1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 18 sep 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    [​IMG]

    Dutch Racing Crew, oftewel DRC, is een raceclan, opgericht door de beste racegamers van Nederland op de Xbox 360. Deze groep is bijeengekomen om de Nederlandse top bij elkaar te krijgen, en samen de wereldtop te bereiken.

    De Leden van DRC behoren tot de top van Nederland en hebben allemaal wereldrecords, finale's en andere topprestaties behaald! DRC-leden zullen altijd de nieuwste en meest realistische racegames spelen die er op de Xbox 360 verkrijgbaar zijn!



    Clannaam:
    Dutch Racing Crew. Onze clantag is DRC.

    Site:
    Je kunt onze site bezoeken op www.dutchracingcrew.nl.

    Wat spelen we?
    Onze members zullen altijd de meest realistische racegames op de Xbox 360 spelen. We wachten daarom met z'n allen op Forza Motorsport 2, en later zal daar World Exclusive: GTR bijkomen. Nu moeten we het zien te doen met Project Gotham Racing 3. Games zoals Need For Speed of Ridge Racer zullen wij niet spelen.

    Members:
    Onze clan bestaat momenteel uit 6 mensen.

    DRC Chorus
    DRC Chorus (voorheen een member van TTR) is een groot liefhebber van realistische racegames. Deze passie is ontstaan door de '24h van Le Mans'. Nu, met de Xbox en Xbox 360 als consoles, is hij met de tijd mee gegaan, en speelt hij bijna alle racegames van deze generatie. DRC Chorus is voorheen nog tweede geworden in het Champions Super Tournament met Project Gotham Racing 3.

    [​IMG]


    DRC FredKroket
    DRC FredKroket, die eerst bekend stond als 'FredKroket' heeft het racen met de paplepel ingegoten gekregen. Sinds 1994 al een groot Formule1 fan en sinds die tijd al actief in virtueel racen. Begonnen met de Grand Prix-series op de PC, vervolgens de racegames op de Xbox, en nu de racetitels op de Xbox 360. DRC FredKroket is misschien wel de snelste DRC-member, en zal veelvuldig in de leaderboards van allerlei racegames te vinden zijn.

    [​IMG]


    DRC JeePee
    DRC JeePee (voorheen 'JPRaceGamer') heeft net als alle andere DRC-members een groot racehart. Al op zeer jonge leeftijd begon hij met Grand Prix 2, en is via die game, bij de PlayStaion 2 terecht gekomen. Daar heeft hij met de Formula One-series en de DTM Race Driver-series veel faam gemaakt. Nu, overgestapt naar de Xbox 360, gaat hij zich richten op games zoals PGR3, waar hij onlangs 1ste is geworden met de Ferrari Expert Challenge!

    [​IMG]


    DRC Sander
    DRC Sander, die voorheen altijd onder de naam 'SVS NL' door Xbox Live heen ging, is een groot liefhebber van realistische racegames. Vooral in de simulatie-games op de Xbox zoals Forza Motorsport blonk hij uit en wist hij vele topprestaties te behalen. Hij behoorde met die titel tot één van Nederlands snelste racers! Nu met de Xbox 360, zal hij zich weer vol op de racegames storten en op vele leaderboards en toernooien te zien zijn.

    [​IMG]


    DRC TraxX
    DRC TraxX (voorheen 'TraxX DH') is degene met de minste ervaring op racegebied. Hij is in aanraking gekomen met race-games door PGR2 en Forza Motorsport op de Xbox, die hij een redelijk aantal uurtjes gespeeld heeft. TraxX is pas serieus gaan racen met de komst van PGR3, hier bleek ook dat hij aanleg heeft voor racegames, en TraxX bezit nu dan ook verscheidene wereldrecords en kan redelijk goed meekomen met de top-racers van Nederland.

    [​IMG]


    DRC Stoeptegel
    DRC Stoeptegel, voorheen ookwel bekend als Metal Mark en Marieke NL is onze nieuwste member. Ondanks dat hij in het echte leven weinig met autoracen heeft, wil het in de virtuele wereld vaak aardig rap gaan met hem. Zijn racepace ligt wonderbaarlijk hoog, en naast dat zorgt onze Stoeptegel ook altijd voor de pret in de game lobby's. Een echte beer dus :+ DRC Stoeptegel heeft al aan een aanzienlijk aantal PGR3 tourney's meegedaan, waarbij hij bij het 1ste tournooi zelfs een PGR3 100 Console mee naar huis wist te nemen!

    [​IMG]




    Geschiedenis:
    DRC is nog een vrij jonge clan. FredKroket, Sander, TraxX, Stefan, Mark en ik zaten allemaal al op dit forum en deden vaak mee met de PGR3 Competitie. Na een MSN gesprek tussen TraxX en Stefan besloten hun om deze clan op te richten. Na enige tijd vroegen we Chorus ons te joinen nadat we hem 'ondekt' hadden. Bij Mark was het niet een kwestie van of, maar van wanneer hij bij de clan zou komen.

    Wil je ons joinen?
    Als je ons wilt joinen moet je even contact met ons opnemen. We gaan dan me je racen om te kijken of je over voldoende kwaliteiten beschikt en of je wel in de groep past. Je moet wel lol kunnen trappen, want onze races zijn zeker niet altijd 100% serieus.

    Rankings:
    Onze clan heeft geen rankings. We hebben allemaal evenveel te zeggen, en we kunnen allemaal onze site beheren. Dus geen team 2 en geen (co) leaders of al die onzin.

    Contact:
    Als je eens een keer met ons wilt racen of als je ons wilt joinen kun je met meerdere manieren contact met ons op nemen. Dat kan via een message over Xbox Live of een PM hier op het forum. Ook kan je een berichtje posten op ons forum om iets van je te laten weten. Maar het makkelijkste is natuurlijk om in dit topic een bericht achter te laten :)

    Clanwars:
    Momenteel accepteren wij clanwars voor PGR3. Dat kan in de vorm van Team Street Race, Capture the Track, Team Elimination of Cat % Mouse. Als je wilt kan je ook een 1 vs 1 aanvragen. Over enkele tijd zullen wij te vinden zijn in Forza 2 en GTR, waar we ook zeker clanwars mee gaan houden :cool:


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2007
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Cool, ik zou er ook wel bij willen, kweet zeker dat ik wel skills genoeg heb, maar jammer dat ik niet de spellen speel die jullie spelen, en dat ik niet echt faam heb om het zomaar te zeggen.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Je broer is ook erg snel :)
    Maar wat voor spellen speel je dan? Het is niet erg als je NFS of Ridge Racer wel speelt, zolang je maar Forza 2 gaat halen :) Ik zelf speel ook genoeg andere games en zo is Chorus nu bijvoorbeeld bezig met TDU en FredKroket met GTR op de PC. Eigenlijk is PGR3 ook niet waarvoor we deze clan gemaakt hebben. Het gaat ons met name om Forza en GTR. Dat we nu al enige bekendheid hebben op Xbox Live is alleen mooi meegenomen :)

    Maar kom anders een keer met ons racen met PGR3, of vraag FredKroket om een keer Forza 1 met je te spelen, want ik geloof dat hij die game nog heeft :) Als je echt de skills ervoor hebt zou het een gemiste kans zijn :)


    Edit:// omg, te vaak :) gebruikt :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2006
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie zijn de supervetste clan uit nederland die ik ken, de masters zitten er zeker bij

    Keep up the good work and let the dutch conquer xboxlive racing games.

    \o/ Dutch Racing Crew \o/
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bijna alle masters ja...

    *kuch* :cool:

    Haha, ja als NLse clan zijn ze niet te verslaan. Naja hMg clan is ook niet makkelijk te verslaan.
     
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle masters, maar ze zijn nog niet zo lang begonnen. voor mij ook 'kuch': ik race voor mezelf en tja, PGR2 is niet hetgene waar ze op zitten te wachten.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    hMg, ach makkie :+ Nee. We willen binnenkort wel een clanwarretje met hun houden. Vooral SneakySnake is snel. hMg Stef heb ik op de WCG al de oren gewassen :+

    Maar Marieke 8),
    Als PGR3 clan zou je er zeker bij moeten horen, maar het is jammer dat je Forza 2 en GTR niet heel veel aan vind. Dingen zoals afstellingen uitwisselen enzo...
    En je weet het... je moet later remmen :+
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh, voelt zich vereert :cool:. Maar neen dat afstellen kost me teveel tijd en je gaat er toch haast niks sneller door, althans zo denk ik. En Jannie Petra....later remmen :cool: Een clan war lijkt me ook wel een keer leuk om mee temaken, hMg tegen jullie, dan wil ik wel jullie 4de man zijn bij de Street Race's
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik dan! En ik dan! Oh nee, ik ZAT erbij 8)
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    hMg heeft maar 3 man :cool:
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    hMg Stoeptegel dan???
     
  12. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel vrij snel ik GT4 :)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ook :cool: Wat voor tijd heb je bij Special License #16? (met die oude DTM auto op de Nordschleife)

    Maargoed, dit is een Xbox Live clan, en helaas is GT4 niet goed online te spelen.
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik ga zeker FM2 halen, dat staat al vast, net als Halo 3 en Ninja Gaiden 2. Maarja ik zal indd FredKroket wel ff een keer vragen of tegen me wil racen. En ik ben niet zo super goed in PGR3, komt omdat ik het haast nooit speel, maarja zal mn broer wel ff vragen of ik het een keer mag spelen, met een beetje oefenen kan ik wel sneller dan hem zijn dus. Vroeger toen we het allebei nog haast nooit gespeeld hadden was ik in elk geval wel altijd sneller dus. Maarja nou vraag ik me iegenlijks af hoe dat vroeger kan zijn als PGR3 nog niet eens een jaar uit is.:confused: Maargoed ik vraag FK wel een keer.
     
  15. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie vraagt, wordt niet overgeslagen bij mij :p. Mijn Forza-skills zijn niet helemaal op oud niveau, maar ik kan nog wel een aardig rondje rijden :p.

    Ik speel op het moment GTR, GTR2, Forza en Pgr3 en dat is een druk schema :p. Mensen die GTR2 gaan spelen kunnen mij ook pm'en, mailen whatever om tegen of met mij te racen :).

    Wie is je broer eigenlijk Head Ninja ^^.
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Zeg JP nog even over de WTC, lag het aan mij of was Handewassen extreem jong? anyway nog gefeliciteerd met je plek
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Lag het aan mij of was Hander wasser een rare jongen?
     
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet goed? Wel mogelijk dus? Vetel eens hoe :cool: Dan zal ik even kijken hoe snel ik daar gereden heb 8)

    *Gaat beginnen met die licenses :lol: :+
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Via Xlink Kai. Je sluit dan je PS2 aan op je PC, en met behulp van je PC ga je op internet. Je PS2 moet dan een network adapter hebben (tenzij je de slimline versie hebt) en Xlink Kai moet je op PC geïnstaleerd staan. Je kan dan met 6 mensen racen, al doet men het vaak maar met 2, omdat anders de lag te groot is. Ik weet er zelf niet meer heel veel vanaf, maar google is your friend :)

    Mika Kimi.

    WCG. Handewasser was 14.
     
  20. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    14 is best jong ja.. en Mika Kimi is niet echt snel toch?? vond ik iig.. ik kon em makkelijk voorblijven, de laatste keer dat ik met em speelde, en toen had ik een paar maanden geen PGR meer gedaan :9
     

Deel Deze Pagina