Dat is echt dope man, ik teken ook wel eens circuits, maar nooit zo gedetaileerd , en DBZ, och man, dat teken ik al sinds ik het ken, maar ik teken tegenwoordig vooral auto's. Dit zijn een paar voorbeelden. Wat vinden jullie ervan? Btw, de auto's zijn al vrij oud, ik maak nu beter en mooiere.
Gohan SSJ2, alleen met grijs potlood en kleur getekend.
Gohan SSJ2, zelfde als eerste.
Ryu Hayabusa SSJ1, ik dacht waarom niet. Hij is snel gemaakt, vandaar de sommige onjuiste stukken.
Ryu Hayabusa SSJ2, hetzelfde, alleen SSJ2.
Ryu en Lara, heb hem al eens eerder gepost, en ik weet die gun ljikt nergens naar, ik zou hem destijds al eens fixen, maar daar is het nooit van gekomen.
Al een van de oudste auto's die ik nog heb, het is een opvolger van een eerder model dat ik al een gemaakt heb, of ik die nog heb weet ik niet.
Een al wat nieuwere, maar nog steeds vrij oud, m'n laatste auto die ik getekend heb (gister), ljikt hier wel wat op.
Ook al een vrij oude, ik heb de prestaties die ik er had bij geschreven weggheaald, want dat sloeg nergens op, want telkens als ik een mooiere auto teken dan de mooiste daarvoor dan wil ik heb ook beter hebben, en ja dan worden ze immens goed.
En een motor, heb ik nog voor iemand gemaakt, is niet oud, maar ook niet echt jong.
Dat waren de plaatjes die ik momenteel in de computer heb staan, ik scan en upload er nog wel een keer een paar nieuwe. Btw, de kwaliteit van de plaatjes is wat minder door het scannen. :b:
Kut, de plaatjes van Ryu SSJ1 en 2 zijn wat klein uitgevallen, hoe en waarom weet ik niet, jammer, maar ach.
Oh btw2, de plaatjes zijn allemaal 100% uit het hoofd getekend, behalve die van Ryu en Lara, en de auto's zijn allemaal 100% door mijn ontworpen, niet gekeken naar andere auto's of wat dan ook. Tis dat jullie het even weten. Oke en nu hou ik ook m'n bek anders word de post te lang.
Laatst bewerkt: 9 dec 2006