Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    :eek:

Ik vroeg me al af waar mijn post in dat topic was.
    Hij zal ongetwijfeld een lage ratio hebben. ;)

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Mijn hoogste ratio is deze:
    Rapid Rabbit Wrangler
    Earned 100 victories in class 100 bunny racing. (Secret) 136 (20) 6.82

Degene waar ik momenteel het meest trots op ben is deze:
    Ethereal Executioner
    Defeated the Ethereal Queen. (Secret) 245 (40) 6.14

De 'moeilijkste' achievements momenteel komen veelal uit Infinite Undiscovery, Star Ocean en Unreal Tournament. De laatste vind ik nogal opvallend.

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Hier mijn lijstje, ik vindt de SURVIVOR achievement veel moeilijker dan de Grand Pearl Pooh-Bah en nog een paar horen daar eigenlijk niet thuis, maar goed*)

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb niet zo gek veel moeilijke achievements gehaald blijkbaar:

Net zoals Chorus zegt, sommige zijn erg makkelijk en horen hier zeker niet thuis. De meeste zijn nu ook aardig gezakt met de TA ratio.

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moeilijkste achievement is van NFS: Carbon. 'Crusher', TA Ratio van 4.18 oid. Dan moet je 100 politiewagens in een single chase uitschakelen door ze te blijven rammen :+. Was er iets van 20+ minuten mee bezig.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ben benieuwd hoeveel deze nog waard is na 17 september. :+

TA ratio van 32.30. Hopelijk zijn er veel mensen die het vergeten te doen, waardoor ie een mooie ratio blijft houden. :p

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik ben niet zo goed als jullie :mad:

Ik snap echt niet waarom sommige van die LO achievements zulke lage ratio's hebben terwijl ze een bitch zijn om te halen.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm, ik haal zo te zien alleen maar makkelijke achievement :+ niks boven de 5.

andere stat die ook wel grappig is

GS per genre;

Shooter > 14537
    Family > 25

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wow ik zie dat ik deze maand mijn beste TA achievement heb gehaald... 6,34 :p

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Same here! :)
    Vooral veel Speedsruns uit Mirror's Edge bovenin.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Hoe kan het dat die PES achievements zulke hoge ratio's hebben? Sommige ervan zijn echt een paar uurtjes werk om even te boosten en je hebt ze. Heeft iedereen na 1 speelsessie de game weggelegd voor Fifa?

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gaat er meer om dat weinig mensen de achievement hebben, dan dat ie echt moeilijk is.
    De AM goals in Tony Hawk Proving Grounds hebben ook behoorlijke TA ratio's, omdat maar weinig mensen die allemaal voltooid hebben. Pro en Sick zullen helemaal hoge ratio's hebben, maar die zijn dan ook haast onmogelijk.
    Hoop mensen hebben CoD4 denk wel op Veteran uitgespeeld, waardoor TA ratio daarvoor betrekkelijk laag zal zijn.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723

Dat begrijp ik, maar neem mijn Lost Odyssey achievements:

De Treasure Trove achievement vereist dat je door de hele wereld alle schatkistjes/boomitems/prullenbakitems/rotsitems verzamelt. Dit kost je, naast de game uitspelen, minstens 50 uur en heel veel administratie en moeite. En toch is de ratio niet heel erg hoog.

Dit toont misschien toch maar weer dat jRPG spelers zwaar hardcore zijn. }:]

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hardcore .... gestoord. whatever :+ Same thing

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    You called me? :p

Deze wil ik overigens deze zomer halen, komt uit Star Ocean 4 (Ook een jRPG, fyi)

:+

Die van 100% heeft trouwens nog geen ratio, want niemand heeft die achievement :+

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Omdat het blijkbaar een kutwerkje is... En mensen spelen liever online/offline multiplayer dan het mindere singleplayer.

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    hoppa sta nu 2e met TA ratio. net de International Titles gehaalt in PES wat een ratio van ongeveeer 11 had. Komen straks nog meer achievements bij met soortelijke waarde, jummie.

edit: joechei, 2 achievements erbij. All Titles met een ratio van ongeveer 12 en Club Titles met een ratio van ongeveer 9. Moet nog op trueachies worden geupdated, maar ik kom eraan. Joepie, dit duurde echt eeuwen en ik ben zo blij dat ik ze allemaal heb. Ook altijd weer zo spannend als je ze dan gehaalt hebt maar ze niet unlocken, moet je eerst weer een paar minuten wachten en dan begin je toch weer te twijfelen. Anyway, nog 3 achies te gaan en dan houd het voorlopig even op :)

Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  18. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Als je deze van de zomer nog wil halen zou ik maar vast beginnen, zit nu al op 350 uur en ben nu pas bijna bij de 50%. Er zitten alleen al twee battleranks in van 30.000 kills, die alleen al zou als je er 1.000 per dag haalt twee maanden duren. Daarna nog 898 te gaan. Good luck.

19. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    joepie, tis geupdated en ik sta nu bijna eerste qua TA ratio. Nog 2 achievements halen met ratio's van 5 en 10 en dan is het wie weet genoeg voor de 1ste plek :)

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Twee easy achievement games gespeeld, meteen flink gezakt. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina