1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Legion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N3mesis NL, 11 mrt 2006.

1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Waar gaat dit heen, een promotie loopt uit tot een bitchfight met mensen die niet de intentie hebben (cq. zullen krijgen) om toe te geven aan elkaar toe te geven. Guys: Face it & Deal with it!

@ Reactions:

Ik ben leider van de 360 Guerillia Squad, en ik wil allereerst één dingetje rechtzetten. Er zijn wel dégelijk toernooien e.d. die doelen op de XBOX360 games van nu, neem een voorbeeld aan het 'Chicago goes Call of Duty 2' toernooi, met een prijzenpot van 21.000€ dat recent geleden gestart is in Amerika. De 2 teams die in dat toernooi winnen krijgen een automatische inschrijving voor de ECG CoD2 promo's, een test-toernooi om te kijken of er veel interesse is om CoD2 op te nemen als Official ECG Game. Het is jammer dat ik hier niet eerder vanaf wist, want als Europese clan is er de mogelijkheid om via XBOX LIVE deel te nemen aan dit toernooi, en 360GS had graag deel willen nemen aan het CTF-onderdeel van dit evenement, inschrijvingen waren helaas nét gesloten. (@ Candyman, misschien heb je hier je éérste X360-Clan die zich misschien wel mag eren zich een pro-clan te noemen: '48 wins - 1 loss @ Call of Duty 2 - Capture The Flag; Een officiele sponsor in hard- en software, en vele XBOXLIVE kosten worden vergoed).

@ Thread:

360 Guerillia Squad maakt deel uit van een Alliantie, die ooit met 3 clans is opgericht: eVo genaamd. Ik ken van alle mensen (behalve de DL members) hier de DL clan het beste, en ik weet hoe moelijk deze clan het momenteel heeft. De Leader en Co-Leader krijgen allerlei verwijt naar hun hoofd geslingerd, en members verlaten met de dag. Ook is 360GS (onder naam van de DL clan) beschuldigd van het stelen van members en zijn we door DL als 'noobs' verklaard. Ik weet alleen zeker (lees= ZEKER!) dat dit niet door Hans (a.k.a. Nemesis) verstuurd is. Hoe of wat verder zijn niet mijn interesses, DL en 360GS hebben tot nu toe een perfecte samenwerking gehad en we hebben de bedoeling om deze samenwerking tot op de dood van (een van de) clans te behouden!

@ Lost Matches:

Toch zit er, beste Nemesis, wel een kern van waarheid in alle comments die hier gepost zijn. Vat de onderstaande regels niet op als een persoonlijke aanval, maar meer een fout van de DL clan en hun matches.

DL heeft, naar mijn weten, 2x verloren. 1x tegen de Dutch Live Alliance, en 1x tegen de clan van alto1 (uit de tijd dat DL Crazydealer nog bestond). Beide matches zijn door DL niettig verklaard, bij de match van DLA werd de loss niet erkend omdat de spelers uit het DLA team in een private-chat zaten en bij de match tegen D.I.F. was de team-balance niet in orde.
    Ik kan me wel inbeelden dat Nemesis de 1e match niet meeteld, aangezien een private-chat verboden is op vrijwel alle grote gameladders e.d. die ik gezien heb, maar de 2e match, tegen D.I.F. ligt de fout toch echt bij de DL clan. Crazydealer ging met de voorwaardes van de match akkoord, en dacht zelf ook dat hij kon winnen met 3 members, tegen 4 members van de D.I.F. clan (lees= Crazydealer voelde zichzelf dus onoverwinnelijk). De match had bij de start het groene licht van beide clans gekregen, is gespeeld, en verloren. Hij is dus verloren, onder de naam van Dutch Legion. Waar de fout binnen de DL-clan verder ligt hoort verder helemaal geen probleem te zijn voor de D.I.F. clan, hun match-request wordt geaccepteerd, dus naar hun weten is alles in orde.

Moeten wij ons hier verder druk over maken, dat is de vraag. Het trieste is (doelende op de DL én de DIF clan) dat er een denderende ruzie ontstaat over het wél of níet erkennen van de verloren clanmatch. D.I.F. heeft het grootste recht om zichzelf de winnaar te noemen, maar DL hoeft hier niet gelijk mee akkoord te gaan, het eerlijkste is dan ook een rematch, maar ik heb vernomen dat dit (vrijwel) niet te realiseren is.

Hou dus op met flamen, beschuldigen en alle andere bitch-fight-troep. Done that, been there, NEXT!

Ondertekende,
    360 Guerillia Squad – DL Partners in Crime.
    www.360gs.nl - We Gun 4 Fun

2. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Die private chat is volgens mij niet waar.. ik heb gehoort dat Blacky een invite stuurde naar Richy, waarom weet ik niet, mr die heeft Richy nooit geaccepteerd. Maarja, drna een hoop rottigheid gehad, mr dat is verleden tijd. Hun tellen de match niet mee, mr wij weten stilletjes wel beter ;)

Idd.. gamen is voor de lol en is een hobby (tenminste, dat hoop ik voor de meeste van jullie :9) ga dan aub niet moeilijk doen, en als je pissig bent op iemand doe dan de volgende keer als je tegenover em staat gewoon wat extra je best :)

Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  3. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 dingetje: Die clanmatch tegen D.I.F had (IK) afgezegt. Maar Crazydealer had geen toestemming te gaan zeggen dat hij door ging maar dat heeft hij wel gedaan. Hij is dus voor de lol 4v3 gespeelt alleen was het niet helemaal duidelijk, was dus niet meegetelt omdat het geen clanwar is (ten eerste omdat ik hem heb afgezegt, ten 2e omdat het 4v3 was. Ik denk, ik vraag gewoon in vrede voor een rematch, maar dat wilden ze niet, heel die match was dus vergeten. Een paar maanden later beginnen mensen er ineens weer over te beginnen. Tegen DLA hebben we gehoord dat ze in Private Chat gingen of wilden. Ik zelf denk niet dat ze dat echt hebben gedaan maar 2 leden hebben er over gepraat. Of ik nou 2 leden moet geloven of DLA weet ik niet, daarom kwamen we er niet uit en zouden we later nog praten over een rematch, dat is nog niet gebeurd.

Ik was bij allebei de wars overal bij en dit is wat ik allemaal heb gehoord en wat lijkt me de meeste mensen zouden zeggen.

Over dat DL een email heeft gestuurd naar GS over dat ze noobs zijn slaat nergens op want ze zijn geen noobs en wij vinden hun ook geen noobs. Geen van de Leaders, co-leaders hebben het gedaan dus er is gewoon iemand bezig om ons te zieken. Erg triest maar wij weten er niks vanaf. Er is ook een bericht op PowerWeb gezet waar wij ook niks vanaf weten. Een aantal mensen geloven ons niet, deels om ons nog erger te zieken. Als ze het blijven niet-geloven moeten ze vooral doorgaan. Posten op een naam van DL Headshot vind iig ik erg triest. Die naam is natuurlijk gekozen omdat hij daar nog niet bestond.

Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  4. SmartieZ

SmartieZ Guest

@ Darkness:

@ Noobmail to GS:

Tsja, het enige wat ik nu nog kan doen is DL op hun woord geloven, aangezien die mail toch echt onder het officiele e-mail adres van DL Nemesis is verstuurd, ik houd het op een hacker of zoiets.

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    @smartie

Ik moet wel zeggen dat je post enorm duidelijk en overzichtelijk, zo snappen mensen die niet zo ingeweid zijn ook nog wat er aan de hand is.

6. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is helemaal mislukt toen maar dat komt ook omdat Crazydealer toen teamleider was (niet vervelend bedoeld maar alles mislukte toen met wars). Maar ik denk niet eens meer aan die war, we hadden toen nog niet eens iets om de uitslagen neer te zetten. Dat kregen we pas 2-3 maanden erna. Waarom zouden we dan de stand onthouden. En die match was niet eens officieel door mij (co-leader) geregelt met alto1. We hebben ook besproken hiermee op te houden.

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

@ Falcon NL:

Tsja, er is in de 360GS clan al genoeg gebitched, bedreigt en gescholden over clanwars, hier in het DL topic wordt er ook met maten van onrecht gescholden om niks. Dat wou ik alleen eventjes verhelpen en beëindigen, we zijn immers geen kleuters meer, Toch?

@ Darkness:

Achja, dat probleem heeft GS ook gehad, alleen wij hebben al onze wars opgeschreven. Leuk is ook om te zien dat van de 9 verloren matches, er 6 verloren zijn op het moment dat de clan nét van start is gegaan. Voor de duidelijkheid, GS heeft nu 97 matches gespeeld, waarvan 9 verloren! Jiehaah!

GS Smartie NL
    www.360gs.nl

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    IS darkness nou weg bij DL?

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

nee, het is alleen geen DL meer, want DL is eVo geworden

www.evo-evolution.co.nr

Het is dus geen DL Darkness maar eVo Darkness

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, je schijnt veel te weten van DL (eVo)

11. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    lol, idd :9

al wist jij ook beter als ik hoeveel leden DLA had :9

12. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn partners ;), vandaar dus.

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik mooi 2 clans die goed met elkaar overweg kunnen:):thumbs:

14. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er kan teminste nog 1 clan goed met ons overweg...

Of mischien 2, want met DLA gaat t ook wel goed, ik en CrabbyData helpen elkaar aan ideeën voor onze sites, gaat zeker goed met onze sites, toch Crabby? ;)

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    WIj komen jullie niet zoveel tegen. Ik weet wel dat ik darkness al heel lang in me list heb staan:).

16. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    wij trekken alleen met DoS veel op eigenlijk xD

mr dat houd niet in dat het met de rest niet goed gaat

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik sta onder vele bekend te hebben als iemand die 'graag-het-schijt-heeft-aan-andere-clans', gewoon omdat ik een perfectionist ben, dat is alles. Ik wil graag vele dingen op mijn manier doen, GS members noemen het 'op z'n smarties'.

Ik vond eVo (dutch legion?) in hun (én onze) begin periode, en vanaf die beginperiode zijn we clanpartners. We helpen elkaar met problemen op site's, forums, www.xboxbattles.net, hoe om te gaan met members, hoe kom ik aan een sponsor (voor GS niet hét grootste probleem, maar eVo heeft zich al een eind in de rondte gezocht naar een sponsor, maar heeft nog steeds NIKS kunnen vinden:mad:), en allerlei andere dingen die je als clan dagelijks bezighoud. Misschien zijn we beide wel zo succesvol?

Deel Deze Pagina