1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 1 apr 2007.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Helaas werken die 15% kortingscodes van Rewardyourthirst.com niet meer =(

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja en die 5 pond code die ik als goedmaker had gekregen van ze werkt ook niet meer

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Als je Duke Nukem vroeger nooit gespeeld hebt en er dus ook niet mee bent ''opgegroeid'' dan is deze game volgens mij een stuk minder episch?

Want om eerlijk te zijn snap ik niet zo goed waarom iedereen de game ongeacht of ie slecht of goed is de hemel in prijst....

4. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is al een wonder dat deze game na 13 jaar alsnog gaat komen, dan maakt het inderdaad ook echt niet meer uit hoe goed of slecht ie is...humor is het belangrijkste. Duke Nukem 3D was 13 jaar geleden DE game die je over een lan-kabel met je maten speelde en zo vet en lollig was die game....good times! :thumbs:

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja mee eens. je begrijpt de hype dan niet achter de game. duke was idd DE GAME vroeger

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als je snel bent bij Thehut bestellen met 10% korting WED10 maar is alleen voor de eerste 2000 mensen dus wees wel snel. En momenteel geen verzendkosten :thumbs: Is dan ongeveer 70 euro incl ;)

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

Vroeger had ik de game helemaal kapot gespeeld ! Wat ik geweldig vond; Je kon de monsters verkleinen en later op stampen geweldig! \o/

Trouwens; Ik heb deze game vorig jaar gespeeld bij (Firstlook) Wordt zeker een aangename verrassing geloof mij. ;)

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idem :) Heb er ook nog een duke nukem shirt aan overgehouden :thumbs:

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Besteld ! Bedankt man:thumbs:

10. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Hehe die heb ik ook ja :cool:

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    No problem :thumbs:

12. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Net de Balls of Steel Edition gepreorderd bij de FRS, had nog 2 VVV-bonnen dus kwam op een totaal van 58 euro :D Nu nog twee maandjes wachten...

Wat ik altijd zo cool vind aan games (ver) vantevoren pre-orderen is dat als de game eenmaal uitkomt het voelt alsof je 'm gratis krijgt, want je hebt 'm al maanden geleden betaald :+

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Multiplayer modes detailed for Duke Nukem Forever

According to Duke4net, there will be four different modes, with a maximum of eight players participating in 4 vs 4 with each “Duke” wearing either a red or blue shirt denoting the team they are on.

The modes are: Dukematch, Team Dukematch, Capture the Babe (Capture the Flag) and Hail to the King (King of the Hill). Dukes on other teams will have either red or blue shirts.

In Capture the Babe, the lady in question takes the place of the usual flag. Players must steal the other team’s babe, and if she starts to freak out a bit, you can pull a Sean Connery and give her a smack to calm her down.

There will be 10 maps at launch, one of which is the old west style-map of Morning Wood which we’ve seen in screens. There’s also a remake of the Dukeburger which has little miniature Dukes running around all over the place. When shrunk, the tiny Dukes can still use weapons, but damage is only 10 percent of what it normally is, and steroids will allow players to perform one-hit kill-punches and maintain faster running speeds. Players will not be able to use weapons while the steroid is in effect, and it’s unsure at this point if the steroid user is immune to Shrinker anymore.

A jetpack will show up on some maps, but only in multiplayer not single-player, and you can also plant bombs on enemies and other players. Other confirmed weapons include: a pistol, shotgun, ripper chaingun, pipebomb, rpg, shrinker, railgun, freezer, devestator, and trip-bomb. Players can only carry two primary weapons at a time, with bombs counting as a secondary weapon of course.

Holoduke is the same as in Duke 3D, but allows for the player to be cloaked, enabling stealthy melee attacks.

As players gain experience points by defeating other players, they can spend these points on customizing Duke: basic kills bet more basic points, while specialty “one time achievement kills,” like killing a player using the holoduke or killing yourself on accident with pipe bomb will give you a bonus.

Scans.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    :mad: maar ik wil niet NU al betalen

15. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Hoezo niet? Of je 'm nou nu betaalt of met het ophalen, maakt niets uit toch? :+

En wow ik heb zin in deze game :D Capture the Babe en Hail to the King, alleen de MP-modes al :lol:

Is er trouwens iets bekend over een demo?

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    true, besteld.. ik kwam op 67e

17. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Da's netjes, waar? :) Zavvi ofzo?

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee, freerecordshop.

10% korting en dan die 5 euro korting nog is. iemand had dat gepost in een ander topic

19. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Duke Nukem does Mr. Burns :D

[yt]YDNX-tg9QSU[/yt]

Raap me op :lol:

EDIT: Oh, en: :D

[yt]xV6DMmQ4nu8[/yt]

Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast die Duke's stem heeft is toch een opa van 65 jaar ofzo :lol: zo fout

Deel Deze Pagina