1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Death Bringers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DDB DeadZon3 NL, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    DoS sollipist is naar QFP geloof ik en Dos bestaat denk ik ook niet meer dat heet nu eC I Easy Company Surfdude & Zlaten188999 zitten daarbij verder weet ik niet ...
     
  2. PuNisHeR NL

    PuNisHeR NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    GoW toernooi 3.0

    Heey weet iemand hier al iets over wannneer het 3.0 toernooi voor Gears of War ongeveer begint??

    Mzzl\o/ \o/
     
  3. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 3Kings

    PS: Gaat DDB C&C: TW op de 360 of pc doen?
     
  4. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie naam is wel erg leuk maar hij is ergens van gejat :confused: maar waar nu van 8) ik kan er maar net niet op komen :confused: |:- :{
     
  5. We gaan zowiezo proberen op de 360, pc weet ik niet, ik iig niet want me videokaart trekt dat niet, dat is ook de reden waarom ik een 360 heb gekocht :)

    Tja dooiebrenger, ik zou het ook niet wete :p
     
  6. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een pm van Nemesis gehad dat hij het van het weekend voor een heel end af kan hebben, maar dat hij het waarschijnlijk volgende week zondag helemaal af heeft (hij heeft het druk). Dus voorlopig is dit mijn beste antwoord.

    Misschien dat er van de week al ingeschreven kan worden, maar daar durf ik m'n woord nog niet voor te geven.
     
  7. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je gewoon resolutie en al die andere zooi op zn laagst zetten, de mijne kan het op die standaart settings ook niet aan.
     
  8. Hahah darkness, ik heb een 64 mb kaart he :p
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben uit DoS gestapt omdat ik alles moest regelen. Er members waren die niet echt actief waren. En niemand anders de moeite nam ook maar iets te ondernemen. liberator stapte na mij ook op. De rest interesseerd me weinig. Volgens mij dachten zei allemaal dat het automatisch over was als ik weg was. Dat toont meteen weer aan wat voor inzet ze toonden.
    (Owjah ik neem bredaatje met me mee :thumbs:) Bredaatje k w8 nog steeds op je kerel :D

    Het feit dat ik een member uit DoS naar eC ben gegaan wil niet zeggen dat DoS meteen eC is geworden hoor. :+
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  10. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo DDB weet niet of jullie nog cod2 spelen maar ik zou graag nog een keer een funmatch willen spelen, laat het zo snel mogelijk horen alsjeblieft.
     
  11. joo Just1c3 , we kunnen nog wel een keer funmatch spelen hoor, we zijn alleen niet meer zo actief met het spel bezig. Alleen mijn xbox is kapot dus moet ik ff kijken wie wel kan van de clan.
     
  12. PuNisHeR NL

    PuNisHeR NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en als we willen spelen hebben we nog een member nodig, dus als je denkt dat je goed genoeg bent, laat even wat weten!
     
  13. Kom we jatte Aztack van qG die ownt :9
     
  14. PuNisHeR NL

    PuNisHeR NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    jonguuuhh je weet tog : punisher + shotgun = ownage \o/ 8)
     
  15. shotgun in cod2??? haha |:-
     
  16. PuNisHeR NL

    PuNisHeR NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man dan hebben we geen aztack nodig aangezien hij alleen zo doodgaat
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben heel goed, maar ik wil niet joinen, hahahaha8)
     
  18. En dan nog hoeven we je niet , ook al ben je goed genoeg ::lol:
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hmm, AztacK en FreQu3nZe moeten toch wel iets netjes neer weten te zetten. Misschien RavfouR erbij en dan kan ik of sphinxz nog wel een potje mee spelen, wordt vast en zeker een leuke match, zoals vroeger ha ha
     
  20. PuNisHeR NL

    PuNisHeR NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoals vroeger, toen wij altijd wonnen hahaha:lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina