Sommige mensen worden volwassen, de andere blijven eeuwig kinderachtig. Ik heb ze verteld dat ze dik verdient gewonnen hebben maar ik geen zin heb om nog 100 dagen hier te moeten lezen dat we verloren hebben. En als ik een slechte verliezer ben had ik geen samenvatting gemaakt van de wedstrijd. Ga nou maar weer in een hoekje huilen gefrustreerd mannetje. _0/
Dat jij zulke aannames kunt maken op basis van wat iemand post op een forum en waar je bovendien zelf niet bij bent geweest... Verrijk jij je leven altijd met dergelijk ongefundeerde en misplaatste mensenkennis? Bovendien heb jij helemaal niks met DL of de Toppers te maken. Dus kruip maar snel terug in dat digitale stofhok waar jij je ogenschijnlijk in thuis voelt, want hier heb je niks te zoeken. Flapdrol!
Zowiezo heeft hij hier niets te zoeken, en wij ook niet meer. Laten we dan aan deze zinloze discussies een einde maken hé viktor?
Ik wil er opzich wel bij Het liefste speel ik als aanvallende middenvelder (CAM/RAM/LAM) maar een positie in de spits vindt ik ook niet verkeerd liever niet in de verdediging of centraal middenvelder ofzo, daar ben ik namelijk bokke slecht in gamertag: Burger King NL