1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 18 sep 2006.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het ook, dan hoor je uit-te kateren :cool: Mja, just wanna say: dont jump to conclusions, zoals je dat zo mooi int engels kan zeggen:+

2. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw gevoel voor humor is wederom bewezen groots te zijn _O_

Hoezo denk je dat, denk je dat wij niet in staat zijn om 50 uur achter elkaar in een stoel te zitten en naar een beeldscherm te staren en wat met pookjes te bewegen, dan onderschat je ons toch zeer. We genieten er zelfs van, ik weet zeker dat ik voor heel DRC en Mark spreek :eek:

3. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zeggen, snachts gamen met een paar maten en veel bier, ons aftrekke van Japanse manga, gniffelen als het 13:37 is, DRC doet niet anders.

Had ik al verteld dat we met z'n allen een kamer in hartje a'dam gaan kopen waar we allemaal bij de AH gaan werken en dan super veel apparatuur kopen en een proffesionele clan gaan worden?

Mja... 8)

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mwoah dat meen je _O_ Hoe vet is dat!

*Solliciteert

En vrouwen, tot zo, 8 uur lobby. Welke vrouw maakt hem?

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Heel vreemd allemaal, maar hoe wil je dat gaan betalen dan? Mocht je willen zeggen, ''dat gaan we winnen'', voordat je iets wil winnen en bekend wil worden zal toch al die apperatuur er moeten komen, mocht je hierop willen zeggen van, ''maar dat doen we met de apparatuur die we nu al hebben'', dan zeg ik, ''ik zie er nog niks van''. En volgens mij had dat al lang gekund dan. Willen jullie hierop zeggen, ''maar dan nemen we een baantje ofzo'', jullie zeiden zonet nog dat jullie niet anders doen dan 50 uur achterelkaar gamen, en lekker bier drinken, en je lekker rukken bij 2d dametjes, dan blijft er niet echt tijd over om nog een baantje te nemen he. Dus nou snap ik het niet helemaal. :) ;) _0/

6. JeePee

JeePee Guest

We hebben al aardig wat gewonnen hoor. Ik heb prijzen t.w.v. zo'n 800 euro bij elkaar gesprokkeld en Stefan en Mark zitten daar zelfs boven.

Maar serieus dude, waarom ga je in op Stefan's bericht...

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    :cool:

Iig gisteren was leuk jongens, jullie konden wel weer zien wie hier de beste host en GoW speler was 8)

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

JeePee, noem eens op wat voor prijzen je hebt gewonnen dan? en waar won je ze?

9. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    twijfel je aan ze kunnen?:D

10. JeePee

JeePee Guest

Ik heb tijdens de eerste editie van Monaco aan de Maas (tegenwoordig Bavaria City Racing) bij Paradigit Computers een Limited Edition Ferrari Camera gewonnen. (Plaatje) Ik had aan het einde van de dag de snelste tijd bij het rijden van drie rondes op het circuit van Monza met een F1 wagen. Welliswaar ging ik één keer met vier wielen over het gras en zette ik de wagen bij de 2de chicane in z'n neutraal tijdens mijn 'snelle' ronde, maar ondanks dat toch nog gewonnen :) De camera was 699,- waard inc. oplader, doos, echtheidscertificaat enz. Daarbij kreeg ik ook nog een Williams F1-pet t.v.w 30,-.

Daarnaast heb ik ongeveer een half jaar geleden mee gedaan met het PGR3 Global Tournament (netzoals Stefan, Mark, Fred en Traxx hier op 't forum) via Xbox Live. Je moest je eerst bij de beste 64 kwalificeren van Europa doormiddel van een tijd te rijden. Die 64 mensen mochten toen in een aantal afvalraces door proberen te dringen tot de finales. Elke race had 8 deelnemer waarvan de beste 4 doormochten naar de volgende ronde. In de 8ste finale werd ik 3de. In de kwartfinale werd ik 1ste. In de halve finale werd ik de lobby uit geboot omdat m'n connectie op moderate gesprongen was waardoor ik niet kon deelnemen aan de race. Ik werd dus automatisch als 8ste van de race geplaatst, en 16de van Europa. De nummer 1 t/m 7 van die race kreeg een Limited Edtion PGR3 100 console (Mark en Stefan dus die ook in die halve finale moesten racen) en ik kreeg de troostprijs: een PGR3 Faceplate met een Lamborghini Racing T-shirt. Ik balen als de motherfokker maar dat was alweer een tijd terug. Ik wacht wel weer tot ik weer een kans krijg met Forza of GTR ofzo, of wie weet nog een tourney met PGR3.

Verder heb ik ook nog mee gedaan met de WCG afgelopen jaar, netzoals Stefan en Fred. Ik ben 3de geworden. Helaas was de organistatie in Nederland weer zo gierig als de nete, want als ik in de USA 3de was geworden werd er $1500,- op m'n banksaldo gegooid. Het enige wat ik hier kreeg was een keycord en gratis eten :+

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ach ja, echt Nederlands he. Als er weer eens een FM toernooi komt, dan zal ik zeker ook van de partij zijn. Een Ninja Gaiden toernooi zal ook vet zijn, gewoon tegen elkaar battelen zeg maar. Maar nu we toch aan het patsen zijn, ik heb eens een keer een paar teken wedstrijden gewonnen, eentje van een school, voor de cover van de schoolkrant. Op deze school zaten bijna 2000 leerlingen. Dus het is niet een boeren kut school waar toch alleen maar mensen opzitten die niet eens het verschil weten tussen een potlood en een pen. Verder heb ik een keer een strip teken wedstrijd gewonnen, waar ik toen 150 euro voor heb gekregen en een jaar abbonement voor een marvel strip naar keuze, in dit geval van Spiderman. Game wedstrijden die ik heb gewonnen, tja... hmmm, een keer een klein lokaal georganiseerd Forza toernooitje, daar heb ik 50 euro voor gekregen. Er zou ook nog een NG toernooi, op aandringen van mij georganiseerd worden, maar door gebrek aan financiering is dat afgeblazen. Oke, nu genoeg gepatst, dat is een beetje gay, verder, was uiteraard dat heel verhaal hiervoor een joke, duhhh, als je dat niet snapt. :);)_0/

12. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ben trouwens met een remake van diezelfde strip bezig. Tis lastig al die personages weer eens te tekenen na zo'n lange tijd, maar goed jullie zien wel wat als ik wat af heb. :b:

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

ah nice JeePee, ik won HEEEEELEMAAL terug in Maart nog enkele CyberStore knockouts, elk 200 euro opbrengst per stuk. Ik was voor de maand Maart kampioen in Tilburg, Den Bosch, Eindhoven en Utrecht. In April ben ik enkel naar Tilburg en Den Bosch geweest, in totaal 1200 euro en de Fatil1ty muis gewonnen (die rode muis met die verschillende gewichten t.w.v. 110 pleuro)..

Ook stonden we met de clan ingeschreven op MLGpro maar daar werden we net ff uitgekicked omdat we het enige ingeschreven team uit Europa waren, dit zal de aankomende maand veranderen als er een 5500€ Europe Tourney op komst is.. Dit geld btw voor GoW, met CoD2 zijn we bezig met een tourney op NxGamers.com dat staat voor een sponsorschap met Nyko en Activision, dat zou natuurlijk ook wel flex zijn als dat gewonnen wordt ..

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Mooi en ik heb een xbox360 LE PGR3 en nog meer van de gare dingen gewonnen...

Erm zullen we deze zondag weer een partijtje racen jongens om 8 uur? Vond het weer ouderwets gezellig, en wie word de host :eek:?

15. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij niet Mark:D, nee maar, maakt mij niet uit, is soms wel grappig om gare banen te rijden met gare auto's, maar niet de hele tijd Mark ;).

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ach viel wel mee, Wipperman FTW _O_. Vind het zelf wel een keer leuk om op andere banen te rijden en in andere auto's, je rijdt toch altijd in hetzelfde snelle bakje. Een verandering op zijn tijd mag ook wel is.

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, jij vind A klasse geen eens leuk. :eek: :+

De F50 GT is één van de weinige auto's die een uitdaging vormt wat betreft een race foutloos en snel blijven. Bij andere auto's is het gewoon wie geen fouten maakt, bij de F50 GT niet :cool:

18. JeePee

JeePee Guest

Daarom win ik altijd met de F50GT :cool:

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Sooo not true :)

20. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    F50 GT zuigt zo k*anker hard, sure hij is snel, en accellereert ook snel, maar rijd zo t*ring kut, oke na wat oefenen kan je hem beter rijden dan de gemiddelde n00b die al jaren PGR3 speelt, wacht ff :confused: PGR3 bestaat nog maar net een jaar, nouja jullie weten wat ik bedoel:), maar een auto als de F1, de Panoz, of de GT-One, die rijden in die klasse veel beter. Maar zelfs bij de meest ervaren rijder breekt de achter kant nog iets te snel uit, waardoor je niet de volle potentie uit de auto kan halen. Dit is overigens een probleem bij eigenlijks alle auto's van PGR3, daarom prefereer ik ook een sim, maar toch, als je een auto volle grip geeft, dan mag je toch ook wel verwachten dat ie niet zo brak rijd. :b:

Deel Deze Pagina