Nee, natuurlijk niet. Het wordt allemaal in verhouding gedaan. Of nu 50 van de 100 mensen de achievement hebben of 500 van de 1000 maakt niks uit. Het is in verhouding dus even moeilijk.
Nou niet echt. Je kunt heel veel moeite doen voor Call of Duty 4 veteran, maar dat is minder waard als bv. wat PES2009 achievements zoals versla elk Italiaans team. Dit zegt het al. Dat neemt niet weg dat het inderdaad laat zien wie er wat meer moeite voor doet enz, en het is wel een grappig systeem.
Ja, maar dan hebben meerdere mensen besloten die moeite te nemen, dus is het minder 'speciaal'. En wanneer iets lang duurt, kost het toch ook moeite? Edit: Daar heb ik moeite mee [dat kan ik niet goed] Dat gaat in één moeite door [dat kan ook nog wel even gedaan worden] Dat is de moeite waard [het kost inspanning, maar het levert ook iets op] Hij moet er veel moeite voor doen [zich erg inspannen] Met moeite kwam hij overeind [met veel inspanning]
Natuurlijk is het systeem niet perfect, maar het geeft op zich wel een aardig beeld. Beter dan je normale gamerscore.
Kheb toch aardig wat moeite gestoken in de 1000/1000 voor Stuntman, en de meeste mensen snappen niet hoe ik 't gedaan heb (). Die game heeft ook een ratio van 3 ofzo, dus klopt het systeem toch wel aardig..
Wordt bij jullie de laatst behaalde achievements, van onze leaderboard, ook niet meer geupdate? Het blijft bij mij steken op 3 maart.
Hm, nu je het zegt. Misschien stuur ik wel even een mailtje naar TA. @Hybje: Request update zie ik toch echt niet staan?
Onder je avatar staan vernieuw pijltjes dat is request update. Dat had ik gister ook gedaan omdat die al een dag niet geupdate had en 10 min later was die geupdate.
Dit gaat over je eigen scores. Ik heb het nu over de leaderboards. Daar worden de laatst behaalde resultaten niet meer geupdate, helemaal onderaan. Bij mij althans...
Tss.. :{ Laat het niet meer gebeuren! Heb inmiddels een mailtje gestuurd met het probleem. Dat denk ik tenminste, want nadat ik op Send drukte werd ik na een tijdje weer teruggezet naar de Contact Us pagina. We merken het wel.
Bestaat er eigenlijk een max. voor je 'To Do List'? Want ik had niks te doen en ging steeds achievements toevoegen maar op een gegeven moment kon dat niet meer en dat symbooltje voor toevoegen is ook verdwenen .
Dat is een teken dat je eens moet gaan beginnen ipv alleen maar toevoegen . Ik ga ff wat Midnight Club LA achievements halen, ik durf te wedden dat de ratio best hoog is daarvan.
Tof dat je kunt kijken hoeveel achievements je bijv. in februari 2009 hebt gehaald. Had er 145 vorige maand en nu nog maar 17 .