1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 18 sep 2006.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is een rasechte jongen, ik heb zelfs het genoegen gehad hem te ontmoeten, en hem al 1,5 jaar lang te kennen :cool:
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hihi :cool:

    Je weet toch..
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij is wel mijn bitch!!
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Aha, dan mijn volgende vraag, waarom heb je dan Marieke als live naam gekozen. En niet bijv een lijpe naam als Metal Mark ofzo. Je weet toch hoop ik wel dat het live punten/geld kost om het te veranderen he. Maakt mij verder ook niks uit hoor, was alleen benieuwd.

    O, en aan de leden van DRC, wtf als ik met jullie aan het racen ben, waarom kicken jullie mij dan uit de lobby (met FM). Ik wou gewoon ff met jullie racen om te kijken of ik ook er mischien bij kon, of mis ik hier iets. JeePee, dan moet ik nog maar eens een keer met jou racen. Ik heb wel met die anderen geraced, volgens mij konden ze het niet hebben ofzo dat ik toch wel van ze kon winnen.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ach, ik weet ook niet meer hoe het precies zit. Maar als je stefan in je firendslist heb staan en je kent hem ander half jaar (L) :+ dan krijg je vanzelf namen zoals Stoeptegel en Marieke
     
  6. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol maak het nou ff. Ik kon je verder niet horen ofzo, dat was wel raar. Maar wat ik van Fred hoorde en die andere was jij niet helemaal eerlijk. De eerste race dat ik er was zag ik dat jij tommahawk de bocht uitramde omdat jij eerder een fout had gemaakt en hij daarna eerste lag. Hoezo oneerlijk. Daarna hoorde ik van Fred iets belachelijks dat jij ons de schuld gaf dat jij aan het laggen was? Rot toch op man, hoe kunnen wij er verantwoordelijk aan zijn dat jij lagt bij ons 3-en en wij niet bij elkaar. En wij konden niet van je winnen? ik zag Fred en Tommahawk toch wel aardig weg rijden bij je, en ik had pas 2 uur forza gespeeld en ik kon je wel redelijk bijhouden na een paar rondes.

    Toedels :b:
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hmmmm, je lult alsof je nekharen stijf staan van de doping man. Ik heb niemand door de bocht geramd, ik rem gewoon later, dan zet ik mijn bak er meteen voor, en ja als zij mij dan beuken en er dan afvliegen kan ik er niks aan doen. Dat zijn regels, die ze bijv ook in de F1 gebruiken. Als je je tegenstander meer dan de helft voorbij bent (wat ik dus ben als ik een stuk later rem dan zij), dan moet je je tegenstander laten gaan. Maar ze hebben je vast niet vertelt hoe ze mij ook wel eens zwaar van de weg gebeukt hebben, en dan bedoel ik echt beuken, niet zoals ik net noemde. Die Tommahawk kerel beukte me er een keer zwaar af. Dat kon gewoon niet per ongeluk zijn. Hij wachtte op mij (heel sportief), zou mij voorlaten, maar ik liet hem voor omdat ik vond dat het wel eens kon gebeuren. Terwijl ik voor die naaierij voor stond. En ik heb ze nooit maar dan ook nooit beschuldigd dat mijn ping niveau hun schuld was. Wtf hoe zou dat kunnen. Dat is ook de reden dat ik ze een paar keer mischien gebeukt zou kunnen hebben, als je normaal zit te racen en zij staan stil, en doemen dan in een keer weer voor je op, dan kan je ze soms moeilijk ontwijken. Hehe dat was er ff uit, ik kan nog veel meer uitleggen, maar dan duurt het te lang. Btw, ik heb al een maand, zoniet meer geen Forza meer gespeeld hiervoor, en alleen maar GT4 (daar ben ik dus ook helemaal aan gewend geraakt), en dat komt zeker wel overeen met een beginneling, niet helemaal, maar wel bijna. En wtf, ik kan helemaal niks herinneren dat jij bij me bleef, ik kan me alleen maar herinneren dat jij steeds zwaar achter ons lag. Mischien was dat ook wel een andere kerel, ik wil niet te voorbarig zijn, maar volgens mij was jij dat. En ja je kan mischien wel eens een paar keer bij mij of mij ons hebben gereden, maar dat zegt niks, aangezien ik het helemaal niet meer gewend was, zo erg zelfs dat ik bij de eerste bocht die ik weer reed er met een LM auto er af vloog, ik ben gewoon veel te veel aan andere games gewend geraakt. Geen excuses, maar wel redenen. Oke nou echt ff stoppen HN, bla bla bla, argggh mij vingers. Oke laterzzz, zie je hoop ik wel weer eens op Live, kunnen 1v1 doen en dan eerlijk.8)
     
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    ahaha, lol, is die kerel zo maf dan? (btw, sorry voor de dubbelpost, anders word dat focking verhaal zo lang, kan ik net zo goed een Lord of the Forza trilogie beginnen ofzo.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwha, ik ben vrij normaal, ik heb alleen af en toe lamme buien. ^^
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Af en toe 8) Bijna dagelijks :+
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Stefan heeft een gemodde controller in Marble :lol: ;)
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Hehe, payback time :cool:




    Maar eigenlijk is het wel waar wat je zegt 8) Hij heeft z'n controller echt gemod (gespoten)
     
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier lang niet gekeken, maar head ninja wat lul jij nou weer. Als je heel lang gt4 speelt is forza alleen maar makkelijk hoor. Wij spelen alleen maar Pgr3, dus moet je voorstellen hoe die overgang is snuppenpupfen.

    In de lobby hadden we veel geklooi met gasten die niet konden joinen. Ik leg het dus egt serieus 10x uit en je snapt nog steeds niet dat we op een 4e persoon aan het wachten waren. Mijn hem0l, zit er uberhaupt wel iets van hersenen in die pan van je.

    Je kunt er zelf ook nix aan doen dat je praat als droopy, maar mijn god, moeten we nou alles 100x uitleggen. Tijdens het racen, lag je als een modderfukker en ga je de hele tijd zeuren dat wij over de baan heen slingeren en dat we ineens 100 meter wegscheuren. DAT KOMT DOOR JOUW LAG!!! Dat heb ik zelfs 25x uitgelegd en na de 25e x dat het kwartje dan eindelijk valt krijg je als antwoord : "Huh, je gaat tog niet zeggen dat mijn internetverbinding verzint dat jullie zo slingeren". Egt waar , als ik wist waar je woonde had ik diezelfde dag nog ff je forza disc door midden gebroken. Als je lag heb met forza gaan andere auto's stilstaan en vliegen dan ineens weer 200 meter verder of gaan wagens slingeren. Ik ga niet het hele technische verhaal erachter vertellen want dat duurt te lang.

    Magoed, over je racetempo ga ik niet zeuren, maar je bent nog niet snel genoeg voor DRC denk ik. Ik kon je iig vrij makkelijk voorblijven en als ik achter je lag heel snel bijhalen. Misschien als je het wat meer speelt, dat je dichterbij kunt komen. Maar alsjeblieft luister voortaan gelijk naar wat mensen zeggen en lul niet zo raar door je mic.

    _0/
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dit is mijn adres:

    Gabbemstraat 21`
    8602 VC
    Sneek
    0515-423879

    En ik snapte er eerst niks van omdat ik jullie niet goed kon verstaan, er kwam bij mij ruis bij jullie weg. Daar kan ik toch niks aan doen, dat is gewoon of de verbinding of het is iets met de headsets denk ik. En ik vind het wel degelijk uitmaken als je ergens anders aan gewend bent. Toen ik voor het eerst GT4 speelde dacht ik, nou dit is even wennen, maar meer ook niet. Toen ik daarna dus weer Forza ging spelen dacht ik wtf, dit is vreemd. Bij GT4 sturen de LeMans auto's veel minder scherp, en dat is even wennen. En dat is nog maar een voorbeeld. Zoals ik al zei geen excuus, maar wel een reden. Bovendien is er maar 1 race geweest waar ik verder dan normaal achter raakte, en dat omdat ik lag had en crashte. Verder kon ik jullie ook makkelijk bij houden, bij bijv Silverstone short had ik ruim de snelste ronde en werd ik tweede, een keer bij een Road (America of Atlanta, weet ik niet) werd ik eerste. Jullie zijn inderdaad wel beter, dat wil ik toegeven, maar nou ook alweer niet zo bijster veel. Als ik bij DRC zou komen (wat ik graag zou willen), moet er toch eentje de slechtste zijn. En met veel oefenen weet ik zeker dat ik beter dan dat kan worden. Mischien niet de beste, maar wel een stuk beter, ik zal daarom ook weer veel gaan oefenen, en alleen op FM concentreren. Dan moeten we nog maar eens een rematch doen. Morgen of overmorgen of later, of vandaag. En ik zal ff wat tijden online racen (zonder lag dus). Heb ik ook al gezegd dat ik overal bovenaan sta bij de FM competitie hier op xbw, behalve dan bij de dragstrip, aangezien ik niet zo heel goed ben in afstellen. Dat is toch ook een kleine prestatie, dat kan ik nou nooit doen, aangezien dat was toen ik nog veel FM speelde. Maar goed, ik kan een stuk beter dan toen ik tegen jullie racete. Je hoeft niet meteen vijandig te doen.;)
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    wel een goed idee trouwens om je controller te modden, had er al eens over na gedacht, maar het is er nooit van gekomen, tenzij zwaar beschadigen mee telt. Ik heb wel eens mijn eigen logo vervangen door die van de xbox, dat stond wel vet.
     
  16. ey overloper hahaha :D strax weer een potje spelen?? :D

    enne kga een nieuwe website maken voor Onze Race Clan!!*NL-Racers :p
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    *zegt niks :cool:

    Muhaha, Fred, geniaal woord!

    Ziet gratis OB pakketten richting sneek gaan 8)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Hmm... die clan. Wij hadden jullie een keer uitgenodigd, maar daarna ook niks meer van jullie gehoord.

    Jullie noemen jezelf de snelste raceclan van Nederland, dus daarom zouden we graag tegen jullie willen racen. Accept je de match?

    PS: nog nooit van DRC een hMg gehoord zeker :lol:
     
  19. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    kzou maar ff dimmen JP. Kzal het maar niet op voorhand zeggen.
     
  20. ey JP voeg toe op xbox

    nl underdogg nl

    EN BTW HEADYMAN NL EN IMPRERATOR STAAN BIJ VEEL BANEN OP NUMMERO UNO en waar sta jij??? lol

    ik speel het sinds kort weer maar meer voor de Fun :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2006

Deel Deze Pagina