He waarom organiseert xbw niet een halo tournement??? dan moet iedereen gewoon wat toegansgeld betalen en dan kunnen jullie een zaal huren ofzo
Aan iedereen die zegt te winnen: kwaak, kwaak. <edit>Maar dat idee van een LAN is wel een goed idee. Ik vind dat Zwolle wel lekker centraal ligt en hier hebben we de IJsselhallen!
Zwolle ligt niet centraal.. Niet als je kijkt naar de 'verspreiding' van de inwoneraantallen. Hoewel de meeste gamers uit brabant schijnen te komen
Oke dudes ik heb van alles gelezen en ten eerste: niemand kickt mijn aars zonder dat ik het zeg. ten tweede dat idee van dat toernooi SUPER idee. Ten derde: als er iets van dat toernooi komt geen 18 jaar of ouder graag.(Kan ik namelijk niet meedoen) Ten vierde: systeem link play is goed idee. Want van de kleine beeldjes of twee one-one is niets.
UTRECHT IS MOOIE PLEK ... moet je niet in een bepaald deel van utrecht want als je daar heengaat word je Xbox en je vervoermiddel gestolen . ben effe naam van stadsdeel kwijt
Overvecht misschien? Daar werk ik en ik moet elke dag met de bus. Je wilt niet weten wat er bij me in bus bus stapt... :{ Utrecht vind ik ook wel een goed punt. Nu nog een "projectgroep"! Volunteers? Eeuwige roem zal je ten deel vallen.
Heeeey, Crew jullie hebben de Reacties gelezen, mensen genoeg die het een goed idee vinden! Als het door zou kunnen gaan liefst in vakantie (school)!