Oooow wat ben jij een klein mannetje. Laat me raden: Een driftkikkertje van 15, doet vmbo, zit de hele dag stoer te zijn achter zijn xbox360 om mensen te ownen. Goed hoor Beter wordt je ff gebanned want jij verpest alleen maar deze topic_0/
Jo DTS Ic3 Cold clan hier jullie zeggen dat jullie zo pro zijn met GoW laat het dan maar es zien ook we hebben nog geen .nl site (zijn er mee bezig) maar ga dan naar effe naar onze cheap site www.freewebs.com/ic3gow of challenge ons via game battles Later
Connect laat je niet zo kennen joh, we doen binnenkort wel een keer een clanmatch tegen ze ofzo. Kunnen jullie het op die manier uitvechten.
Ik wou alleen duidelijk maken dat ik niet de hele dag in trans GoW doe Ik doe het eigenlijk alleen voor de lol, ik ben er toch slecht in. Nu weer ontopic?
zo dat knulletje is echt goed opgevoedt ik ga helemaal met je mee Towel wat een ongelooflijke stoere jongen. Hij weet een ziekte te noemen waarvan hij helemaal niet weet wat het mag zijn laat staan hoe hij het weet te typen. reden dat ik me hiermee bemoei er zijn mensen die dit meegemaakt hebben in hun familie.. maar daar zal jij weinig van weten als ik jou zo hoor. BTW: "KK" is geen scheldwoord het is een ziekte. at: DRKSfinx dus of hoe dat knulletje zichzelf ook mag noemen.
En tsja dat ik iedereen own kan ik ook niks aan doen.. en ik ben 16.. En ja ik schel hele dag mense uit op xbl, problemen mee?
Het was idd spannend, maar het liep op het laatst echt voor geen meter, MagnuM had net z'n 360 trug en moest weer inspelen, en ik was ziek. Maaja rematch doen we zeker! Trouwens Nova en Temp0 begonnen met schelden en rotte opmerkingen te maken, ik ga er dan niks van zeggen als mijn teamgenoten trug gaan schelden...
Nou ik zou het niet weten, ik speel geen R6V. Voeg DtS NinjaStar maar toe, hij is leider op R6V. Dan kom je wel aan het spelen met ons team. PS: Kap met dat offtopic gezeik, als je iemand wil afzeiken doe je dat maar via msn, private message of in je eigen clan topic!!!!!!!!
Niemand voor R6, ik speel niet tegen MP gastjes. Dat had ik al in een week door hoe gehaat die MP's waren. Ik nam hem op het begin ook, omdat ie zo makkelijk is. Grapje zeker Moest nog 1 waarheid zeggen srry
Dan pakken we wel een AK-47 of iets dergelijks. Jullie hadden toen de MP's restricted en nog was het niks. Come on, dude. P.S. Stop met het verneuken van andermans topics.
Makkelijk? Weer je wat pas makkelijk is? Lekker liggen snipen op je eigen spawn. In close en midrange combat is de mp7 een echte skillgun hoor, omdat jij toevallig een zwakke aim hebt opgelopen met te veel CoD3 hoef je ons en een heleboel andere spelers toch niet af te kraken? Je maakt alleen maar je clan belachelijk, met je praatjes op het forum en je zwakke speelstijl op xboxlive. @xbox-master: Ik voeg DtS NinjaStar wel ff toe aan mijn friendlist voor een paar potjes RSV met jullie team !
Zwakke speelstijl? Ik speel R6 bijna nooit, ik ben nog maar first sergeant. Volgens mij ken je die verhalen van die MP's toch ook wel? Ik heb ze genoeg gehoord, ik werd uitgescholden toen ik een MP7 had, er werd gezegt dat ik een ''echt'' wapen moest gaan gebruiken. Toen begon ik met een M8 en soms een sniper.. Iig, ik doe R6 toch niet meer. Ik heb je trouwens ook niet afgekraakt. Waarschijnlijk ben ik alleen nog maar te zien op Tiberium Wars en Halo Wars. Als Tiberium Wars dood is of ik heb er geen zin in, ga ik naar Huxley of Halo 3, daar mag je oordelen. @ Dark Miracle: Jij bent alles. PS: Ik probeer dit topic de goeie kant op te gaan. Dit is de 3e keer dat ik roep voor ontopic. Ik d8 dat mensen wel meer konden hebben.
Zeker niet, maar probeer het nu gewoon eens een keer gezellig te houden. Elke clan kraak je af. Dadelijk blijven er geen clans meer over om tegen te spelen en dat wil je natuurlijk ook niet. Het is juist leuk dat veel mensen erover nadenken om zelf een eigen clan te beginnen, niet dan? Het enige wat ik wil zeggen is dat je het gewoon gezellig moet houden en niet alleen maar over die skills van je praat. P.S. Heb zin om een keer een potje tegen DtS te spelen. Ik stuur NinjaStar wel een friend request en dan even lekker knallen, okay?
Is goed, ik denk alleen niet dat je met alle R6V spelers van DtS aan het spele komt, we hebben iets van 11 members voor R6V\o/