Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hier niet al een thread over is, maar ik probeer het toch maar. Iemand 8 mile gezien? Die battles zijn nu dus helemaal "in' en in NL worden ook battles gehouden! Ik wil graag meedoen, het lijkt me supervet. Nog nooit gedaan maar ik denk dak best okee ben. Ik bedoel, ik kan aardig rijmen, ben ritmisch en ik kan mensen als de beste dissen Dus da moet toch wel een beetje gaan. Nu heb ik al wat research gedaan en de officiele site voor dit soort battles is dus www.spitt.nl, die het officiele toernooi organiseerden. Maar dat is al afgelopen :/ En er staat niet aangegeven wanneer de volgende toernooien zijn. Heeft iemand misschien enig idee of er nog lopende toernooien izjn? Of, is er animo voor het XBW.nl MC Battle toernooi? ^^ Zou ook nog wel grappig zijn...
Ik vind het ook stoer maar ik kan niet goed dissen, etc. Maar ik wens jou alvast succes als je meegaat doen
K zag gisteren een stukje op MTV over die battles (NL) ... sorry hoor maar dat vond ik 3x nix ... ze kwamen echt met schefe dissen etc ... We kunnen hier wel een battle topic van maken
Maar het leuke aan battles is dat je zomaar een willekeurige beat krijgt en dan maar wat moet improviseren. Het is echt niet dom of hersenloos, het is juist ontzettend moeilijk en je moet geweldig goed zijn om te winnen... Over Live battlen is trouwens wel grappig ja We zouden wel zoiets kunnen doen, vooral met die chatbox functie in het nieuwe Live dashboard. Enige probleem is dan dat beide spelers dezelfde beat moeten hebben. Bovendien dissen mensen elkaar ook vaak om elkaar uiterlijk etc, dus dat kan dan ook niet. Maar mocht er écht animo zijn dan hosti k hier graag (Utrecht, lekker centraal) de eerste XBW.nl MC Battles
Hmm maar akelig triest.. elkaar improviserend en rijmend afzijken.. terwijl je niet eens de persoon kent .. het is zóó wannabe.. echt zo: ik wil gangster zijn dus probeer ik een vreemde maar te dissen.. maarja, het is idd best moeilijk om het snel te verzinnen, redelijk over te komen, en het lekker op de beat te laten klinken, en het hier en daar nog te laten rijmen ook..
ja, het is op zich ook wel triest. Maar het gaat mij iig om de uitdaging dat je zo moet improviseren, het is nl. ontzettend moeilijk.... lijkt me gewoon leuk om te proberen