Ik heb er stomweg gewoon niet op gelet, anders had ik het echt wel gedaan. Wil altijd eerst zelf wat prutsen, maar zoals Gakkie al eens zei is deze game hier en daar onoverzichtelijk. Meende dat hij dat een paar dagen terug eens zei. Ik denk dat ik dan maar overnieuw ga nu ik nog ruim voor het einde zit. Het is nu echt niet meer te doen die boss en dat komt inderdaad door wat jezelf al zegt. Had beter moeten opletten. Who cares, de game kan best nog een keer overnieuw worden gespeeld. Ik zal nu even in dat topic van Demon kijken.
Lang niet meer op de 360 gespeeld, maar toch wel weer eens zin in een spel en Dungeon Siege III lijkt me erg vermakelijk. Heb wel weer zin in een topdown view action rpg, waar deze game zich prima voor lijkt te lenen. Wellicht geen perfecte game, maar zal me er ongetwijfeld wel mee kunnen vermaken. Online voor ca 32 euro te bestellen, wat de aanschaf ook weer een stuk aantrekkelijker maakt.
Bij Zavvi.nl is hij nu als Mega maandag aanbieding voor 22 euro, de normale en S.E zijn er voor die prijs. De S.E geeft overigens alleen paar items extra die alleen enigzins nuttig zijn in het begin. Verder is het wel een leuk spel. Speelduur is voor een rpg aan de korte kant (zelf de eerste keer in 16 uur uitgespeeld) maar het heeft wel een aardige replay value. Tenminste, als je voor alle achievements wil gaan.
Dat is een leuke prijs, hoop alleen dat ik geen CC nodig heb, aangezien ik geen CC heb. Zal vast wel weer.
Je kan via Paypal of CC betalen en voor Paypal heb je tegenwoording geen creditcard meer nodig. Voor 22 euro is het zeker een leuk spel. Ik heb er zelf een tientje meer voor betaald en daar zeker geen spijt van.
Paypal, nice. Tijd niet meer op Zavi gekeken, maar vaak hebben ze dikke koopjes. Wordt morgen even rondspeuren naar meer leuks.
En zojuist ook besteld voor pak en beet 20 euro. LE was al uitverkocht, dus het is de gewone versie geworden.
Zo, net ook uitgespeeld. Erg vermakelijk, maar wel jammer dat je na het einde echt klaar bent. Net geen level 30, dus achievement niet voor (of moet vanaf laatste save opnieuw spelen/boosten om wel level 30 te worden). Blijkbaar ook een sidequest gemist, wat ik me niet kan voorstellen. 1 achievement is geglitched, aangezien ik er wel een 'deed' oid voor heb gekregen. Niet zo een zin om nou alles overnieuw te doen (met andere characters). Wellicht een keer online co-op, mocht ik ooit weer eens live gold hebben.
Dat heb ik nu met Arcania, net geen level 30 en je kan niet na het verhaal doorspelen. Wereld is er ook niet naar en dat vind ik toch erg jammer in RPG's. Arcania is overigens best wel een vette game, al zullen de meest hier de stand direct hoger moeten zetten voor hun shotjes adrenaline.
Lescanzi Ally - 5 You ceded control of Gunderic Manor to Leona. After defeating the lord of the Gunderic Manor, you get a choice to keep control of the Manor or give it away. If you give it away, you will get this achievement. Reload a save to get the opposite one as well! Legion Caretaker – 5 You decided that Gunderic Manor should remain in Legion hands. After defeating the lord of the Gunderic Manor, you get a choice to keep control of the Manor or give it away. If you keep it, you will get this achievement. Reload a save to get the opposite one as well! ik vroeg me af, heeft het wat je daar kiest het gunderic manor houden of weggeven nog effect op het verhaal?
ik heb nu net trouwens mn 3e party member gekregen die gun vrouw kan alleen maar 2 party members hebben welke raden jullie van die vuurvrouw of die gunvrouw dan te gebruiken?? en mijn mijn char (is die swaard legionair) heeft een lagere attacks dps dan mijn vuurvrouw ... geef ik hem de verkeerde equipement of???!?!
DPS keek ik niet naar, wel naar de waarden bij equipement (attack etc). Speelde zelf met die vuurvrouw en had die sword gast als 2de persoon. Die gunvrouw niet zo veel gebruikt, op afstand chill maar close combat minder. Op het eind veelal met die magic gast gespeeld.
Game net uitgespeeld en vond het echt een vette game, ben echt blij dat ik em gekocht had Heerlijk vecht systeem, tof verhaal en speeld lekker!