1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 1 apr 2007.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eurogamer zal morgen wel met een review komen

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Maar hij is nu al uit in Australië ;)

3. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net mijn smsje van gamemania dat die kanworden opgehaald

4. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een kleine vertraging ivm E3, maar ze zouden wel gewoon moeten komen.

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem morgen eens spelen.
    Ben benieuwd.

6. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Dus de game ligt vandaag na 10 jaar eindelijk in de winkel en niemand heeft hem!?

Had pagina' s vol met blijdschap en/of teleurstellingen verwacht op dit moment.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    niemand zn pre-order is binnen..

8. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Ja maar dan nog. Zoveel mensen hebben geen pre-order. Had gedacht dat dit een mega release zou zijn. Nieuwe generatie zal er niet erg voor warm lopen blijkbaar. Als een GTA uit gaat komen heb je dagen voor de release al 30 pagina' s ofzo per dag hier op het forum.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    volgens mij heeft iedereen hier juist een balls of steel pre-order..

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Niet zo raar toch? De game zal vooral voor diegene zijn die zijn opgegroeid met de Duke en die zullen het forum niet vol spammen met of ze hem al bij de plaatselijke Zeeman hebben gevonden. De game richt zich op die mensen en daar is de game uiteindelijk ook voor.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kon m vanmiddag nog niet vinden , anders had ik wel even willen spammen :+

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nu waarschijnlijk veel haters op mijn dak, maar so be it dan maar. Het volgende is mijn mening<!>

Duke Nukem is altijd de fastfood geweest onder de shooters, de B acteurs tussen de echt goede acteurs. Duke Nukem 3D was vroeger wel tof in de pubertijd, veel actie maar eindelijk eens een shooter waar wat pixeltieten in zaten. Verder had je een soort rambo achtige wannaB persoon die vooral zo stoer mogelijk door de levels gaat. Ik vind het echt zo'n spel voor een groep IT'rs die trots er op zijn dat ze vroeger Duke Nukem speelden.

Maarja door een game als Duke Nukem kon ik een game als Unreal nog meer waarderen, of Half life, of Quake (in mindere mate).

Ik haal deze game misschien nog eens budget oid, maar ik snap 't dat dit topic zo leeg is. Degene die nog nooit van Duke hebben gehoord denken sowieso van "huh, wut?" en terecht. De demo scheen ook al weinig voor te stellen. (ook al zou de final version veel beter zijn).

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nou doe je duke3D echt tekort. Die game was technisch zijn tijd ver vooruit en qua gameplay zeer innovatief.

Het was echt niet alleen maar tieten en one-liners.

Duke3D introduceerde vertical aim in shooters aan het grote publiek. Iets wat daarvoor alleen Bungie in Marathon had gedaan volgens mij

Ik zeg niet dat het geen platte humor was maar je kan niet ontkennen dat de gameplay en leveldesign een enorme sprong maakten door Duke3d.

De rest was allemaal alleen maar Doom aan het na-apen en Duke maakte dan in 1 klap achterhaald.

Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    moest inderdaad ff 2x goed lezen.. de B acteur onder de echte acteurs? pardon?
    dat zal waarschijnlijk nu het geval zijn met DNF :p

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal morgen als ik hem gespeeld heb mijn mening is geven.
    Ik had ook wel verwacht dat dit topic veel actiever was geweest.

16. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn BoSE is verzonden, dat wordt dan het hele weekend DNF spelen! :D

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    waarom zou het topic actiever zijn? handje vol mensen die de demo hebben gespeeld, zij hebben hun mening al gegeven.

voor de rest heeft niemand nog gespeeld? morgen alle meningen

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had toch verwacht dat veel meer mensen hem nu al zouden hebben.
    Ook nergens geen Nederlandse review te bespeuren.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Streng embargo waarschijnlijk. Beloofd vaak niet veel goeds maar we gaan het morgen wel zien.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog dat ik het speelde toen ik een jaar of 6-8 was. En dat mijn neefje het had voor de computer (van zijn ouders). En dat we allemaal zaten van "oh, tieten, haha wat een opmerkingen" toch had ik ook al snel zoiets van:confused:. Ik kan mij nog iets herinneren van een bioscoop waar je geld aan strippers kon geven.

Dat het de eerste was die vertical aim introduceerde = (scherp+1) heb daar toevallig een paar maanden terug nog een documentaire over gezien. Wat welke shooters deden voor het genre. En dat van de vertical aim is inderdaad nice.

Verder, tja Duke Nukem is grafisch van toen wat Crysis 2 grafisch nu is. Toendertijd had Duke Nukem technisch gezien een voorsprong, zoals Crysis 2 dat nu ook heeft. Echter hebben ze ook een overeenkomst. De sfeer boeit mij niet, het leveldesign trekt mij niet en de omgevingen nodigen mij ook niet uit om verder te lopen. Dit is uiteraard erg subjectief.

Ach, meeste acteurs in games zijn natuurlijk niet om U tegen te zeggen. Er zijn trouwens ook wel dingen aan DKF die mij interesseren. De arcade gameplay is wel vermakelijk tussen de realistische shooters, en de fun factor spreekt mij ook wel aan.

Deel Deze Pagina