1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Death Bringers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DDB DeadZon3 NL, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    punny :D herriner je, je die nieuwe map nog .. toen ik de punisher uithing :D
     
  2. PuNisHeR NL

    PuNisHeR NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, so what, jammer dat het geen clanmatch was he:lol:
    Maar er zaten wel wat mooie tussen.. lol
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  3. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ja he maat 8) :D zo erg was mijn eerste clanmatch voor GS ok .. misschien nog wel veeeel erger :9
     
  4. PuNisHeR NL

    PuNisHeR NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke wat jij wilt, maar Deadbringr, vind jij CoD3 niet een ongeloofelijk ****** *** spel? Want ik zie je het wel vaak spelen...
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    add GT die je onder mijn plaatje ziet. Voor een GoW match.
    In het weekend zo het ons wel uitkomen...
     
  6. nope
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    haha Deadbringr die match tegen I 2Q I herinner ik me nog wel, dat was je eerste xboxbattles.net match.

    Je had geloof ik iets van 15 smacks en iets van 10 pistolkills, en ik geloof dat je een stuk of 10 keer een Headquarter in je eentje had verdedigd. Té pwnage was dat gewoon zeg.. (tutut)
     
  8. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik ook nooit meer vergeten die goede ouden tijd .. het leuke was dat ze me in het beging voor de match tegen jullie zaten op te zetten omdat het mijn eerste match was .. na 15 smacks konden ze me alleen wijslijk feliciteren :9
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    wijslijk? wtf is dat dan weer voor woord. En weet je nog wie de grootste mond had in I 2Q I die tijd .. ?

    qG I BaRaKa = I 2Q I XeRoX weet je nog .. hahahaha
     
  10. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    toen KOD Flex .. maar na paar smacks zijn ze vanzelf stil :) zeker in een clanmatch :)
     
  11. Läkerol

    Läkerol Guest

    Was met KOD en wij speelde nooit HQ dus was geen teamwork, alleen ik en Defqon waren goed in HQ en Eslinger maar die speelde niet mee, en met die pistolkills en smacks je kunt ook overdrijven:eek:

    qG I BaRaKa was I 2Q I ShinShu toch?
    I 2Q I XeRoX was I DeCePt1oN I
    Niet overdrijven met die 15 smacks en campen is ook een vak toch?

    Stil niet echt hoor.. Toen wouden we TDM doen en toen wou GS niet toch?

    @Deadbringr elke keer dat ik met jouw speelde zeg jij: Kom op jongens op de HeadQuater gaan liggen, en onder tussen sta jij te respauwn killen. En dan noem jij je ook nog de Teamspeller.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2007
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nope, de smacks en pistols zijn geen onverdrijving, maar dat van Deadbringr klopt wel, het kwam ook regelmatig voor dat Deadbringr niet meer optijd bij de HQ kon zijn
     
  13. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    smoesjes :9
     
  14. Läkerol

    Läkerol Guest

    Smoesjes? wij maakte iedereen af op TDM..:| En ja ook het grote eVo maar die vonden dat wij campte..:p
     
  15. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    daarvoor hadden we McLaren mijn persoonlijke HQ maatje ..
     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vooruit: Ubercampen :9
    In/Op kastjes duiken enzo :)
     
  17. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog goed, ik heb het op het beeld van Headshot/IntenZz gezien, ROD NL zat in het camp gebouw van die ene map op het kastje in de hoek van de kamer met een spray wapen te w8en op een prooi.
     
  18. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben julllie je rainbow six team al klaar? had t er laatst met redbull al over een clan match... kunnen jullie morgen? rainbow six dus...?
     
  19. Moet je aan Redbull of aan DDB P0w3R NL vragen, ik bemoei me alleen met gow
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha MClaren mocht dus steeds HQ opzetten met als gevolg dat hij meteen doodging en score had van 5 kills en 30 keer dood ongeveer, en jij killde intussen alle gastjes zonder dat je je hoefde op te offeren zodat jij 30 kills had en 5 keer dood ging...

    Arme MCLaren8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina