Hallo, ik ben mede oprichter van deze clan. Onze clan is heel goed georganiseerd (in tegenstelling tot de meeste andere clans). Als het goed is hebben we nu 4 leden, maar ik weet het niet zeker. Misschien hebben we ook wel meer leden. Tsja ik kan het een beetje slecht overzien. We doen niet aan trainingen en we nemen geen newbies aan. Na 14 maart zitten we dus nog steeds met een stuk of 4 leden. Iedereen die onder ons niveau is nemen we namelijk niet aan.
we hebben er anders al 5, en ook al zijn we nog met zun vijfen, wat boeit dat??? Jij geeft als minpunt dat we een slap team krijgen door geen newbies aan te nemen! Je wint juist eerder zonder newbies
Lees nou even wat ik nog meer schrijf. Je noemt maar 1 punt van wat ik zeg. Jullie hebben blijkbaar niet door hoe het er in een clan aan toe gaat. ...en het klinkt gewoon dom om te zeggen: 'Ik ben mede-oprichter van de clan, maar ik weet niet precies hoeveel leden we hebben.'
*LOL* je bent dus goed georganiseerd maar je weet geeneens cker hoeveel clanleden je hebt!!!!! over goed georganiseerd gepraat *LOL*
Als luitjes zich aanmelden kan k dat toch niet binnen 10 sec zien, ik ben niet paranormaal, en we kunnen newbees een potje mee laten spellen, en als hij dan goed is kan hij toch gewoon vaker meedoen
wat kan jij zeiken we hebben een site update gehadf en zijn nog bezig, de aanmeldpagine is geupdate en hoeft niet meer via het forum, de ldenlijst wordt vaak bijgewerkt. We houden geen trainingen, maar dat is volgens ons niet nodig, want als je veel gamet (wat elke normale gamer doet) train je jezelf genoeg. Zo goed??? Ik weet niet wat je wilt, maar LEES DE VOLGENDE KEER IS IETS VOORDAT JE ZEIKT
Sjonge jonge waar maak je je druk om? :{ Hij heeft gewoon kritiek op jullie, is toch een gezonde zaak? Wees blij, zo kan het er enkel beter op worden. Als iedereen alles maar goed keurt krijg je nooit verbeteringen....
een link, een clan www.bxc.nl wij hebben 20 leden..... tests worden georganiseerd...... iedereen z'n eigen specialiteit (ik uc, kep em nog niet,maar ben wel goed)