1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Legion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N3mesis NL, 11 mrt 2006.

1. ubisoft

ubisoft Team D.I.F

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben wel tegen ons verloren maar crazydealer zie dat we konde starten das jullie (DL clan) wel verloren dus mensen van andere clans jullie nmoet zelf weten of dat jullie spelen en belazert worden en trouwens bij die war moesten we lang wachten tot iemand kwam en er kwam een gast niet op dachen ga naar www.xbox360kings.com en meld je aan en in de zomer over 2 a 3 manden is er BT 06 (big toernooi) laten

2. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    1- Is toch een slecht nep toernooi van jullie.
    2- Dat was vroeger, met slechte leden, onbetrouwbaar.
    3- We bestonden nog maar een paar dagen ofzo.
    4- Dat was dus geen echte clanwar ( 4-3 ).
    4- Leer schrijven.
    5- Je stinkt...
    6- Val ons niet meer lastig met je nepclan (Nep site, nep logo...).

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  3. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je blijft een stakkertje, eerst zeggen dan wij niet durven met PDZ, nu durven jullie zelf niet meer, en jullie hadden ons niet geowned, dat kwam omdat we wat members nodig hadden ( nu verschoning van members ) dus. Zal heus niet meer gebeuren. Maar nou durf jij zelf in eens niet meer een war met PDZ te doen en probeert je zelf er omheen te praten. Ik ben zelfs gebanned op jullie forum ;) Tsja niemand mag het weten he, dat jullie geen PDZ war durven.

Ventje, DIF ownen we met PDZ, sjappie. Ik wou het bewijzen maar ze willen nu geen war meer met PDZ. Dat ik gebanned ben op hun forum liegt er niet om. En trouwens ik heb jou toegevoegd bij mn list maar je accepteert me niet eens. En we hebben binnekort een war tegen DLA, ik zou neit weten hoe het uit gaat pakken.

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  4. ubisoft

ubisoft Team D.I.F

Leuk Bevonden:
    0
    je bent helemaal nit geband op de forum je hebt je nog nooit aan gemeld
    we durven nog wel maar bijna niemand heeft het meer snappie maar het duurde ook zo lang dat lullie reagerde en we zij een toernooi aan het orgaaniseren jullie mogen ook komem dan kunnen we zie wie beter is maar ik heb je niet gebend je moet je ook aanmelden, suffie

maar ja dat je het weet darkness later

5. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Hey ubisoft. Ik zou m'n mond maar es snel houden en niet zo hielen likken tegenover andere clans. Hou jij je nou maar lekker bezig met je eigen clannetje. N3mesis NL probeert hier op een eerlijke manier zijn clan te promoten en niemand zit te wachten op jou sfeer verziekende opmerkingen.

6. ubisoft

ubisoft Team D.I.F

Leuk Bevonden:
    0
    teneerste heb ik geen clan maar een profesioleel team en ik wouw gewoon hier zeggen dat de matches die hun hebben gespeeld niet klopen, ik wil dat de clans dat weten snapje Velvet_Dark ik wel geen clans af kraken en ik vertel hier de waar heid

7. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat er niks van ons gehoord is, is onzin. Ik heb duidelijk gezegt dat er hier een 360 kapot was dus het kon allemaal niet. Toen hij gerepareerd was kwam je van dat niemand meer PDZ had in je clan. Maar over toen jullie tegen ons gingen, jullie hadden wel gewonnen, maar dat was ook wel erg simpel voor jullie he. Het was 4v3 en wij hadden een gast die een tryout krijgt voor clan en dan kijken we of hij er nog wel in mag. Maar we doen geen clanwar voor Halo 2 want dat doe ik al lang niet meer. Ik doe nu PDZ en binnekort Huxley, en Halo 2 ga ik ook niet meer doen denk ik, ik heb het heel lang op connect gespeeld en toen op live, maar ik bak er nu niks meer van, dat weet ik nou al.

En wat klopt er niet dan? Die war van 4v3 wou ik uitstellen, maar nee dat mog niet van jullie. Nou die komt tuurlijk niet op onze site te staan. We zouden heus wel verloren clanwars op onze site zetten. We gaan er heus wel een keer een verliezen, maar dat is nu dus nog niet gebeurd. Die van jullie eerste kwam er gewoon echt niet op. Als we nou nog een war deden van 4v4 dat ik iedere keer aandrong en ik zou hem verliezen, zou hij erop komen, zeker weten. Maar dat ik niet gebanned was, en wat heb je dan zitten doen he, ik kan niet meer posten, je hebt mischien ip gebanned maar dat zal niet.

Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  8. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    zaterdag pdz clanmatch tegen jullie
    met mijn Clan
    4v4 eredication, heb er zin in , succes en veel plezier jullie *) _0/

9. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    boeit iemand dat ubisoft ? volgensmij zit je gewoon tegen ze te bitchen,
    en als ze niet "klopen" ( kloppen neem ik aan ) misschien spelen
    hun de games op hun eigen manier

10. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik zal het is ff kijken of het dan met allen kan :cool:

We kloppen wel, hij zegt dat het met clanwars niet klopt bij ons, nou we hebben alle clanwars tot nu toe gewonnen en hij gelooft dat niet of zo omdat hij denkt dat we een keer verloren hadden van hun. Dat is ook wel zo maar dat was 4v3 die ik niet had toe gelaten, was dus geen clanwar. En toen later vroeg ik om het opnieuw te doen, maar dat kon niet omdat ze geen PDZ meer hadden, wel jammer.

11. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    hij moet niet zo zijken want op zijn site staat helemaal niks over gespeelde clanmatches

12. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    mensen die geen abn
    ( vertaling voor mensen die dat dus niet kunnen : algemeen beschaafd nederlands.)
    kunnen komen niet zo "profesioleel" (professioneel) over. ;)

13. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark 0 en Oldsk00l, jullie zijn top! Eindelijk iemand in onze thread die ons niet gelijk aanvalt met allemaal negatief gelul. Zulk soort mensen mag ik graag.

En trouwens, ubisoft, voor een professioneel team moet je eerst leren schrijven. En als je denkt dat er iemand op dat zogenaamde toernooi komt, denk ik dat je nog teleurgesteld zal zijn... En nog iets, als je een echt toernooi organiseert, wie financieert dat dan? Je vader? _0/ .

En over die clanwars, we hebben inderdaad nog niet verloren, en als je denkt dat die nepwar tegen jullie (4vs:cool: erbij komt te staan heb je het mis, Darkness was het namelijk helemaal niet eens met het starten.

EDIT: Oldsk00l, check de tijden van onze posts, wij hadden denk ik het zelfde idee over dat "professionele team".

14. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    haha ja :)
    en trouwens wat respect betreft, DL staat in onze friendslist wat clans betreft ;)

15. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    en trouwens die site van ubisoft a.k.a alto1 : www.xbox360kings.com is een gejat template van clantemplates :p

16. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, ik heb hem een keer op clantemplates zien staan, ik weet de site niet meer precies.

17. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    O ja, ik zal jullie ook even tussen mijn links zetten op onze site. :)

18. ubisoft

ubisoft Team D.I.F

Leuk Bevonden:
    0
    er komen al meer dan 10 mensen en er komen er steeds meer mensen bij op het toernooi

19. crackhoer

crackhoer ik ben zo blij

Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik wordt gek van yullie ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ubisoft en nemesis sluit vrede

20. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    haha, ja tuurlijk, waarom staat er dan geen enkele post op je forum bij
    je "BIG" toernooi ? je bent gewoon een amateur gamer zonder vrienden
    die in je toernooi willen meespelen :cool:
    kijk, owner bb daar integen die heeft wel vrienden, is een goede gamer
    en pakt het toernooi goed aan !!!
    jammer voor je alto1 me broertje zij gister dat hij wel eens tegen je gespeeld
    had en dat je echt k*nker slecht bent

Laatst bewerkt: 9 mei 2006

Deel Deze Pagina