1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dungeon Siege 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jun 2010.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Straks even die demo bekijken.

Was vroeger wel van de RPG's maar dat was in de tijd van final fantasy 7 en grandia..

xD

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dit is totaal niet te vergelijken. Je moet meer denken aan Diablo of de console versies van Baldur's Gate

3. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Diablo ok ja dat heb ik op de pc wel veel gespeeld..

Deel1 en online 2 maar op een gegeven moment bevond ik me tussen allemaal smurfen.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die komt ook nog, maar dan wel eerst DSIII :)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Straks maar even verder met de game, anders ga ik een film kijken. Ben nu met Noire bezig en wil even die vermoedelijk laatste Vice zaak afmaken. Ik moet denk ik straks even de zooi afsluiten hier ivm onweer. Boxen beginnen weer eens te knetteren. 8)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Smurfen?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even terugkomen op het verhaal van vette loot of niet. Ga de Hero's Crypt maar eens in. Versla die boss daar maar eens en kijk dan rustig rond. Heb hele vette shoulders nu, met van die lange linten er aan. Ze glimmen ook. Ook heb ik er twee vette zwaarden uit gehaald waarvan een altijd in vlammen staat. In eens van 570 hitpoints naar 940 met slechts een paar nieuwe items. 8) Verder doen ze het prima. Hak nu bijna alles vrij snel aan mootjes. :9

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk dat ik deze ga spelen als ranged, dat vrouwtje met die guns spreekt me wel aan :)

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    [GT]716704[/GT]

Wat mij betreft een heel realistische review. De score voelt aan de lage kant. Ik zal er zelf wat meer over kunnen zeggen als ik hem heb uitgespeeld, wat niet al te lang zal duren zo te horen.

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Had toen DMT gerookt denk ik, nee ik bedoel tussen de 12 jarige.

Nou heb de demo even geprobeerd, dit is mijn geld niet waard...

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, heb nu wat verder gespeeld en ben eerlijk gezegd negatief verrast. Inventorysysteem is echt k*t. Had in de shop een helm gekocht, blijkt mijn char helemaal geen helm slot te hebben, niet dat je dat ergens kunt zien ofzo, laat staan in de shop.

Verder is het een en al onzichtbare muur en dat was in de eerste 2 delen op de PC echt niet. Het voelt allemaal erg beperkt aan. En het Skills/proficiency systeem ligt me ook niet echt. En ook erg onduidelijk. Speel met een ranged vrouwtje en die heeft lange afstands rifle en dual wield guns voor dicht bij. In groepen staan er zo 5 om me heen en dat dual wield doet nauwelijks damage. Ook niet handig dat die abilities vast gebonden zijn aan vaste slots, de (X) dus.

Ik heb ff geen zin meer om verder te spelen :eek:

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gakkie toch, hou kan dat nou? Ik vind deze game ook wel aardig, maar zeker niet geweldig, dus jij zou helemaal weg van DSIII moeten zijn! :p

Over de items, in de rechterbovenhoek zie je altijd staan (ook in de shop) bij welk karakter elk item hoort. Het is redelijk duidelijk op de PC weergegeven, weet niet hoe het is afgebeeld op de 360.

Door DSIII krijg ik vooral zin DSII uit de kast te halen. Nooit uitgespeeld, maar het wordt toch eens tijd.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Op de 360 is het niet al te best weergegeven en dat heeft met al een paar duizend gold gekost. Ook die breastplates zijn een beetje een triest verhaal. Maar loot terzijde genomen is het nog steeds een vet spel imo. Vind de wereld gewoon erg tof, lineair maakt mij geen reet uit. Spel is leuk genoeg om het eens met een andere char te proberen. Ik blijf denk ik wel warrior. :+

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, mss moet ik met een warrior herstarten ... maar op het moment voel ik er niet voor om verder te spelen :eek:

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    DSIII heeft Gakkie ontmoedigd! :):

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Das knap he voor een RPG :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Pff, die hards worstelen zich er toch nog wel doorheen of niet? :+

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Da's waar, Gakkie heeft ook o.a. Gothic IV overleefd, dus dit moet een eitje voor hem zijn.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nou, ik vind deze slechter dan Arcania,:x Maar ik ga het nog een tweede kans geven, honest :)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien moet ik dan Arcania nog maar eens kopen. :+

Deel Deze Pagina