Ik weet zo ff niet welke bossfight je bedoelt (het zijn er nl nogal wat), kun je ff zeggen welke, hoe die gaat in een spoiler?
Is dat die waar die robots steeds spawnen? Zo ja, laat die robots links liggen, als je op hen gaat vechten komen er steeds meer. Prio is zo snel mogelijk die torentjes plat te krijgen zodat er geen robots meer spawnen. Anjali gewoon haar gaan laten gaan. Als de torentjes allemaal kapot zijn, de overblijvende robots kapot schieten en pas DAN die machine schieten, waardoor je de Gent in het midden tijdelijk kunt damagen. Als je veel damage doet kun je het aantal rondes beperken. Ik had in 2 rondes de boss dood (dus 2x torentjes kapot maken / robots killen)
Over het algemeen waren de bossfights voor mij goed te doen, maar wel omdat 1) ik zelf healing abilities heb en 2) ik erg veel damage doe. ALs je 1 of beide mist op je eigen char, dan kan ik me voorstellen dat de boss fights een bitch zijn, want je staat vaak tegen een overmacht en veel damage op je...
Als je afhankelijk bent van je partner voor healing dan ben ik bang dat het een moeilijke wordt.
Ik heb ook Anjali steeds gebruikt en haar een heftige damage build gegeven, maar ook zelf healing abilities. Ik ben slechts een paar keer knockout gegaan en dan brengt Anjali je wel tot leven, maar ze moet wel eerst de enemies van haar af weten te krijgen.
Ik zelf heb het hele spel eigenlijk nooit gebruik gemaakt van de overpower mogelijkheid. Gewoon veel rollen/dodgen, schot lossen, repeat. Ik denk dat dat met lucas (melee) ook het beste werkt.