geplakt en dat valt gewoon op. stop met jezelf voor de gek houden. er is een verschil tussen een game spelen van 5 jaar terug en een game die nu uitkomt die speelt en lijkt op een game van 5 jaar terug

5. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Wacht gewoon op de game en oordeel dan;) humor, lompheid en retro voorop en t komt wel goed.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja ik haal hem ook om die redenen, zelfs na het spelen van die demo, heb die game maanden terug al betaald zelfs.. maar ik ben gewoon eerlijk en die demo is echt heel slecht. althans dat woestijnlevel is om te lachen

7. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de ontwikkeling ook maar een beetje gevolgd hebt weet je dat je van DNF geen baanbrekende titel hoeft te verwachten. Ook dat gezever over de graphics, het was toch allang duidelijk dat de game er verouderd uit zou zien? Hoe kun je daar nu nog verbaasd over zijn?

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok luister. Pepsi, Greyfox, Sokkie en ik hebben allemaal de demo gedownload gister en gespeeld. 4 negatieve meningen tegenover 1 redelijk postieve van Drokz en jullie allemaal die die demo niet hebben gespeeld. En onze verwachtingen liggen echt niet hoog. Heeft niks te maken met verbaasd zijn, de demo is gewoon KUT, fact. Het lijkt wel de unreal 2 engine.

Ik hoor jullie volgende week wel, al denk ik dat veel mensen niet gaan willen toegeven.

Ga em nu trouwens nog een x proberen, want ik heb holo-duke nog niet gevonden en die quotes zijn hilarisch

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeik over de graphics. Dit soort shooters hebben het daar nooit van hoeven hebben, het wordt een geweldige game voor de fans met lauwe humor en ietwat verouderde gameplay technieken. Niets mis mee. Voor de mensen die niets met duke hebben zal het geen must-have worden.. voor andere (incluis mezelf) zal het een hele vermakelijke game gaan worden :thumbs:

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Vond de demo de eerste keer dat ik 'm speelde ook echt niet leuk, vooral omdat ik iets nieuws verwachtte en ik dit allemaal al een keer gezien en zelfs gespeeld had. Maar de tweede playthough was al een stuk leuker, toen ben ik echt op secrets en easter eggs enzo gaan letten. De Holoduke, het bier, verschillende billboards en die turd in het toilet :lol:

Ik ben het met Upinsmoke eens, de demo is teleurstellend, maar dit is precies dezelfde demo als die we in september ook gespeeld en gezien hebben dus het zegt NIKS over de final game. Als er maar net zoveel grapjes, references en secrets als in DN3D inzitten ben ik blij :D

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Thank you..

Heb holo-duke nu gevonden "Ill rip your head off and poop into your neck" hahaha..

12. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe, 'jullie allemaal die die demo niet hebben gespeeld'? Ik heb de demo gespeeld en het valt allemaal wel mee, ik begrijp dat gezeur niet zo goed. Het enige wat ik jammer vind is dat het gewoon de PAX demo is.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tis gewoon een ouwe demo en allerlei zooi is al verbeterd en zo. Beetje dom om die demo dan uit te geven.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    En ik snap niet hoe jullie niet kunnen vinden dat de animaties, de physics, het geluid, de gameplay (tis zo houterig als het maar kan), de graphics, de laadtijden, dat je maar 2 wapens kan dragen (kortom alles?), jullie allemaal niet zo boeien, ik speel genoeg oude games maar er ook grenzen.

Maar afin, laten we hopen dat de retail enorm is opgepoetst, zie het vrijdag wel of misschien eerder. Ligt aan de FRS

ik hoop het echt..

Laatst bewerkt: 5 jun 2011
  15. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ik dan niet begrijp, de demo is technisch gezien inderdaad echt ZWAAR achterhaald en toch hebben ze zo lang gewacht met het releasen van de demo... is het om zoveel mogelijk pre-orders te vangen of is het omdat ze deze demo niet van een stoffige plank af hebben getrokken, maar echt hebben gemaakt? :)

Ik hoop het eerste. Ik ga deze game ook gewoon wel halen, maar ik ben bang dat 'ie binnen 2 uurtjes weer terug naar de winkel gaat.

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Waarom? Omdat de beelden tegen kunnen vallen? Er zijn toch inmiddels al aardig wat ingame filmpjes te vinden? Denk wel dat je een aardige indruk kunt krijgen.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe lol. Duke bestellen bij Amazon.com, meteen annuleren en meteen code via email voor Duke's First Access Club. Thanks. :+

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Amazon.co.uk weet helemaal niets van de First Access club.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Klopt, probeerde het eerst via .co.uk maar die doet er niet aan mee volgens mij. Via .com wel, had meteen een code binnen en mijn bestelling is al geannuleerd.

20. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel veel ingame beelden gezien, maar als ik dan vervolgens de demo speel dan schrik ik toch wel heel erg. Ik zal de game toch checken want de Duke is gewoon een baas. Maar, als de volledige versie kwalitatief niet compleet over de demo heen loopt, dan breng ik hem zo weer terug :)

Deel Deze Pagina