1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Legion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N3mesis NL, 11 mrt 2006.

1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me erg gevleid maar betrek mij er niet bij :9 8) :D :9

2. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    en dan daag ik ze uit voor een clanmatch dan hebben ze ineens maar 1 pdz speler

3. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, dat probleem had ik ook al. Ze zeggen dat ze ons geowned hadden. Ik wil nu wel is een war tegen hun :p Ik wed dat ze geowned werden.

Ik word niet goed van jou, homo. Beetje zeggen dat er veel noobs in de clan zitten, je heb wel gelijk, die worden er allemaal uitgetrapt, maar het idee. Ik heb je toegevoegt op live maar je hebt me niet geaccepteert. Ik zou het gewoon wel is leuk vinden met jou PDZ te doen.

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  4. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind beide kanten eigenlijk een beetje zielig, word volwassen man en ruzie niet zo veel, heb ik het dus ook tegen m,n eigen clan. (DIF dus:cool: ).

alto niks tegen je jonge maar ik denk dat je ons meer negatief dan positief in het daglicht stelt als je andere clans voor fake gaat uitmaken op hun eigen terrein:{ ... (BWVS).

5. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je, ik probeer sommige mensen hier duidelijk te maken om wat PDZ te doen. Nou bedoel ik niet alto1 hor want die heeft het te druk met Halo 2 en heeft PDZ verkocht. Maar crackhoer heeft nog een potje te goed.

6. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zoveel ruzien nee, maar Dutch Legion was vandaag ook niet goed bezig. We hadden om 19:00 een clanwar afgesproken, 5vs5, en hun kwamen maar met 3 man opdagen. Dat kan niet met een clan als ze goed willen worden.

Nu moet een nieuwe datum worden afgesproken en wij wilden gewoon een clanwar vanavond spelen. Hopelijk regelen jullie dit in het vervolg beter! Want dit kan echt niet!

7. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal niks zeggen, maar ik kan me moeilijk inhouden na alles wat ik gelezen heb hier:cool: _0/

Nou crackhoer succes met de match dan maar he;) (moet hij wel komen opdagen:cool: (grapje))

8. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ja, dat had ik laatst met de godzdark clan die zijn al 2 keer met te weinig
    man op komen dagen waardoor een uitsel nodig was.
    de volgende keer telt het gewoon als 10 - 0 voor ons... afspraken
    zijn afspraken

9. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was niet van niet opdagen. Het was niet aan diegene vertelt door degene die alles zou regelen. Is gewoon Dom dus idd. Maar de war kon om precies te zijn niet eens om 7 uur. Het kon pas na 9 uur want dan was die member er pas.. Volgende keer als we clanwar hebben regel ik het wel en zeg ik het tegen iedereen. Het werd ook pas op het laatste moment aan mij vertelt dus. Bij jullie heeft waarschijnlijk diegene die het zou regelen aan iedereen vertelt en niet aan de helft :p Dus volgende keer doen we gewoon clan match dus niet dat we bij elkaar horen en al die zooi :p En ik zal het wel regelen met mn members want dan komt het natuurlijk zoiezo goed.

In ieder geval ik ben bij elke war komen opdagen :p Komt gewoon door mijzelf :cool: Maar crackhoer wil toch niet.. Hij accepteert het niet eens.

Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  10. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    toch, dit blijft heel vervelend als het gebeurt :'-(

11. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat denk je dat ik er van vind. Ik ben niet leider van pdz team hier. Die zou alles regelen maar heeft waarschijnlijk toch maar niet gedaan. Heel vaag dus. Ik dacht dat ik er rust op kon hebben maar nee. En nog een ding, de war kan niet deze zaterdag ( met lonerangers ) maar de week daarna |:- Dan moet een member, dat wist je al van 6 tot 9 weg. Maar dat was een vergissing hij blijft gewoon slapen 1 op de 2 zaterdagen. Of we moeten een andere uitweg zoeken ergens in de middag maar dan zijn jullie er weer niet, of wel? :p

Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  12. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    kijk maar op ons forum ;)
    www.lonerangers.tk

13. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie konden beginnen, er waren 4 man van ons en 4 man van jullie...

14. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je bedoeld dat ik dat had geregeld? Ja dat is zo, maar van DLA werd het niet door mij geregeld. En het komt steeds niet uit, maar dat zal morgen, zaterdag om 21:15 wel zijn zoiezo zal hij uitkomen.

15. ubisoft

ubisoft Team D.I.F

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nog meschien een PDZ war regelen maar dat is een heele kleine kans oke, maar ik dank dat de rest niet meer wel maar ik brobeer het

later

16. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Alto je moet egt een keer je spellingchecker eroverheen halen want volgens mij typ je echt te snel:cool: ;)

17. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we dan maar hopen op de kleine kans.

18. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    xD
    ja idd, want ik wil wel een war tegen je zogenaamde "pro team"

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hopelijk kunnen jullie het uitvechten op live, maar begin aub geen flamewar hier, daar zit niemand op te wachten. Uiteraard mag een gewone discussie wel.

20. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid: Er kwam er maar 1tje niet opdagen omdat hij van niks wist, meer niet. Eentje kon me niet joinen daar heb ik al tijden problemen mee. Dus de volgende war doen we gewoon 4v4 of zo. En dan word dat een clan match en geen fun match.

Deel Deze Pagina