1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dungeon Siege 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jun 2010.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben wat verder gegaan met mijn ranged puppet. Ook eerste companion erbij. Maakt het iets leuker allemaal. Maar ik blijf me storen aan de 2 gebrekkige viewpoints (waarom geen custom zoom), het ontbreken van een (overall) map, de onzichtbare muurtjes, de @#%%Y&\ inventory en shopscreens en meer van dat soort dingen ...

Zodra Infamous 2 binnen is gaat deze on hold :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat gevecht tegen die boss aan het einde van Stonebridge, door de portal. godver de kak nog aan toe. Klote is dat. 8)

3. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    een dungeon crawler is niet echt een rpg...... O-)

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Oh jawel hoor, maar goed.

Nog wat 'verbeterpunten': de f#cking camera, boss fights in close quarters met een ranged character. Vaak aan het schieten op mobs/bosses buiten beeld, camera totaal verkeerd. De game is weinig verzevingsgezind voor ranged combat. Onzichtbare stukjes in de vloer waar je achter blijft hangen...

On the plus side, het begint eindelijk wat moeilijker te worden, zelfs een paar maal buiten bewustzijn geweest. Al was dat vaker door de slechte camera icm ranged dan door de moeilijkheidsgraad ...

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb hem uitgespeeld op normal. Slechts 345 (G) :x

Wel echt te veel boss fights aan het einde. Gaat op den duur wel vervelen. Wel de meeste in 1x doorgekomen. Mijn Katrina had ook 410 ability dps! Hoogste crit die ik voorbij heb zien komen is in de 4300.

Als je je characters geen healing regen geeft op meerdere abilties, dan wens ik je veel succes, je hebt dat absoluut nodig!

Een paar glitched achievements (gechecked) en ook een paar niet gehaald die me verwonderden. Volgens mij heb ik alles gedaan (game is zo rechtlijnig als de pest), maar ik heb niet de achievement voor all quests en sidequests done (100 (G)) En ik ben als level 29 geeindigd, terwijl 30 ook eena chievement is. Maar als de game klaar is kun je niet meer spelen, dus die zijn ook niet meer te halen.

Heb de hele game Anjali als partner gehad en haar influence bar is tot de helft gevuld. Ben benieuwd hoe je die helemaal vol zou krijgen??

Ik dacht dat het verhaal echt erbij was gehangen en dat je keuzes ook geen invloed zouden hebben, maar dat valt mee. Gesprekskeuzes beinvloeden soms je party genoot en het verhaal was best redelijk ...

Al met al een op alle fronten matige game, met een naar het eind flink stijgende moeilijkheidsgraad. Ik ben der klaar mee, dus op naar de bazar :)

Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Gakkie: Hoe kom je dan die eindbaas door aan het eind van Stonebridge? Ik weet wel een beetje hoe die moet, maar als ik dood ben weigert Anjali me soms tot leven te wekken. De truttebol moet dat gewoon gelijk doen zodat ze ons beide kan healen en ik ondertussen verder kan met die boss etc. Ik zou graag willen weten hoe ik dat het beste kan aanpakken. Ik speel met Lucas en heb Anjali dus als partner. Het heeft geen zin denk ik tegen die boss te gaan spelen met een andere partner, aangezien ik daar geen gear voor heb. Vind het trouwens ook wel vreemd dat healers je niet automatisch healen, beetje zoals het in WoW bedoeld is.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik weet zo ff niet welke bossfight je bedoelt (het zijn er nl nogal wat), kun je ff zeggen welke, hoe die gaat in een spoiler?
    Is dat die waar die robots steeds spawnen? Zo ja, laat die robots links liggen, als je op hen gaat vechten komen er steeds meer. Prio is zo snel mogelijk die torentjes plat te krijgen zodat er geen robots meer spawnen. Anjali gewoon haar gaan laten gaan. Als de torentjes allemaal kapot zijn, de overblijvende robots kapot schieten en pas DAN die machine schieten, waardoor je de Gent in het midden tijdelijk kunt damagen. Als je veel damage doet kun je het aantal rondes beperken. Ik had in 2 rondes de boss dood (dus 2x torentjes kapot maken / robots killen)

Over het algemeen waren de bossfights voor mij goed te doen, maar wel omdat 1) ik zelf healing abilities heb en 2) ik erg veel damage doe. ALs je 1 of beide mist op je eigen char, dan kan ik me voorstellen dat de boss fights een bitch zijn, want je staat vaak tegen een overmacht en veel damage op je...
    Als je afhankelijk bent van je partner voor healing dan ben ik bang dat het een moeilijke wordt.

Ik heb ook Anjali steeds gebruikt en haar een heftige damage build gegeven, maar ook zelf healing abilities. Ik ben slechts een paar keer knockout gegaan en dan brengt Anjali je wel tot leven, maar ze moet wel eerst de enemies van haar af weten te krijgen.

Ik zelf heb het hele spel eigenlijk nooit gebruik gemaakt van de overpower mogelijkheid. Gewoon veel rollen/dodgen, schot lossen, repeat. Ik denk dat dat met lucas (melee) ook het beste werkt.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het was idd de boss uit die spoiler. Goede tip trouwens.

Wel raadzaam om die dingetjes in tank mode neer te halen en niet in dps mode, dan raak je die beesten ook.

Morgen denk ik even een poging wagen, maar heb nog meer dingen te doen en nu iets te moe daarvoor.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mijn characters kennen altijd maar 1 mode (in elke RPG): max dps en max crit ;) Alles wat dood is doet geen zeer meer ;)

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gakkie, hoe ver ben ik eigenlijk in het spel? Ben nu in de Glitterdelve mine en moet een aantal explosieven plaatsen.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik schat op ongeveer twee derde van de game. Als je denkt dat je het einde speelt dan tel je er nog een aantal bossfights bij op en dan heb je het echte einde :)

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Oke gelukkig, dat trek ik nog wel. ^^

Kidding, het vermaakt best. Erg vaag equipment systeem.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vaag, vind het wel best hoor. Snap ook niet wat ze er in de reviews zo op tegen hebben. Jesus, zeker geen andere RPG's gespeeld zeker? Je moest nog meer wennen aan dat systeem in Two Worlds en dat was ook prima te doen. 8)

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Niks anders de afeglopen 20 jaar...
    Ik vind dit toch een van de slechts inventory/equipement systemen in a long time ... uiteindelijk werkt het.... net. En daar is het ook mee gezegd....

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, als je die dingen meerekent die niet voor jouw zijn, maar die je toch gekocht hebt en eigenlijks niet wilde hebben. Ja, zonde het geld. Het systeem zelf vind ik gewoon oersimpel en werkt voor mij prima.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik liever het systeem in Two Worlds heb. Daar heb je tenminste nog het gevoel dat er wat in je tassen zat. Kijkende naar hoe het in je inventory zat en niet zoals vakjes en lijstjes met deze game of anderen.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het equipment systeem van TWII was helemaal bagger. Dit is wel overzichtelijk, maar prijs vs kwaliteit verhouding bij items is vaak onduidelijk. Verder ben ik bijna de mines uit en ik vind nog steeds determined pants. Die random loot drop table is behoorlijk de kluts kwijt.

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik liep halverwege de game al helemaal in golden items, meeste gekocht bij de vendors. De rest van het spel kwam ik geen beter spul meer tegen, tot echt op het allerlaatst, jawel, bij een vendor ...

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is idd wel jammer. Veel leuker om te grinden ipv constant bij de vendors te kijken voor betere gear.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vendors geven geen random loot helaas.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dus standaard altijd hetzelfde?

Deel Deze Pagina