1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch terror Squad

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RaouLioo, 7 jan 2007.

1. Haha Pine, wat loop je nou dom te lullen man. Jij kent laaaang niet alle clans dus zeik niet dat zij ene van de weinige zijn die aardig en goed zijn. En over mongole kinderen gesproken, haha, check jezelf en XtrXander ff met al jullie k*nker smoesjes en geblaat. Oja, die clan op orde brengen lukt vast wel, net zoals al je andere goed gelukte projecten! Veel praatjes niks waarmaken jij, _0/ PINE.

(Voor de mensen die het niet weten, hij bedoelt mij met Supreme King)

2. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vanochtend mijn xbox360 terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8) 8) 8)

3. Towel

Towel Guest

Listen to all these dumb sweaty idiots, thinking there the most pro clan of europe. Sweating and trashtalking all the time:emo: . Its soooo dumb.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2007
  4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Are you refering to AK47?

5. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bad for an English speaking guy.

Hij heeft toch gelijk?

Laatst bewerkt: 14 feb 2007
  6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kan ik niet over meepraten}:]
    Als je 5-1 verliest op eigen host kan ik wel begrijpen dat je geen zin meer hebt, maar ze hebben het zeker goed gemaakt door 2e keer 5-3 te winnen. Denk vooral dat HLH gewoon sterk is onderschat omdat jullie niet super bekend zijn.

We zullen idd wel zien op paniczoom:thumbs:

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de 2e game hadden we zo'n gevoel dat we tog wel gingen winnen omdat we maar 2 rondens nodig hadden. Maar door die houding hebben we niet de de 2e game gewonnen.

8. Towel

Towel Guest

Sha up, im not even trying! Go practice some more in GoW pleaase_0/

9. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

lol.. volgens mijn weet je helemaal niks van top van europa.. duss shfu en..

10. @Darkness:

Je kent me niet eens, kheb mss 1x met je gesproken in een match, dus waar heb je het over? Hoeveel mensen vinden jou trouwens wel niet een mongole kind?

11. Towel

Towel Guest

Nee klopt, sneeeeeel leg uit niet te snel we schrijven meee!8)

Kerel ga lekker een werkstuk houden over de top van europa maar mij interesseer je er niet mee. Beter laat je zien wat voorn goed rapport je hebt op school jongeman, dat is pas iets om trots op te zijn!

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kijk zo hoort het:thumbs:

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Life is all about the asians *)

1. Welke projecten?
    2. Ik kijk er nu al naar uit om jou in het echt te zien, in een offline toernooi bijvoorbeeld. Dat SuprodigY je nog niks aan heeft gedaan kan ik al niet begrijpen, maar gelukkig ben ik anders. Deze praatjes maak ik waar.

Jij snapt het.

Moet je nagaan, hij heeft je pas 1x gesproken en vind je nu al een mongole kind :lol:

14. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

woh wat een scheldwoord..:mongolekind
    Alles waar geen k4nker in zit is geen goed schelwoord dus..

15. @Pine

1. Welke projecten?

Nou, al je andere mislukte clans misschien?

2. Ik kijk er nu al naar uit om jou in het echt te zien, in een offline toernooi bijvoorbeeld. Dat SuprodigY je nog niks aan heeft gedaan kan ik al niet begrijpen, maar gelukkig ben ik anders. Deze praatjes maak ik waar.

Hmm, constateer ik hier dat je zelf ook doorhebt dat je de helft van je praatjes niet waarmaakt?

Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2007
  16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    We zochten voor een naam en ik heb verder geen clans opgericht, en die praatjes maak ik waar... dat je het ff ckr weet.

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Chill out, dudes.

18. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij en nog een paar andere op XBW. Alsof mij dat iets boeit.

Idd, wou ik ook zeggen, iemand die me niet kent begint zomaar ineens kut te doen ;) Ik wist niet eens wie het zei.

Ik speel GoW nu 4-5 dagen. En ik kan al genoeg ventjes opnoemen die slechter zijn en vanaf het begin GoW doen.. En ik doe GoW mischien een paar uur per dag.

Laatst bewerkt: 14 feb 2007
  19. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke match we hadden met NmE vs DtS en we hadden 3-2 gewonnen het was gewoon leuk en spannend. Maar alleen vind ik het een beetje jammer dat jullie tegen xX Temp0 Xx Moesten schelden dat hij een ****** kind is dat vind ik beetje jammer....

20. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeker ja, maar een paar uur per dag is niet weinig hoor... als je dat bedoelt:9

Deel Deze Pagina