Nog 1 dingetje: Die clanmatch tegen D.I.F had (IK) afgezegt. Maar Crazydealer had geen toestemming te gaan zeggen dat hij door ging maar dat heeft hij wel gedaan. Hij is dus voor de lol 4v3 gespeelt alleen was het niet helemaal duidelijk, was dus niet meegetelt omdat het geen clanwar is (ten eerste omdat ik hem heb afgezegt, ten 2e omdat het 4v3 was. Ik denk, ik vraag gewoon in vrede voor een rematch, maar dat wilden ze niet, heel die match was dus vergeten. Een paar maanden later beginnen mensen er ineens weer over te beginnen. Tegen DLA hebben we gehoord dat ze in Private Chat gingen of wilden. Ik zelf denk niet dat ze dat echt hebben gedaan maar 2 leden hebben er over gepraat. Of ik nou 2 leden moet geloven of DLA weet ik niet, daarom kwamen we er niet uit en zouden we later nog praten over een rematch, dat is nog niet gebeurd.
Ik was bij allebei de wars overal bij en dit is wat ik allemaal heb gehoord en wat lijkt me de meeste mensen zouden zeggen.
Over dat DL een email heeft gestuurd naar GS over dat ze noobs zijn slaat nergens op want ze zijn geen noobs en wij vinden hun ook geen noobs. Geen van de Leaders, co-leaders hebben het gedaan dus er is gewoon iemand bezig om ons te zieken. Erg triest maar wij weten er niks vanaf. Er is ook een bericht op PowerWeb gezet waar wij ook niks vanaf weten. Een aantal mensen geloven ons niet, deels om ons nog erger te zieken. Als ze het blijven niet-geloven moeten ze vooral doorgaan. Posten op een naam van DL Headshot vind iig ik erg triest. Die naam is natuurlijk gekozen omdat hij daar nog niet bestond.
Laatst bewerkt: 11 sep 2006