1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 18 sep 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Nefetz met hoofdletter was mooier geweest. Wel vaag trouwens dat je weggaat en nu PGR3 gaat kopen, maarja, tis niet de eerste keer dat ik je niet helemaal snap :+
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    * kick

    En z'n gamertag is weer anders 8)

    Waarom ben je eigenlijk bij VVV gegaan? Zin in een namechange?
    Ik ben benieuwd welke veranderingen de VVV-site ondergaat de komende dagen :+
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Echt zo een voetbal naam VVV en ze spelen nog slecht ook :+
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, hun stadion/voetbalveldje ligt net 5 km van mn huis. Echt bagger voetbal daar.
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Potje racen alsk het spel weer heb, kunnen jullie zien hoe slecht ik ben? ;)



    :+

    EDIT: kmoe nog uit de starterspost worden gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  6. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, koop GTR2 maar :+
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Zo, DRC doet even mee met de PGR3-tourneys en meteen 2 overwinningen (Sander en ik :cool:) Ik heb m'n race gefimt en zal hem binnenkort wel uploaden.

    Ben benieuwd hoever we komen. Zou leuk zijn als we met z'n 3'en in de finale komen :)
     
  8. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is helaas niet mogelijk. Herinnerde me na de race dat ik morgen niet kan. Dus helaas :'-(. Dan volgende week maar proberen.
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    waaaaaaaaarom bij die eerste divisie ploeg?? DRC was juist zo tof omdat het nederlands was.. en nu die fop Voetbal Vereniging Venlo, kan er echt niet bij|:-
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    VVV gaat verder met waar DRC niet verder kon. De clan is vele malen proffesioneler. De binnekomst die we kregen... Mars VG (leader) heeft zoveel toewijding :eek: niet normaal. Maar DRC ging alleen bij VVV als ook echt iedereen kon. Gelukkig kon dat, maar is alleen TraxX niet mee, vanwege inactiviteit. Hopelijk pakt hij het goed op wanneer hij weer terug is van het leger, en wie weet is het ook voor hem mogelijk VVV te joinen.

    Het joinen van DRC bij VVV heeft voor ons als enige nadeel het niet meer spreken van je moedertaal. Nouja, soms dan. Maar gelukkig is de engelse taal niet ons zwakste punt.

    Ik zal binnenkort wel een VVV thread hier aanmaken, kan je er meer over lezen :)
     
  11. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis gewoon poosie beters pik 8)
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    hahaha nou oke dan is het goed :9
     

Deel Deze Pagina