hahahah ik zit nog niet eens aan die 2 jaar... zit nog niet eens een jaar volgensmij Maar vind het wel een geweldige site
ik snap niks van de site ik heb een kleine 30.000 gs en in het echt maar iets van 23.000 dat is dan goed toch? verder kan ik niet meer inloggen, maar ook niet vinden hoe ik mijn ww kan resetten
Tyrant100 is celebrating their 2-year anniversary of joining TrueAchievements.com Alleen, mijn gamertag is veranderd, waar kan ik dat op de site aangeven? Want nu kan die niet scannen! (edit: nvm)
Hij wilt me sinds gisteren niet meer scannen. Al een paar keer Force Scan geprobeerd, maar het werkt niet. Meer mensen last van?
Die achievements zijn echt moeilijk! Dat het een casual game is wilt niet zeggen dat het casual achievements zijn. Je bent gewoon jaloers!
Ok, mijn completion% goal gaat echt niet lukken. Iedere keer als ik aardig op weg ben en rond de 50% zit (van mijn goal) start ik een nieuwe game waardoor ik weer terugval naar 0%. Dit schiet niet op!
Ik zie mezelf inderdaad niet snel een achievement halen waar ik een fysieke inspanning voor moet leveren
Ja Kinectimals () zal vast niet makkelijk zijn. Wat moet je daar eigenlijk voor doen? 50 uur diertjes aaien? Bij mij staat you're in the movies op nummer 2. Kan dat nog steeds niet begrijpen aangezien ik over andere games veel langer deed of moeilijker waren. Ligt er waarschijnlijk ook aan dat het gewoon een kutgame is die niet super werkt en daarom veel mensen niet verder komen dan 1 of achievements
Nou...ehm... Alles op goud halen! Met de controller zou het relatief easy zijn, maar door die fysieke inspanning wordt het moeilijker en verdient het meer TAscore dan als je het met de controller zou moeten doen. Ik wil ook niet beweren dat het retemoeilijk is, maar gewoon dat het niet zó gemakkelijk is als jullie denken. Of het dan door de moeilijkheidsgraad of de benodigde fysieke inspanning komt maakt niks uit. Je moet je er (veel) moeite voor doen, dus dan krijgt het logischerwijs een hoge TAratio. Kinect Sports zou btw ook met de controller moeilijk zijn.
Oke fair enough maar deze games zijn ook gewoon heel hoog ingeschaald of ligt dat nou aan mij? Als ik in mijn eigen lijst kijk, zitten er van de 115 games echt maar heel weinig tussen, waar je een TA score van boven de 3000 kan halen.
Kinect Sports staat waar ie hoort qua score. Kinect Adventures en Kinectimals... Hmm... zouden misschien een tikkeltje lager mogen, maar niet veel. Ben benieuwd wat voor score Kinect Joy Ride zal hebben. Ga ik binnenkort mee beginnen. Die is nog het minst fysiek inspannend.
Bij mij is alleen F.E.A.R boven de 3000, en daar zitten achievements bij zoals het hele spel niet doodgaan of Alle vijanden in het hele spel killen zonder te missen (en een hele coole maar bikkelharde Nightmare moeilijkheid)