1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dungeon Siege 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jun 2010.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    coop is alleen via xbox live en had geen zin om mijn run te verpesten door een vreemde. Neem mijn tijd om alles te lezen en te ontdekken.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  3. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds gisteren de game in huis en ik moet zeggen dat ik het spel wel heel tof vind.
    Goede sfeer, prima muziek en de gameplay is echt heel leuk.
    Ik speel als Kenny Rogers (super komische char) en heb de moeilijkheidsgraad op normal staan, is best wel uitdagend om te spelen.
    De moves die je kunt vrijspelen e.d. zijn niet heel uitgebreid maar je kunt er een hoop eigen twist aan geven door er punten in te stoppen waar je zelf wilt.

De co-op heb ik nog niet gedaan, maar daar ga ik binnenkort zeker mee aan de slag.
    Lijkt me erg leuk als je met z'n 4en aan de wandel gaat en dan flink los op een baas:thumbs:

Kortom, ik vind dit een zeer vermakelijke game met een hoop replay waarde

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kreeg hem net binnen en hij is aan het installen. Ben erg benieuwd!

5. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht nog op game.co.uk, beetje jammer dat ie er vandaag niet tussen zat want nu zal het op zijn vroegst dinsdag pas worden.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    godtiefus. *rent naar de winkel omdat ik weer lekker ben gemaakt.* Toch maar eens proberen dan. :9

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eerste indruk is behoorlijk positief. Grafisch sfeervol. % verschillende klassen/speelstijlen. Weinig skills, maar toch behoorlijk variatie door de uitbreidingsmogelijkheden.
    Tot nu toe wel erg kleine paden allemaal, weinig exploratie. Dat is voor mij tot nu toe grootste minpunt.
    Lekkere dungeon crawler, doet me een beetje denken aan de Baldurs Gate game op de xbox...

Alleen ga ik eerts ff Infamous uitspelen, daar zit ik net lekker in ...

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn eerste indruk is ook positief, behalve misschien de camera. Dat vind ik persoonlijk het kutste op moment, maar er valt zeker aan te wennen hoor, vrij snel ook.

Waar ik minder blij mee ben is die achterlijke Wouter de kutkabouter met zijn review in de PU. 5.4 ofzo gaf die. :cool:

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Als ik items koop bij de shop kan ik ze niet equipen ;( ??
    Ze staan wel onder select / items en dan kan ik transmuten , maar hoe werkt dat precies?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Woensdag komt de demo toch?

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Waarschijnljk heb je een item voor een verkeerd personage gekocht. Let bij een item op het symbool rechtsboven (dacht ik). Licht daar de pasfoto van je held op, dan kan hij deze equipen. Is de pasfoto niet ingevuld (donker), dan is het een item bestemd voor een ander personage.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    equipen gaat via "equip"(goh) en niet items. En zoals boven is aangegeven, elke char heeft zijn eigen items (mage kan geen zwaarden equipen enz)

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Alweer een stukje verder gespeeld. De gameplay is aardig, de actie is goed en de graphics zijn erg mooi op het hoogste detail niveau(PC), maar wat is die camera wonkey zeg. Of je kijkt over de schouder of hangt net boven het terrein. Is verder uitzoomen geen optie? Besturing loopt ook niet echt lekker via muis en toetsenbord. Verder is het loot systeem inderdaad heel slecht. Hoeveel "determined pants" hebben jullie al gevonden? Wat moet ik met al die junk? :confused:

Al met al een aardige hack'n slasher, zeker als je al een tijdje op zoek bent naar dit soort titels. Ik vind het geen hoogvlieger.

Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    is deze game nog geen 20euro ergens

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dude! De game is net een week uit ... |:-

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    oja.. ik kijk over 2 weekjes nog wel is..

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beetje denigrerend...

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha sure

dacht dat deze game al paar weken uit was man. my bad

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En na een paar weken worden ze nog steeds geen 2 tientjes, zeker niet als de game goede reviews krijgt en redelijk goed verkoopt ...

Infamous houdt me nog steeds bezig, dus deze ligt nog steeds te branden op de stapel :)

Deel Deze Pagina