Ik heb tijdens de eerste editie van Monaco aan de Maas (tegenwoordig Bavaria City Racing) bij Paradigit Computers een Limited Edition Ferrari Camera gewonnen.
(Plaatje) Ik had aan het einde van de dag de snelste tijd bij het rijden van drie rondes op het circuit van Monza met een F1 wagen. Welliswaar ging ik één keer met vier wielen over het gras en zette ik de wagen bij de 2de chicane in z'n neutraal tijdens mijn 'snelle' ronde, maar ondanks dat toch nog gewonnen
De camera was 699,- waard inc. oplader, doos, echtheidscertificaat enz. Daarbij kreeg ik ook nog een Williams F1-pet t.v.w 30,-.
Daarnaast heb ik ongeveer een half jaar geleden mee gedaan met het PGR3 Global Tournament (netzoals Stefan, Mark, Fred en Traxx hier op 't forum) via Xbox Live. Je moest je eerst bij de beste 64 kwalificeren van Europa doormiddel van een tijd te rijden. Die 64 mensen mochten toen in een aantal afvalraces door proberen te dringen tot de finales. Elke race had 8 deelnemer waarvan de beste 4 doormochten naar de volgende ronde. In de 8ste finale werd ik 3de. In de kwartfinale werd ik 1ste. In de halve finale werd ik de lobby uit geboot omdat m'n connectie op moderate gesprongen was waardoor ik niet kon deelnemen aan de race. Ik werd dus automatisch als 8ste van de race geplaatst, en 16de van Europa. De nummer 1 t/m 7 van die race kreeg een Limited Edtion PGR3 100 console (Mark en Stefan dus die ook in die halve finale moesten racen) en ik kreeg de troostprijs: een PGR3 Faceplate met een Lamborghini Racing T-shirt. Ik balen als de motherfokker maar dat was alweer een tijd terug. Ik wacht wel weer tot ik weer een kans krijg met Forza of GTR ofzo, of wie weet nog een tourney met PGR3.
Verder heb ik ook nog mee gedaan met de WCG afgelopen jaar, netzoals Stefan en Fred. Ik ben 3de geworden. Helaas was de organistatie in Nederland weer zo gierig als de nete, want als ik in de USA 3de was geworden werd er $1500,- op m'n banksaldo gegooid. Het enige wat ik hier kreeg was een keycord en gratis eten
Klik om te vergroten...