1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Legion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N3mesis NL, 11 mrt 2006.

1. black haze89

black haze89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    steeds is verreweg het juise woord. ben geen 1 keer in een chat gegaan.
    @ basovich: wat hebben we jou in vredensnaam aangedaan. Waarom loop jij nou weer te kutten over onze clan. Srry dat het op dit forum moet

2. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    blacky sprayed volgens mij niet echt. Maar ik ken wel een aantal mensen die dat heel erg doen, ik noem liever geen namen.

3. basovich

basovich Guest

dat bedoel ik dus ook, nou moet je me neit gelijken muten en verwijderen!!
    shit jij kan echt niet tegen een beetje kritiek zeg|:-

Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2006
  4. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie ik? Ik vertel de waarheid.

5. FlashGamer

FlashGamer S9 I XeroSiZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken niemand die doet sprayen gelukkig van de clan, majah maakt ook niet uit..

6. basovich

basovich Guest

nee blacky ;)..

Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2006
  7. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken er 1tje. Zal ik de naam noemen?

8. FlashGamer

FlashGamer S9 I XeroSiZz

Leuk Bevonden:
    0
    Jah doe maar..

9. Candyman

Candyman Guest

Leuke threat hier, lijkt net Halo 2 iedereen denkt even de 'prof' te zijn.
    Suprise: Niemand hier verdiend geloof ik, tot wat ik heb gelezen geld met het game of word gesponsord (je zakgeld telt hier niet mee natuurlijk). Je komt hier om je clan te promote, lees je threat door. Als ik dit zo allemaal lees laat jullie clan een perfecte indruk op me achter :+ ! Succes met jullie carieëre als profesionals :):

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2006
  10. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zielig ventje toch..

11. JeePee

JeePee Guest

Ik zat net op powerweb.nl te kijken in de WCG thread en daar las ik dit bericht van DL Headshot:

Wtf zit jullie dwars man? Overal waar DL members rondhangen is gezeik over n00bs, campers, cheaters en weet ik het allemaal. Een beetje de winnaars van de nationale finale van de WCG noobs vinden. Alsof jullie zelf ooit geld met gamen verdient hebben, laat staan een groot toernooi gewonnen hebben. Als jullie er nou eens mee kappen, want zelf zijn jullie alles behalve profs. Het is echt schijt irritant om telkens weer die berichten te lezen van DL members.

En aangezien Headshot Handewasser vind zuigen, nodig ik hem bij deze uit voor een 1 vs. 1 met PGR3. We zullen dan wel eens zien wie er zuigt _0/

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand ff vertellen wat jullie onder sprayen verstaan (alvast bedankt)

EY met alle respect maar volgens mij zijn er op dit moment op de xbox 360 geen spellen die zo GROOT zijn als halo 2. EN volgens mij zijn er dus ook geen voldoende toernooien sponsers en geldprijzen aanwezig zijn.

Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  13. JeePee

JeePee Guest

In plaats van iemand neerschieten met 2 of 3 kogels, iemand neer maaien met een stuk of 20 kogels.

WCG....ECG.... groot genoeg lijkt me :) Prijzenpot van de WCG is $25000.

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0

Sprayen: lol en dat noemen ze cheaten. Ik zie het meer als het spel minder kunnen. Maar goed...

WcG ECG: welke huide xbox 360 games worden daar dan gespeeld op het moment (en worden die ook gespeeld in teamverband??)

15. JeePee

JeePee Guest

PGR3 en DOA4. Enige game die in teamverband gespeeld wordt is Counterstrike 6.1 maar die is voor de PC. Halo 3 zal in 1 vs.1 of in 2 vs.2 gespeeld gaan worden. Maar aan het gedrag van DL te horen kan ik toch wel met enige zekerheid zeggen dat ze het nooit tot de E of WCG zullen redden :)

Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2006
  16. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Headshot heeft daar niks gepost, hij staat daar niet eens geregistreerd (Mijn broertje dan). Als dat bericht daar stond is dat van iemand anders die ons zit te naaien op Headshot's naam, ik weet namelijk zeker dat Headshot dat niet zou doen, aangezien ik in hetzelfde huis woon, en wij nooit op Powerweb komen EN omdat Headshot normaal Nederlands typt, met hoofdletters e.d.. We zijn al meer genaaid, er is ook een mail verstuurd naar GS met een hoop crap erin, die ook ondertekend was door DL, iemand naait ons dus zwaar hard.

Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  17. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    PS:

Als daar alleen PGR en DOA worden gespeeld worden niet nee, aangezien wij beide spellen niet spelen. Had wel vet geweest als ze daar COD2 TDM zouden doen in teams van 4.

18. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 ding: Wat ook schijtirritant is, is dat wij de ruzies niet veroorzaken. En kom jij dan is met COD2 1vs1. Wat ik ook niet begrijp is waarom jij (een Racegamer) op ons topic zit...

19. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Hansje, beetje ruzie hebben hier? :p.

En als er hier een clan met COD2 naar WCG gaat is het natuurlijk wel RS :+

20. JeePee

JeePee Guest

Je hoeft je daar niet te registreren. En de manier waarop dat bericht overkomt vind ik nogal veel op dit bericht lijken.

Omdat ik het leuk vind om te lezen welke clans er allemaal zijn, en wat er zich hier afspeelt, aangezien ik zelf ook in een clan zit, zodat ik daarmee vergelijkingen kan trekken. Dat ik dit topic opende was naar aanleiding van dat bericht op powerweb. En waarom kan een 'racegamer' niet schieten? Ik heb vrij recent nog in de top 120 van GRAW gestaan met de Solo Elimintation leaderboards. Niet slecht al zeg ik het zelf. Dat ik Headshot een uitnodiging stuur voor een 1 vs. 1 met PGR3 kwam omdat hij Handewasser een noob vond. Aangezien ik slechter ben dan Handewasser zou ik het wel eens tegen Headshot willen opnemen om uit te vogelen wie de echte noob nou is. Dat jullie die game als clan nooit spelen staat daar los van... dit is iets tussen HS en mij :) Die uitnodiging geld nog steeds trouwens.

Deel Deze Pagina