1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Legion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N3mesis NL, 11 mrt 2006.

1. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herhaal: Headshot heeft dat niet gepost. Hij is m'n broertje dus ik weet heus we dat hij dat niet doet, als je me niet gelooft, jammer dan. Nog een reden waarom hij dat niet zou zeggen is dat hij/wij zelf geen PGR3 heeft/hebben. Daarom zou hij dus geen PGR speler voor noob uit kunnen maken, omdat wij daarin zuigen aangezien wij het niet spelen (Hij dus ook niet). Jammer als je me niet gelooft, maar ik weet 100% zeker dat hij dat niet is.

PS: Iemand zit ons flink op te naaien, aangezien eerst een bericht onder Headshot's naam wordt gepost, en dat er daarna een e-mail namens mijn adres wordt gestuur naar een clan. Wat ik dus niet gedaan heb, dus iemand is echt te k*t bezig.

2. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Let op je woorden.

Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0

Private Chat is geen cheaten. Het is een keuze die je kan maken wel of niet. SPrayen: oftewel veel kogels gebruiken is niet iets voor noobs maar is noob. Private Chat is geen fout sterker nog het is een hulpmiddel om beter te functioneren. Alleen kan private chat maar met 2. (Dat is een tekortkoming als je 4 vs 4 speelt) Cheaten is misbruik maken van een spel zijn fouten. Dat is ook een keuze maar wel gewoon noob.
    Das wat anders, want je doet jezelf te kort door veel kogels te gebruiken. Maar kunnen jullie sprayers (oftewel noobs) niet aan?:)

4. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja, niet als ze met z'n (velen) achter een hoekje met RCP's en dubbele CMP's staan. Een potje PDZ met alleen maar sprayers (noobs) vind ik iig niks aan. Smaken verschillen.

PS: je mag dus gewoon private chat in een clanwar met PDZ? Zal leuk worden..

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 4 vs 4 dus dat is vind ik niet verstandig aangezien je maar met 2 in chat kan. Ook heb je nog iets dat zelfrespect heet. Mare wie speelt er zoizo met cmp ik bedoel dat is al een noob wapen (omdat je er 2 kan dragen).
    Wij, en eigenlijk vrijwel iedereen waarmee ik pdz speel heeft de cmp nooit aanstaan.

HOezo vind je een potje met alleen maar sprayers niet veel aan? omdat het dan dus te makkelijk is? of omdat je dan vaak dood gaat/ niet kan winnen?

6. JeePee

JeePee Guest

Nee, dat is glitchen. Cheaten is dingen gebruiken die de developers nooit in het spel gestopt hebben.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Of met opzet? :eek:

8. Candyman

Candyman Guest

Praat dan niet prof en hang hier niet allemaal de stoeren man uit :b:

9. Candyman

Candyman Guest

Als ik het goed lees zegt DL Headshot wat over Halo 2 en niks over PGR3 dus ik snap niet waarom jullie beide dit er tot betrekken. Het enige dat kan worden gezegd is dat Handewasser niet eens zo slecht was in Halo 2 en dat hij DL billenkoek zou geven 1vs4.

10. JeePee

JeePee Guest

Hij schreef 'yaya handewasser zuigt man halo2 noob' en daarom vatte ik het zo op. Hij had in mijn ogen dan moeten schrijven 'yaya handewasser zuigt ín halo2 man, noob'. Maargoed, ik bracht dit hier aan de orde omdat overal waar die DL gasten hangen van dit soort berichten te vinden zijn. En mij kan je niet overtuigen dat dat niét Headshot was, omdat dat bericht sprekend lijkt op de overige berichten van hem, en op die van andere DL-members. Maarja, ik kan me wel vinden in die laatste zin van Candyman :)

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Weer zo iemand die ruzie zoekt op fora`s (triest)

Er werd gepraat over cheaten als het over sprayen ging. DUs ik wilde ff weten wat zij eronder verstonden. Trouwens er werd hier wel gezegt dat sprayen het gebruik is van veel kogels. Maar op live wordt ook gesproken door schieten op afstand zonder te zoomen. Dus doe niet dom, zoek geen ruzie over internet, en post niet dubbel:p.

Fout dus: of anders gezegt een gebeurtenis onder zeer toevallige omstandigheden. Vind je dit beter:p:b:

12. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan kan jij een ziekte krijgen, geloof me maar niet dan, kutventje. Ik ga verder echt geen woorden meer aan jou vuil maken.

Ik wordt gek van mensen zoals jij.

13. JeePee

JeePee Guest

Allang goed joh :)

lmfao :lol:

14. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    JeePee, heb je al een idee waar Kimi Räikkönen volgend jaar gaat rijden?

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Thread gaat de verkeerde kant op. Het geruzie houd nu op of de thread gaat dicht.

16. Candyman

Candyman Guest

Schat je zegt dat ik niet dom moet doen, maar met allen respect maar ik ga je weer even met 2 benen om de grond zetten want je bent aan het dromen. Jij quote een message van mij waar ik zeg dat deze clan zich zelf alleen maar onderuit haalt door wat ze hier zeggen terwijl ze hier komen om de clan te promoten. Ze zitten hier iedereen aftezeiken en schatten zich zelf wel erg hoog in. Dus daarom kwam ik met een SARCATISCHE opmerking sar·cas·me (het ~)
    1 bittere, bijtende spot
    over professional game waarop jij mij Quote en zegt dat je niet echt de kans hebt om proffesional te worden omdat er geen grote tournooien zijn. Oke ik zal niet meer dom doen mij schuld (sarcasme) en even voor de duidelijkheid ik kom hier niet om ruzie te zoeken ik kom hier alleen maar om wat mensen uit hun droom halen.

Btw volgens mij maak je iedereen er vrolijker op als deze threat voor altijd een slotje krijgt, zelfs de DL memberes want het enige wat ze hier doen is hun clan door de slijk halen als je het mij vraagt.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2006
  17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0

Ok is duidelijk is ook allang goed joh.
    Misschien is het een ideetje voor DL om ff opnieuw te beginnen in een andere thread.

18. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en waar mensen geen onzin gaan praten. DUH dat dubbel CMP noob is. Maar 1 niet. En dat heeft Headshot niet getypt. Hij typt zo niet eens. Ik ken hem vanaf mn eerste dag op aarde. En welke debiel zou zo een post zetten over zo een gozer? Hij niet iig.

Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  19. JeePee

JeePee Guest

Klik :):

20. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik dus 8) Ik vind de woorden opbouw er toch heel anders uitzien. Maar ja, Headshot race'd niet eens dus hoe kan hij noob zeggen? Beetje onlogisch maar jouw hersens denken dus onlogisch als jij denkt dat hij dat heeft neer geze in plaats van iemand die wel raced.

Deel Deze Pagina