^Dat was volgens mij de dag dat ik dit topic had aangemaakt. En woohoo \o/ Eindelijk uit de min bij mijn Completion% Goal.
Mijn goals gaan best goed. Helaas krijg ik er straks weer 2 games bij. Maarja, zo lang ik ondertussen aan m'n backlog blijf werken.
Hooray! De achievements die me door de 1.6 barriere hebben geduwd: Adventures is ook gelijk mijn top 3 binnengestormd. TA mensen zijn echt té lui.
Ik voel me aangesproken . Alleen is het bij mij een andere reden dan lui zijn . (Geen ruimte, alleen als ik ergens anders ben).
Ik snap gewoon niet wat er allemaal gebeurt. Maar nu wel, had de startpost nog niet doorgelezen en zag alleen die onverklaarbare x,xxx
Ah ok, als je de startpost niet leest kan ik voorstellen dat het er allemaal wat raadselachtig uitziet. Zo is bv het WoW topic een groot raadsel voor mij. Damn, begrijp er geen drol van.
Nou, MGC is offline en meteen kan je niet meer registeren voor TA omdat de scanners het niet bijhouden
Ik gebruikte MGC nog best vaak. rip Maar hopelijk stapt iedereen over, dan kloppen de TA ratios ook gelijk een stuk beter. MGC: paar miljoen users TA: wat meer dan 100k