1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Vanavond zal het pas kwart voor 9 zijn, en ik weet niet zeker of m'n NAT type nu goed staat, maar ik denk/hoop van wel.

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Heb vanaaf een boost afspraak met iemand van trueachievements.com, dus dat gaat niet lukken (om 21:00). Morgen ben ik jarig, dus dat gaat hem ook niet worden :9...

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Argh, Final Fantasy is alweer met zo'n 300 punten gedaald naar iets boven de 2600. :mad:
    Hij staat nog steeds op 1, maar ik denk dat binnen een half jaar Mirror's Edge de plek weer heeft overgenomen. OK, die game hoort daar natuurlijk ook.

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    tja game ratio in het begin als een game net uit is, zegt niets. Als je kijkt over een jaar en is dan ratio nog hoog. Dan heb je een moeilijke game! In heb begin heeft de helft nog geen tijd of zin gehad om ze te halen.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Wat voornamelijk het probleem is met jRPG's is dat de spelers ervan vaak hardcore zijn. Hierdoor zijn er gemiddeld meer spelers die een jRPG 100% uitspelen dan andere typen games.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kom net een site tegen (nou ja 'net'... kom er al tijden, maar nu pas geregistreerd). Voor de statshoertjes ook wel leuk. Lang niet zo uitgebreid (of overzichtelijk zelfs) als TA aangezien GB zich niet specifiek focust op achievements, maar toch leuk voor de statshoertjes.

Het houdt bij;

Je totale stats.

Hoeveel dagen je hebt gespeeld, en hoeveel dat is tov. de rest van de community. Helaas niet retro-active.

Je krijgt per game een beoordeling. S-rank uiteraard als je alle achievements hebt gehaald. De volgende ranks gebaseerd op je prestatie in de game tov. de anderen... Nah, weet ik nog niet zeker. Kan ook zijn dat het gewoon gebaseerd is op de hoeveelheid achievements. :+

ipv een TA Ratio hebben achievements hier een Rarity. Is wat minder abstract dan een cijfertje. :p

Zie hier een gamepagina.

Common
    Uncommon
    Rare

En van een enkele achievement:

Jou prestaties van de afgelopen maand tov. de staff.
    Nutteloos, maar who cares.

En met het risico om te klinken als een ad voor de site.. :+ Je kan je op de site ook bezig houden met Quests. Mini achievements voor de site zelf.

Voorbeeldje:
    Met behulp van die tip moet je dus naar de benodigde pagina's op GB gaan om de achievement te unlocken. Laat zien dat je een beetje gamekennis hebt!

Voorbeeldje van gecomplete quest
    Hier had je dus een 'vage' hint over de Virtual Boy, en door naar de Virtual Boy pagina op GB te gaan laat je dus zien dat je de hint had begrepen... dat je de quest hebt opgelost.
    Zodra je dus op die pagina zit 'Achievement Unlocked'

Mja, leuk tijdsverdrijf tussen het kijken naar je stats door. :+

Don't shoot me! 8) Klinkt nogal als spam, maar ja. Vond het een leuke site, en wilde het even delen met mijn mede statshoertjes.
    En vooral Modder zie ik plezier hebben met het Quest systeem. ;)

Mocht je het willen; je kan ook je Steam en WoW account linken met de site.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Lief dat je aan me denkt, maar die Quests zien er te makkelijk uit. :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Patser. :+ Geef me dan even het antwoord op die voorbeeld quest. :'-( Kan er niet op komen

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    R.O.B.

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Leuke website. Ik heb mijzelf ook aangemeld en verschillende quests gedaan :p. Alleen heb ik het idee dat hij sommige quests niet pakt. Ik heb wel al 1 chain af :D.

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    ow nice, ooit's geregistreerd blijkbaar. beetje Raptr idee maar dan met uitgebreidere achievement stats.

Ka je verder nog iets met die quests enzo daar btw?

12. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Echt een leuke site. Ik ben bezig met die quests :p. Ik heb er al een aantal opgelost :). Bijna 30 dacht ik zo. Er zit een leuke uitdaging in.

13. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Necropost.

Sinds gisteren geeft mijn TA aan dat ik een invalid gamertag heb en kan ik eigenlijk niets meer doen op mijn TA behalve een beetje naar mijn homepage staren. Dus geen solutions of reviews beheren, of feedback geven etc.

Mijn xbox account is niet gebanned en gewoon toegankelijk.
    Mijn xbox settings staan gewoon op public.

Weet iemand een mogelijke oplossing? Het enige wat ik gisteren wel heb gedaan is geprobeerd mijn NAT op open te krijgen middels mijn router.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  15. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat deed het hem, de update knop button bashen.
    Dankjewel :D

men site rank is nog wel gebugged 100.000e van de 83.000 maar goed.

Edit: okay ik heb geen invalid gamertag meer maar mijn site rang is nog steeds gebugged, daarbij kan ik nog steedsmijn solutions en dergelijke niet aanklikken maar ik hoop maar dat, dat straks weer komt.

Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  16. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het zelf van het weekend ook. Was de schuld van Xbox.com. Toen ik inlogde op Xbox.com was mijn gamertag opeens veranderd in 6 vraagtekens. Is volgens mij bij meer mensen gebeurt want ik kon ook niet de gamertags van mijn vrienden bekijken. Nadat Xbox.com weer in orde was heb ik force update gedaan en was alles weer in orde. :) Leaderboards klopte toen inderdaad ook niet maar dat moet later weer vanzelf goed komen. ;) Ik was zelfs een paar plaatsen gestegen, zal wel komen omdat een paar hoog geklasseerde spelers ook invalid zijn gemaakt. :+

17. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ligt het aan mij of is trueachievements al 2 dagen offline?

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nee, ligt niet aan jouw, hij is inderdaad down :mad:

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
  20. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Aiii, ik ben inmiddels zo gewend aan die site dat ik het wachten tot donderdag al erg lang vind!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina