1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 18 sep 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Misschien had ie z'n race niet ofzo. Over het algemeen kan hij aardig mee klappen.
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja das wel waar, hij heeft nou ook een hele tijd weer Oblivion gespeeld en dus amper PGR3, en hij speelt veel Texas Holdem, waar mijn andere broer weer goed in is. Maarja Mika Kimi is vooral goed in shooters, dat is het enige genre waar ik hem niet voor kan blijfen. Soms wel winnen, maar dan heeft hij even een slechte dag ofzo. We hebben alledrie zo onze genres, MK vooral shooters, ik race, en mijn andere broer is heel goed in strategie. Dus daarom wil ik een keer tegen FK racen, dus ik zal je als je online bent wel een keer een invite sturen bij FM, moet wel weer inkomen want ik speel nou heel veel GT4. Dus dat ben ik nou gewend.
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    pas maar op :cool: onze afrobeer kan er wel wat van
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Je speelt GT4... mijn held _O_ :+
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat er 2 DRC threats zijn?
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Vet hè :+

    Nee, ik had aan een mod gevraag om die andere thread te verwijderen, aangezien de oude topicstarter niet meer in onze clan zit, en dus ook niks aan de beginpost doet enzo. Deze thread is veel meer up-to-date. Alleen de mods luisteren niet :9
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, maar wel supervet :thumbs:
     
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    GT4 rulezzz!!! Het is alleen jammer dat ik nog maar op 5% ofzo zit, maar ach ik heb hem ook nog niet lang dus.
     
  9. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here :cool:
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Offtopic:

    Hier een linkje naar het PS2-forum, waar momenteel wordt gestreden voor 'The Best All-round GT4 Player'. Ik ben hier sinds vandaag achter gekomen, en ga er de komende tijd mee aan de slag. Ik heb op het forum al eens eerder zoiets gewonnen, dus ik ga ik het zeker weer proberen. Hier is de link :) Dus Darkon en Ninja, ik zou zeggen: "Give it a try"
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit. Is weer es wat anders dat altijd maar die races of tijdritten :thumbs:
     
  12. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    idd die zijn echt vet.. alleen kom ik er altijd te laat achter dat ze er zijn xD

    had ik ook met PGR3 enzo.. :9

    bij Forza maar opletten dan ;)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Bij Forza kan ik je alvast wat verklappen ;)
    Na ongeveer een weekje na de release zal er hier een competitie te vinden zijn, in de trant van die PGR3 competitie.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh zijn er weer plannen om een comp te beginnen? Ik sluit mezelf uit van beheren omdat ik vrij weinig aan doe. Forza begint ook steeds mij meer te interesseren, als ik het filmpje zie van de Amerikaanse Marketplace over Psyhics en Damage begin ik bijna te kwijlen :9. Forza komt ook waarschijnlijk in mijn verzameling, misschien een nieuwe lid van DRC :eek: *Kijkt vragend :cool:
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Tuurlijk komt er een Forza comp :)
    Altijd lachen zoiets. Je wordt er ook een stuk sneller door.

    En we zullen zien of je Forza vet gaat vinden. Misschien vind je er na de eerste aanraking geen reet aan, maar zo wel, dan gaan we in team overleg :cool: :+
     
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, de trailers zijn echt supervet.
     
  17. Makuta

    Makuta Guest

    dit keer zijn jullie niet komen opdagen..
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ik had een poosje geleden een mail gestuurd naar coryosquad@hotmail.com waarin ik vroeg met wat voor settings je wou rijden, en of je nog suggesties had en terug wilde reageren. Ik heb voor zover ik weet niks terug ontvangen, en ik was het zondagavond ook vergeten.

    Edit:// |:- Stom, stom, stom. Ik kijk net op de email van m'n pa, en ik zie daar een bericht van de CoryoSquad tussen staan. Ik had hem dus blijkbaar verstuurd via Oultook en jij hebt gewoon beantwoord :x Sorry, mijn fout.

    Ik kan momenteel niet rijden vanwege een verbouwing van mijn kamer, maar mocht je nog interesse hebben dan moeten we ff duidelijke afspraken maken :) Wij hebben waarschijnlijk wel altijd 3 members stand-by.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2006
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Onze BEER is terug in de clan!

    Stefan2306 heet voortaan DRC Stefan.
    We zijn blij met onze 'Best PGR3 Player in the World' :cool: 8)
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met die geweldige aanwinst

    \o/ DRC Stefan \o/
     

Deel Deze Pagina