1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 1 apr 2007.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk ook dat het komt omdat de game een paar jaar te laat komt.

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GT reviews kijk ik zelden, omdat er dan al zo'n hoop gespoiled word. Gamer.nl geeft een 7, kan me daar wel goed in vinden.

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je ergens niet moet zijn voor een goede subjectieve en onderbouwde mening is het de gasten van de PU wel8)

5. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
  6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nee niet sinds Wouter er werkt nee :+

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nog 1 'big package' DLC voor de 1e PM.:)

Verder ook m'n BoS edition binnen!

8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joystiq geeft hem 2/5 met als hoofd: fail to the king

Je moet idd wel ballen van staal hebben wil je als koper de reviews kunnen incasseren.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Code is in inmiddels verstuurd.

fuck it. Gewoon lekker knallen en zelf oordelen;) ik ben iig blij met de game.

10. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wat ik zo al lees bevestigd het eigenlijk alleen al wat ik verwacht had ;)

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor reviews e.d zweer ik bij GiantBomb. Ik ben er niet altijd mee eens, maar de reviews zijn wel altijd goed onderbouwd. Jammer dat er nog geen Quicklook van DNF is, altijd handig om te kijken of een game wat voor je is

12. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Lol mensen springen gelijk in de verdediging door de recensies omdat ze gewoon niet willen accepteren dat de game gewoon een dikke fail is. :emo:
    De game moest gewoon nooit afgemaakt worden. Duke was 15 jaar geleden leuk. Nu zijn we vele generaties verder.
    Leuk die nostalgie, maar ga op ze minst nog een beetje mee met de tijd.
    Deze game zou in 2002 echt een topper zijn geweest. Niet anno 2011.
    60 euro de prullenbak in.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als er zoveel negatieve reviews komen zou ik ook wel 2x nadenken voordat ik €60 uit geef. Tuurlijk zijn er altijd mensen die een game leuk vinden.

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Altijd leuk dat er, als er iets tegen een game gebruikt wordt, nog gepraat wordt over 60 euro voor een game :emo: Als je zonder enige voorkennis deze game bij de willekeurige Bart Smit haalt ben je ook wel een Hansworst ja.

En het feit dat deze game nog uit is gekomen is juist een bewijs dat er nog uitgevers / developers zijn die iets om de fans geven, in plaats van puur om $$$. De kans dat deze game met z'n 2006-graphics en gameplay zou floppen was natuurlijk vrij groot, maar toch hebben ze doorgezet en de game uitgebracht. Randy heeft ook gezegd dat het meer symbolisch was dat deze game gewoon uit moést komen. Ik neem aan dat als ze over een paar maanden echt klaar zijn met DNF (qua DLC enzo) ze gewoon aan een echte, actuele sequel gaan werken.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd als mensen negatief zijn. Hebben ze altijd over 60 euro etc.
    Dat betaald niemand meer tegenwoordig. 35 bij GH of 45 bij een andere gameshop en hebt hem zelf op de release binnen. Iets anders en je bent dom bezig.
    En btw ik heb (en koop) het spel niet.

16. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :lol: vage opmerking, heb de game nog niet gespeeld dus oordeel er ook nog niet over..

Maar waarom dan niet gelijk een "echt actuele sequel" maken? de vorige game was zowiezo al 12 jaar terug

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Om eerlijk te zijn doen de scores bij recensies mij niks, ik heb enorm veel Sonic games gespeeld en dat veel Sonic games een enorme lage cijfer kregen deed mij ook niks. ik geniet enorm veel van de nieuwe Sonic games en ik blijf ze maar kopen =).

Bij Duke Nukem Forever is het de zelfde verhaal, ik ga binnenkort deze titel aanschaffen en ook al zijn graphics zo slecht... ik weet zeker dat ik er veel van ga genieten =).

Ik moet zeggen dat de recensie van Insidegamer echt zeer slecht is(maar dat is mijn mening dan...) er wordt constant gesproken over waarom het spel zo slecht is, maar positief is hij zeker niet (behalve dan over hele kleine dingen), ik vind het dan ook een zeer korte recensie ook nog :+, maar goed ieder zijn mening over wat hij leuk vind of niet leuk vind natuurlijk, bij recensies heb je precies hetzelfde.

Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Whaaaaaaat??!! Hoe kan dit dan tegenvallen? Ik zie momenteel alleen de review van IG, die wil ik niet lezen. Hoe reageren de andere reviewers hierop dan?

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    enige wat ik kan zeggen over deze game is, oordeel zelf

maar niet aan de hand van de demo want die is sleeechhhtt

20. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een negatief geleuter in de recenties en veel fora,
    ik vermaak me prima met de game oldskool knallen zoals vroeger, en dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Laatst bewerkt: 10 jun 2011

Deel Deze Pagina