Ben ik het mee eens, maar wij krijgen bijna alleen maar negatieve berichten hier On-Topic: We hebben nu de ledenlijst verbeterd, er zijn mensen uit gekickt wegens inactiviteit, en we doen nu eerst trials voor iemand erin komt.
Trails zijn wel makkelijk idd.. maar jullie hebben volgens mij ook een PDZ en CoD2 team, maar ik zie niet dat al jullie members in 1 van die Teams zitten. Dan werkt het toch ook niet?!? Je moet het zo regelen dat je alleen in de clan zit als je in een van de Teams zit
Borix Dit is Dutch Legion De DL van RS3 heette Dutch Legends, deze spelen nu onder de naam Omerta op G.R.A.W.
Dat is ook zo, maar er komen heel veel nieuwe uit en zo.. Dus heel veel gaan ook in een van de nieuwe. En er moet nog wat geregeld worden met veel teams. Er staan er al een paar vast maar dat komt allemaal binnekort.
ik wil ook geen ruzie Nemesis maar dat potje in Februaty telt wel mee en crazydealer zij gewoon dat we konde beginnen en nu zecht ie dat het niet zo is maar het is wel zo zullen we met elkeer nu gewoon doen En zand er over doen wat er gebeurt is later gr, alto1
En dus verlang je dat we die ertussen zetten? Het was 4v3 en vandaar dat ik ook opnieuw wil doen maar dat kan niet meer..
Even iets rechtzetten: Als er een clanwar gespeeld wordt met 4vs3 dan is dat een clanwar en telt het ook zo. Vind je het niet eerlijk, dan moet je maar niet beginnen!
Voor echt de 1000ste keer: Het was geen clanwar, ons team had gewoon voor de lol gespeeld toen. Het zou in eerste instantie een clanwar worden, maar het werd gewoon een potje voor de lol
Even een vraagje van een buitenstaander.. Is het nou nog wel leuk, het enige wat ik hier lees zijn 5 pagina's over wel of niet gewonnen, blablabla n00bs ect. Persoonlijk denk ik toch dat je een clan hebt om plezier mee te hebben. Het is uiteindelijk een spelletje. (voor de duidelijkheid ik val niemand aan hoop met deze post niemand op zijn tenen getrapt te hebben *zucht)
Ook al zou het een clanwar zijn, toen was onze site en zo nog niet eens klaar. En geen war results. En we hadden de stand niet bijgehouden, alto1's stand klopt niet zoiezo. En we proberen lol te hebben maar er komen hier wat mensen zeggen dat ze niet geloven dat we nog nooit hebben verloren dus ja.. en alto1 die mensen wijs maakt dat wij juist wel hebben verloren omdat ie het gewoon niet kan hebben
@Falcon: We doen het ook voor de lol, maar als er een of andere debiel ons topic komt verpesten kunnen wij daar niks aan doen, daarom moeten we ff terug reageren. Maar wij zijn gewoon normaal.
Ach dat begrijp ik best, zou ik iets mogen zeggen over jullie site? Zouden jullie ook een skip button kunnen doen in dat voorfilmpje? ik ben nu 3x op jullie site geweest en dat filmpje komt me ondertussen toch echt de strot uit Voor de rest lekker duidelijk site
Er staat IDD een SKIP button (heel de tijd al) maar je moet even naar beneden scrollen, dan kom je de button tegen
hy, hadden jullie nou gewonnen van DLA, aan flashgamer te zien niet. nja maybe bedoelen ze met dat cheaten: sprayen. Ik vind dit eerlijk gezegd ook geen cheaten mrja als je echt de nr. 1 van nederland bent had ik ook wel iets anders verwacht dan zo zielig gaan sprayen..mrja het hoort bij de game maar het is niet echt 'pro'.