1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 1 apr 2007.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond het wel humor toen dat vrouwtje in het begin vroeg: "was it any good?" waarop Duke antwoord: "what do you expect after 13 years."

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Als je het spel niks vond dan is het jou probleem, ik had Modern Warfare 2 gehaald en ik vond het helemaal geen zak aan en ik vond ook dat het geldverspilling was maar dat is mijn eigen probleem, ik geef je geen ongelijk though dat het spel op veel plekken slecht is :+.

Ik heb de Duke Nukem Forever demo gespeeld en zo slecht vond ik het ook weer niet, wees blij dat hij uit is gekomen, en als het je niet bevalt koop dan voortaan geen Duke Nukem games meer? ;)

Laatst bewerkt: 7 jul 2011
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ach de volgende Duke Nukem zal graphics hebben van de kwaliteit die we nu kennen, jammer dat ie pas in 2014 zal uitkomen :+

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    2024 zal je bedoelen ;)

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ja, dat bedoel ik :+

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Oh nee ik vond het spel gewoon echt bagger. Als ik een fan zou zijn van Duke zou ik hier geen genoegen mee nemen. En waarom zou ik blij zijn dat deze game toch is uitgekomen?

Weet niet wat Modern Warfare ermee te maken heeft maar die game vind ik ook niks. :p Maar dat heeft met smaak te maken. Dit heeft gewoon te maken met regelrechte troep.

Wou gewoon even mijn mening delen over dit spel.

7. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ach, ik vind het wel aardig, doch technisch erg slecht en gedateerd. Als ik er een cijfer voor zou moeten geven (ben er nog niet helemaal doorheen, maar wel bijna) zou het iets van een 6je zijn ofzo.

8. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hahhaha me 2

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wat een ongelovelijk shijt game is dit, ja het moet allemaal zo in de stijl als de oude Duke. Maar doe dan alsjeblieft die besturing beter, grafisch hoef ik niet over te beginnen want 12 jaar voor een piece of crap is nog te kort blijkbaar. Alles gaat houterig (en ja dat zal dan wel weer het 'old skool' aan deze game moeten zijn), heb een half uur voor de spiegel in de lift lopen springen om dat dat nog een beetje humor was (en nee ik heb geen slechte humor want kijk zelf maar hoe geweldig dat eruit ziet!!!!!), nee deze game is zeker niet mijn cup of tea. Bah...

Laatst bewerkt: 16 jul 2011
  10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    QFT:thumbs:

11. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Vanavond uitgespeeld. Was de moeite wel waard omdat het een uniek produkt is. Maar ik zou hem denk ik een 6je geven (of voldoende) als ik hem had moeten reviewen.

12. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoelang is de game ongeveer?

13. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Heb het niet bijgehouden, maar zeker niet kort voor een FPS.

14. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vond het de moeite juist helemaal niet waard, man man wat een schijtspel:'-(
    eerste paar levels had ik er nog wel lol in en dacht het is wel ouwe meuk maar wel fun om te spelen..
    Maar na een tijdje ging het zo enorm tegenstaan.. had de game voor niks maar het was niet eens de moeite om het voor de achievments uit te spelen zo slecht

Deel Deze Pagina