1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Racing Crew

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 18 sep 2006.

  1. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Nog niet onderin de balk zien langskomen iig. Ik daarentegen was de afgelopen dagen wel op dreef met m'n nieuwe superdeluxe pwnz000rr tv :cool:
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ahum, ik heb ook nog een sociaal leven om te onderhouden :b: , ook wel ''ik heb het vrij druk'' genoemd, bovendien moet ik nog steeds een aantal banen ontdekken, en heb ik die test track nog nooit van m'n leven gezien, dus die al ik helemaal nog moeten ontdekken. Maar zodra ik een beetje tijd heb zal ik eens wat ondernemen. :thumbs: :b:

    btw, als het dezelfde test track is als in FM en GT4, dan word het geen probleem, maar anders mischien wel, maar niet iets dat niet op te lossen is.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Het is gewoon het Half F1-circuit.
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Aha, die, ja dan moet het lukken, mission accepted.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mmja iedereen kan wel een top10 rijden op de test track. Sommige top10 tijden staan daar zelfs nog 3 a 4 seconden uitmekaar....
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    t gaat om onze tijden. :)


    Magoed, gister weer de demo van PGR3 eens gedownload (je moet wat als je geen games hebt :9 ), en was toch wel vet ^^ Maja, na de examens zal ik weer wat op Live te vinden zijn, for now, school and clubzz 8)
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    En de PGR3 demo? :cool:
     
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Maar waarom heb je geen games dan als ik vragen mag, toen ik examens had had ik ook genoeg games, het is toch niet daarom of wel? Succes trouwens! :b: :thumbs: \o/
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwha, het gaat/ging niet echt heel goed op school, en ik kon me sowieso al niet zo goed ervoor zetten om huiswerk te maken, dus wou ik iig één van de oorzaken wegnemen, en dat was de 360 op me kamer.

    Maar omdat ik die PGR100 console met PGR3 had gewonnen, had ik ookal 2 consoles, dus ik moest er één sowieso verkopen, dus deed ik er meteen al me games bij. :)

    Nu alleen dus nog een console met wat accesoires staan. Na de examens koopk weer Live samen met Forza, GTR, Colin McRae en heel de race-mikmak, maar voor nu ff een sociaal leven leiden, want ik moet zeggen, das veel leuker :cool: ^^
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    ...,...,...maar...,...,... hoe kon je...,... een console en z'n games weg doen, dat is als een pupie in de kop schieten,... ach ja als jij je er lekker bij voelt, ik heb nooit problemen gehad, ik voetbal ook nog en dat zorgt toch ook altijd wel weer voor wat afleiding. Verder kan ik best een hele tijd zonder te gamen, als ik druk ergens mee bezig ben dan vergeet ik zelfs soms dagen om te gamen. Dus als ik jou was zou ik gewoon andere afleiding zoeken, maar ach waar lul ik over, dat is ook jouwn zaak, veel succes nogmaals.
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik zie het probleem niet echt hoor, in één keer stoppen, ik bedoel wtf het is geen verslaving ofzo. Eerst deed ik het heel veel (soms tot wel over de 10 uur per week denk ik), en nu bijna nooit, nu doe ik meer met andere interesses (tekenen), big deal... Ik ga later wel weer verder. Het werkt iig wel, ik maak al steeds meer huiswerk :cool:
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    10 uur 8) Man, je gamede gemiddeld zo'n 3 uur per dag (door de weeks 2 uur, en in 't weekend nog wel meer) en dan zit je al snel aan z'n 21 uur in de week. Geloof me, 10 uur in de week was voor jou een peace of cake (voor mij ook trouwens). Die avonden gamen met ons (Cat&Mouse, GRAW Co-op, CoD2 e.d.) leken kort te duren maar in werkelijkheid was dat anders. Ik heb vandaag ook alweer 2 uur gegamed, terwijl het maar een half uurtje leek te duren :x
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hehe herkent :+. Maarja, je moet wat doen. Iig stefan, ik mis je :'-(
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Teken je, cool, ik ook heel veel, dat is ook wat ik bedoel met als ik ergens heel druk mee bezig ben, als ik weer eens een auto of een gamecharacter aan het ontwerpen ben, en ik ga er helemaal in op, dan vergeet ik die hele gamezooi gewoon. Ook als ik aan het voetballen ben, dan vergeet ik ook gewoon te game, want dan voetbal ik de hele dag, soms zijn dat soort dingen nog tien keer leuker dan game. Maar laat eens wat zien van je tekenkunsten. Dan zal ik dat ook eens doen, hoewel ik al eens een tekening van Ryu Hayabusa en Lara Croft samen heb gepost, maar toch dat is al lang geleden. Laat maar eens zien, oke?
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik teken zelf meer in de richting van ontwerpen (niet zo zeer heel technisch hoor)

    Ik ben bijvoorbeeld super geïntersseerd in circuits (nog geen eens zo zeer in het racen zélf) Ik kan bijvoorbeeld zo van meer dan 100 circuits je heel lay-out vertellen, incl. onbekende circuits in Engeland, Japan e.d.
    Dan pak ik gewoon zo'n super groot A1-vel en ga ik zo'n baan ontwerpen, maar naast de lay-out, ook echt heel de infrastrucuur zoals marshallpaden, parkeerplaatsen, uitloopstroken, tribunes, dit alles natuurlijk op schaal.

    Vroger (toen ik nog gek was van DBZ) tekende ik vaak zelfverzonnen personages enzo, beetje manga-achtig enzo, daar heb ik nogwel dingen van liggen, ik zal ze idd eens uploaden :thumbs:
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dat is echt dope man, ik teken ook wel eens circuits, maar nooit zo gedetaileerd:confused: , en DBZ, och man, dat teken ik al sinds ik het ken, maar ik teken tegenwoordig vooral auto's. Dit zijn een paar voorbeelden. Wat vinden jullie ervan? Btw, de auto's zijn al vrij oud, ik maak nu beter en mooiere.

    Gohan SSJ2, alleen met grijs potlood en kleur getekend.
    [​IMG]
    Gohan SSJ2, zelfde als eerste.
    [​IMG]
    Ryu Hayabusa SSJ1, ik dacht waarom niet. Hij is snel gemaakt, vandaar de sommige onjuiste stukken.
    [​IMG]
    Ryu Hayabusa SSJ2, hetzelfde, alleen SSJ2.
    [​IMG]
    Ryu en Lara, heb hem al eens eerder gepost, en ik weet die gun ljikt nergens naar, ik zou hem destijds al eens fixen, maar daar is het nooit van gekomen.
    [​IMG]
    Al een van de oudste auto's die ik nog heb, het is een opvolger van een eerder model dat ik al een gemaakt heb, of ik die nog heb weet ik niet.
    [​IMG]
    Een al wat nieuwere, maar nog steeds vrij oud, m'n laatste auto die ik getekend heb (gister), ljikt hier wel wat op.[​IMG]
    Ook al een vrij oude, ik heb de prestaties die ik er had bij geschreven weggheaald, want dat sloeg nergens op, want telkens als ik een mooiere auto teken dan de mooiste daarvoor dan wil ik heb ook beter hebben, en ja dan worden ze immens goed.
    [​IMG]
    En een motor, heb ik nog voor iemand gemaakt, is niet oud, maar ook niet echt jong.
    [​IMG]

    Dat waren de plaatjes die ik momenteel in de computer heb staan, ik scan en upload er nog wel een keer een paar nieuwe. Btw, de kwaliteit van de plaatjes is wat minder door het scannen. :thumbs: :b:

    Kut, de plaatjes van Ryu SSJ1 en 2 zijn wat klein uitgevallen, hoe en waarom weet ik niet, jammer, maar ach.

    Oh btw2, de plaatjes zijn allemaal 100% uit het hoofd getekend, behalve die van Ryu en Lara, en de auto's zijn allemaal 100% door mijn ontworpen, niet gekeken naar andere auto's of wat dan ook. Tis dat jullie het even weten. Oke en nu hou ik ook m'n bek anders word de post te lang.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette tekeningen, vooral die van DBZ lijkt wel beetje op mijn stijl :)

    Het is dat ik zo moet werken (:'-( ) anders had ik van boven ff mn tekeningen map opgehaald, ik denk dat ik dat morgen wel eens zal doen.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Tekenen is ook een grote hobby van mij. En raad eens wat ik teken? DBZ, circuits en auto's 8) Maarja, niet zo heel gek, want ik heb een jaar lang precies hetzelfde getekend als Stefan. We zaten vrijwel altijd naast elkaar, en als we geen blaadjes hadden tekenden we wel op de tafel :9
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Vette tekeningen stefan, vooral die circuits zijn indrukwekkend. Ik heb hier ook nog een paar, die ik net even gescand heb. Maar net als jij licht mijn niveau nou ook veel hoger dan de meeste van mijn tekeningen die ik hier post.
    Ahum, het zijn er mischien veel, en aangezien dit geen post je art topic is hoop ik dat DRC het niet zo erg zal vinden.

    De vigoorian Flail uit uiteraard Ninja Gaiden, deze heb ik direct vanaf het scherm nagetekend.
    [​IMG]

    Een tank gemaakt door Ronko, een opvolger van de Scorpian uit Halo, deze tekening is al wel vrij oud.
    [​IMG]

    Een supersonische auto van Ronko, die de Thrust SSC dik in het stof laat bijten.
    [​IMG]

    Tot nu toe een van m'n beste auto's, de prestaties zijn zwaar overdreven, maar daar heb ik ook al uitleg over gegeven.
    [​IMG]

    Een fiets,...???
    [​IMG]

    Een eigen ontworpen game character, uiteraard geinspireerd door Ryu Hayabusa. Hij is een goede vriend van Ryu.
    [​IMG]

    Een wapen, zelf ontworpen, met de gedachte voor Ninja Gaiden, hiervan zal Ryu er dan 2 tegelijk hanteren.
    [​IMG]

    Majin Vegeta, helemaal uit m'n hoofd getekend, ik teken haast nooit Vegeta, dus deze vond ik wel goed gelukt
    [​IMG]

    Goku SSJ-3, net als bij Vegeta teken ik haast nooit Goku SSJ-3, dus daarom vond ik deze ook wel mooi, ik ben van plan hem nog eens in te kleuren, maar ik ben bang dat ik hem dan ga verpesten.
    [​IMG]

    Gohan SSJ-2 weer, ditmaal aan het uppoweren,(?)
    [​IMG]

    Gohan SSJ-1 in de outfit van Ryu Hayabusa, heb gewoon 2 dingen die ik lijp vond gecombineerd. En ik weet het, dat zwaard lijkt een beetje veel op een dildo, maar ik heb de tekening ook erg snel gemaakt, dus.
    [​IMG]

    Sommige afbeeldingen zijn wat minder in kwaliteit door het scannen, maar toch wel aardig hoop ik. Oh en JP, waarom laat jij niet even wat van je tekenkunsten zien, lijkt me vet.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat jij dat allemaal tekende Stefan 8)

    Ziet er zeer goed uit. Ik hou alleen niet zo van die moderne circuits. Banen zoals de nordschleife, spa, road america en suzuka vind ik echt mooie banen.

    Maak jij nou eens een baan met veel hoogteverschil en snelle bochten erin Stefan :p.
     

Deel Deze Pagina