1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 18 sep 2006.

1. JeePee

JeePee Guest

PGR3 is makkelijk en de F50GT is de enige auto waar een beetje concentratie voor is vereist. Daarom is die bak gewoon het vetste. Naarmate je er veel mee gereden hebt heb je nog maar weinig last van overstuur. Overigens vind ik overstuur helemaal niet erg. Met overstuur kan je 'over' de limiet heen gaan, iets wat ik met onderstuur totaal niet heb.

2. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Daar zit ook wel wat in, en het is zeker ook een vette auto, maar overall vind ik niet dat hij de beste had moeten zijn. Best wel toevallig in PGR2 werd Ferrari ook al voorgetrokken leek het, met de Enzo.:confused: :b:

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2

8)

4. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
  5. Chorus

Leuk Bevonden:
    2

Enzo in PGR2 was bagger, CLK GTR, Porsche GT1 en Speed 12 waren veel beter.

6. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Neeejj, de Enzo was uber, maar kan je nagaan, in het echt heeft de Saleen S7 een veel hogere top dan de Enzo, maar in PGR2 zie je hem nergens in de buurt van de Enzo, en de S7 is de meest aerodynamische productie auto ter wereld, of in lek geval rond de tijd dat PGR2 werd uitgebracht, dus heel vreemd dan dat ie veel brakker rijd dan de Enzo, maar goed Ferrari zal wel niet voorgetrokken worden, ook al lijkt het soms wel zo.

7. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je ooit PGR2 gespeeld, die Enzo daar was zwaar kl*te!

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Duhh, wat denk je dan dat ik een of andere mongool ben ofzo, tuurlijk heb ik PGR2 gespeeld, dat is geen vraag tegen een vol bloed racer, maar een belediging:b: Maar ik vond het eerste de GT1 het best, daarna de CLK GTR, en daarna denk ik de enzo, kdenk dat je hem gewoon goed door moet hebben, en blijkbaar had ik datO-) .

9. Chorus

Leuk Bevonden:
    2

Dat vind jij.

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Tjha, ik heb dan al een hele verrote tijd geen PGR2 meer gespeeld (om dat die motherfuckers van Microsoft het niet willen backwardscompatibilen:confused: voor de 360) maar ik kan me nog wel herrineren dat ik de Enzo een van de beste vond, oke soms wat onstabiel, maar das juist de uitdaging. :b:

11. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De ultimates waren toch beter dan de extremes? Of is het alweer zo lang geleden dat mijn geheugen is aangetast :p

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Compact Sports
    Sports Convertible
    Coupe
    Sport Utility
    Pacific Muscle
    Roadster
    Classics
    Sports Coupe
    American Muscle
    Super Car
    Grand Touring
    Track Specials
    Extreme
    Ultimate

O-)

Maar de CLK-GTR was de bomb. Heerlijk auto was het, alle cone challange mee behaald in die serie. Staan ook de meeste kilometers op die auto bij mij :eek:

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Tjah ik denk toch dat ik dat indd ook wel een van de vetste auto's vond, maar ik vond de GT1 ook erg vet.

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enzo had gewoon veel last van onderstuur, GT1 kon veel scherper sturen.
    Test maar es opt Test Track, als je een beetje kan racen hoor je met de Enzo langzamer te zijn.

15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Weet ik, drm vind ik de GT1 ook het beste, op de CLK GTR mischien na dan. Maar ik vind de Enzo zo goed omdat ie veel uitdaging en skills vergt. Als ik een race wil met uitdaging en waar ik wat meer concentratie bij nodig heb, dan neem ik de Enzo, wil ik een race puur voor de ronde tijden en de overwinning, dan neem ik de GT1 of de CLK GTR, hoewel ik met de Enzo eigenlijks ook altijd wel win, maar het gaat om het idee. :b:

16. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Lijkt me wel een Goede clan hier..
    Worden jullie gesponsoord?(jullie hebben een .nl site kost toch geld)
    En waar kan ik jullie clanwars vinden..?

PS.: Ik heb een paar goede vrienden die in DRC zitten..^^

Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2007
  17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ze worden niet gesponsoord...

Kwam gisteren ak47blazer tegen, en hij kon ook wel redelijk rijden :)

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    No sponsors, gewoon wat vrienden die samen een raceclan zijn opgericht.

Dat wij 6-en bij de 50% beste racers van NL horen is een leuke bijkomstigheid.

19. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ok maar waar staan jullie clanwars? of staan jullie op een Race ladder?

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er niet, bij racen gaat t meer om de status van clans enzo.

Je hebt bijv de bekendste TTR, zo'n hele grote raceclan, en wij zijn bijv een wat meer kleine exclusieve clan.

Je hebt gewoon in elk racespel leaderboards per baan/auto, en bijna de halve race-scene zit in een clan, dus op die manier kan je alles beetje checke wie goed zijn.

check www.projectgothamracing3.com/live voor de online leaderboards. Ga naar Race against the clock > New York > Broadway Run > Class D voor het einge WR voor DRC :cool:

EDIT: maar pgr3 is meer een n00b-spel, iedereen w8 op Forza 2, daar gaat t om de skills. Niemand van DRC speelt pgr3 meer.

Deel Deze Pagina