Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 18 sep 2006.

  1. :p idd maar heb nu ook PGR 3 dus Jeepee voeg

    DRUG DEALER NL toe :p kunnen we eens een potje knallen
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    ik stel voor dat je dat met Cod 2 doet, met Pgr 3 ga je een potje scheuren of racen, hahahaha, lol
     
  3. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    FM2 nog moeilijker dan 1. Ik vond die al aardig lastig zonder racelijn. Ik ben dan wel PGR2 gewend, Forza heb ik ook wel wat uurtjes gespeelt, maar 'normal' is nog niet gelukt. Misschien ligt realisme me niet zo op dit gebied.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Als je WR's kan rijden met PGR2 kan je toch wel lijnen vinden :eek: (niet lullig bedoelt). Die racelijn vind ik persoonlijk alleen maar irritant.

    En zo anders is Forza niet... de bochtensnelheden liggen alleen wat lager, waardoor je wat eerder moet remmen. Ook moet je oppassen met optrekken dat je niet wegdrift, maar dat moet je met bijvoorbeeld de F50GT in PGR3 ook. Ik vind het alleen jammer in Forza dat je heel veel remsporen achterlaat, terwijl je eigenlijk helemaal niet drift. Ik hoop dat dat verdwenen is in Forza 2.
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan de lijnen ook wel vinden, maar het is zo anders dan PGR2 omdat je heel vergelijken daarmee heel langzaam door de bocht gaat. Veel bochten lukken ook wel, maar sommige zoals de 1e bocht van Road America blijf ik lastig vinden. Ik ga altijd te hard. Vooral de Nurburgring is lastig, zoveel smaller dan in PGR2. Wat de racelijn betreft: er klopt vaak geen hout van en ik ben meteen begonnen zonder.
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat die WR's, van die Kudos-WR's van de SP waren roelie?

    Ach ja, een WR is een WR :cool:
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar in een online race versla ik ook mensen die vaak 1e staan qua tijden in de weekelijkse en maandelijkse hot laps. Maar ik ben wel minder goed in snelheid dan kudos.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    We zullen tegenwoordig ook Gears of War spelen als fungame. 5 van de 6 members hebben de game of gaan de game halen. Ik hoop hem zelf morgen te krijgen :)
     
  9. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    kom maar op bitches. Ik chainsaw jullie helemaal door midden of hammer of dawn jullie in de grond :+
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Okeee,...hmmm. Hoe weet je dat zo zeker. Maar goed, DRC, ik heb nou ook PGR3, dus die zal ik weer wat gaan oefenen, even kijken wat ik er van bak, ik hoop dat ik het nog een beetje kan. Zodra ik het weer onder de knie heb dan kunnen we een keer gaan racen. Oh en SVS heb je vitaminepilletjes vandaag wel gehad? :lol:
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    DRC die met kettingzagen aan de slag gaan. ik ben benieuwd.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Probeer onze tijden maar eens aan te vallen op Test Track. We hebben een paar dagen geleden een aantal wereldrecords gereden met de TVR Sagaris, Toyota GT-ONE, Ferrari F50 en nog een aantal, en ik had een 4de tijd met de F50GT, en Stefan een 6de. Nou weet ik niet of deze tijden nog WR's zijn (ze kunnen al verbroken zijn) maar probeer ze maar eens aan te vallen. We zullen vast en zeker nog in de top 5 of top 10 staan :)

    Gehehe, ik ben altijd als eerste bij de sniper in het midden van het level. Zou dat ergens mee te maken hebben? :+
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    gaan jullie by the way naar Gameplay?
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, allemaal :) (we zijn dus met z'n 6-en)

    Ik had al met SpeedFight afgesproken, kan je die übergamers eindelijk eens zien :+
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Sniperen is zoiezo al het vetst. Maar goed ik zal wel een keer ff proberen jullie tijden te pakken, maar eens oefenen.
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik heb PGR3 al verkocht enzo (of ga ik iig doen :+ )

    Ik wacht gewoon op Forza 2, GTR enzo. Onze PGR3 tijden pak je toch wel, wij zuigen ^^
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Mischien wel, maar je kan toch wel en PGR3 hebben en Forza 2 en GTR, zo vreemd is dat toch niet. Je hoeft PGR3 niet zozeer meer te spelen, maar hij staat wel leuk in de collectie, en als je hem dan een keer wilt spelen dan kan dat altijd nog, ik bedoel, je krijgt er nou roch zo weinig voor dat het gewoon zonde is hem weg te doen. Maar goed ik zal eens een keer een gooi doen naar jullie tijden.:thumbs:
     
  18. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je wel voor hebben gelaten, zoals ik altijd doe :+

    jaja, de gameplay zal nooit meer hetzelfde zijn als wij er zijn geweest. Met onze DRC-shirtjes zullen wij de boel daar even op stelten zetten.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ben nou toch wel benieuwd of head ninja btje tijden heeft neer gezet?
     

Deel Deze Pagina