1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 1 apr 2007.

1. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Count me in :+

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben nu ook het 1e level uit en vermaak me prima met Duke. De lompheid spat er van af en dat vind ik het grootste pluspunt. Iemand die dit stukje al heeft gezien? "Green armor is voor pussies!" :D haha Alles tot nu toe zwaar over de top. Als ik bij de hints bekijk tijdens het laden zie ik hoop een hoop dingen staan die nog erg tof moeten worden m.b.t. wapens en interacties met de omgeving.

Game ziet er voor de standaard van nu natuurlijk slecht uit, maar dat wist ik al, dus geen verassing en geen reden om hem te laten liggen.

2 Dingen die ik tot nu toe irritant vind:
    - Pigcops die van 30 meter naar je toe springen en je uit elkaar beginnen te trekken voordat ik in de gaten heb wat de fuck er allemaal gebeurt. Maar misschien wen ik hier nog wel aan.
    - Laadtijden. Superlang. Elk level. Elke keer als je neer gaat. Superkut.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als dat het geval had geweest hadden ze ook zo eerlijk moeten wezen en moeten toegeven oke, feitenlijk is het een 3 jaar oude game die we als nieuwe uitgeven. Laten we als advies prijs €30,- aan houden.

En als ze niet verwacht hadden er wat aan te verdienen had de game er echt niet gekomen hoor.
    At the end of the day its all about the moneyz.
    Er zijn nog zat mensen die dat niet weten en gewoon de games nog in de winkels kopen.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat wou ik net zeggen, want veel mensen om me heen kopen de games gewoon in de shop voor de volle mep. Ik heb nu €70 betaald voor de BoS editie en het is dat de frutsels daarin wel lachen zijn, maar de game zelf is echt geen €60 waard helaas. Het is het gewoon net niet. Het concept is opzich goed, maar de uitwerking had veel beter gekund. Dat geldt ook grafisch. Toen ik de game begon bij die toiletten daar, dacht ik nog van: "Hmmm, ziet er wel goed uit.". Maar eenmaal wat verder in de game kwam ik daar snel op terug. Het is dat ik zelf benieuwd was naar hoe Duke 'm anno nu zou doen en dat er een leuke LE is, want anders had ik deze links laten liggen... helaas!

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Jup, echt verschrikkelijk... =(

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha ja, moest ik echt om lachen, leuk gedaan! Vind de humor en het over te top gewoon erg tof in de game. Game neemt zichzelf niet serieus en is gewoon lekker knallen.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar diegene die hier op het forum en in deze thread posten weten dat wel.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar daarentegen heb je wel veel vette dingen hoor. dikke bossbattles, vette actiestukjes en de levels varieren en dat vind ik nog het grootste pluspunt. de variatie. ben wel het demo level voorbij en dat was nog steeds zoals in de demo.. erg slecht, maar wel het slechtste stukje wat ik heb gehad.

ben nu bij
    [spoiler1]hoover dam tegen een octaking ofzo[/spoiler1]

Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  9. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1][​IMG]

"that's one dead space soldier" :lol:[/SPOILER1]

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    voordat stukje waar ze Halo ook al te pakken namen zeiden ze ook iets over Gears of War trouwens

11. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
  12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    GH?
    En welke andere gameshop dan? Ben hier wel benieuwd naar als je hem voor die prijs op de dag van release binnen hebt.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Uitgespeeld. zo een 7/8u denk ik. Laat deze game als je niks met Duke Nukem hebt of als je outdated games niks vind. Game was makkelijk, ik heb em op normal gespeeld want ik wil em echt niet op hard spelen en vaak doodgaan en dan 45sec steeds moeten laden.

Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gamehubs
    Ander winkel is topdealgames. La Noire had ik zelfs op Woensdag al binnen waar Vrijdag de release was.

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    :eek: Dat is zeker nice.

16. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de achievo's ?
    Redelijk easy?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeker. Is wel een nieuwe site. Ideal gedoe werkt nog niet perfect en update van de status ook nog niet echt. Maar prijs en levering is positief en dat is het belangrijkst voor mij.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    veel missable achievs maar wel easy. ik vind alleen kut om die hard en ultra hard te doen omdat als je vaak doodgaat, je echt vaak naar loading screens gaat kijken

19. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je chapters replayen?

Ja, had al gelezen dat die loading screens zeer lang duurden. +- 1 min ofs?

20. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Jup er zit chapter select in.

En die loading screens zijn idd veel te lang, minstens een minuut elke keer als je doodgaat... Onbegrijpelijk.

Deel Deze Pagina