1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Tijdje niet meer op TA geweest en mijn lijstjes zijn iets veranderd:

Bijna 3000!

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Netjes hoor bij ME :) Wou dat ik daar het geduld voor had, heb je er lang over gedaan?

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    ME? Geen idee. Ik denk wel net zo lang als FF XIII, als het niet langer is.

De achievements van ME zijn ook degenen waar ik het meest trots op ben. Helaas is de ratio van Superstar enorm laag en onrealistisch, omdat veel mensen de DLC niet gekocht hebben omdat ze de achievements toch niet gaan halen.

Die score voor ME staat iig in mijn rijtje met onder andere 00 Agent compleet + alle cheats in GoldenEye. :)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh wat slecht. :eek: Je hebt een score van 1100 in je top 10 staan. :+

Ik kan trouwens niet geloven dat Kameo hoger wordt gerate dan Mirror's Edge. Kan me niet herinneren dat ik er veel moeite mee had.

1 Kameo: Elements of Power 2,573

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd voor mij ook een rede :+ Wil best die DLC kopen maarja om nou dezelfde levels achter elkaar te doen om wat secondes eraf te schaven heb ik weinig zin an.
    Misschien word ik binnenkort jaloers genoeg om het toch nog's te proberen :+

En wtf is dat met Kameo, had begrepen dat het een vrij makkelijke game was :9

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mijn drie beste games ofcurze legit zonder kansloos boosten:

1 Call of Duty 3 2,856
    2 Call of Duty: World at War 2,295
    3 FlatOut Ultimate Carnage 2,086

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De game zelf is niet zo moeilijk, maar blijkbaar hebben veel mensen moeite met de A rankings die je op ieder level moet krijgen.

Als je hier kijkt bij mijn beste achievements (TA ratio) zie je ook dat veel A rankings zelfs een hogere ratio hebben dan de ME speedruns. :eek:

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn top 3:

Pgr 3 2713
    Moto gp 07 2593
    Battlefield MC 2443

Valt me nog niet tegen al vind ik de waarderingen soms wel krom hoe ze het berekenen.

Hoe doen ze dit eigenlijk?
    Hoe meer ze gehaald worden hoe makkelijker/lager het waard word?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    yup.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    En daarom heeft Superstar, de moeilijkste achievement in ME zo'n lage ratio. Als de achievement was berekend met het aantal mensen die de originele game gespeeld hebben als basis, was het zeker een achievement met ratio richting 10, zo niet hoger.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar dat is toch geen eerlijke manier om te berekenen?

Je gaat toch ook niet om de TA ratio van een game te berekenen iedere user op TA meetellen ook al hebben ze de game niet?
    Het gaat er juist om hoe goed je het hebt gedaan tov. andere mensen die de DLC hebben, niet tov. mensen die de game/DLC niet eens hebben.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Tuurlijk is het eerlijk, maar het geeft gewoon een vertekend beeld van de echte moeilijkheid/waarde van sommige achievements.

In het geval van Mirror's Edge heeft dus bijvoorbeeld 'haal 20 sterren' een veel hogere ratio dan 'haal 90 sterren'. Dat is gewoon totaal krom.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ball Madness :9 Goed voorbeeld van hoe krom het is, maarja het is toch de minst gare manier van tracken, weinig mensen kopen nou eenmaal DLC.
    Soms heeft het z'n voordelen qua score en soms/vaak nadelen. Maar iig stukken beter dan DLC altijd mee laten ratioën (nieuw woord!) op de standaard game, dan klopt er helemaal geen kale kut meer van :+

Maar netjes hoor, erg moeilijk om A rankings te halen in Kameo? Ben hem iig aan het bestellen *) Toch een beetje verplichte kost imo.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Voor de co-op (daar waren toch achievements voor?) mag je iig bij Modder wezen. Moet hem nog steeds eens verder spelen. :p

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nice :) Laat het je wel weten wanneer/als ik hem binnen heb, er zijn een stuk of wat Co-Op achievements te halen zag ik al.

16. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn beste achievement is 100 wins in tag survival in Dead or Alive 4. Heeft een TA ratio van 11.84 8)

Normaal 50 punten waard en op TA is hij 592 punten waard!

Nu alleen de single survival nog, heeft zelfs een rating van 13.84 (maar ik ga hem zeker halen!) :thumbs:

17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Inmiddels 41/45 games complete:

Viva Pinata: Trouble In Paradise: Ik heb geen Live Vision Camera.
    Rockstar Table Tennis: moet je boosten tot True Skill 50, maar is onmogelijk als je al wedstrijden verloren hebt.
    Call of Duty: World at War: Nog geen DLC gekocht.
    Grand Theft Auto IV: Nog geen DLC gekocht en de MP nog nooit aangeraakt.

Kijken of ik bij het completion % van Bonbridge in de buurt kom8)

En hier btw mijn stats:

Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 42 spellen 100% compleet. Ik moet totaal nog 2 achievements. Eentje is helaas geglitched (LOTR BFME II 0 punter). En de ander is zo'n beetje de meest lange achievement die er is. (Veteran Gear). Maar daar ben ik nu lekker mee bezig, en die ga ik ook nog echt unlocken over een maandje of 8/10... Intussen zal ik nog wel wat andere spellen kopen/completen.

Chorus, ga jij je nog wagen aan de GTA multiplayer en de COD DLC?

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    CoD 5 denk ik niet, maar waarschijnlijk GTA DLC wel, als ik die cd ergens goedkoop kan krijgen haal ik die, dan begin ik meteen met de MP. Gaat wel ff duren denk ik8)

20. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand zoekt om Auf Wiedersehen Petrovic echt mee te boosten, hit me up. Ik moet 'm nog en wil 'm donders graag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina