Ik mag alleen geen 2 accounts hebben op XBW Vaag, want ik weet zeker dat ik meerdere kereltjes heb gezien met 2 accounts. Trouwens ik weet nog niet welke van de 2 het word.
1k v1nd 41 d13 c1jf3r2 3ch7 v37 1n j3 n44m, d44r w0rd j3 3ch7 zw44r 1337 v4n. 1k z0u 7r1F3c74 d03n 1pv Tr1F3c7a.
Dat ziet er beter uit, mooie naam. Weet niet wat het betekend maar zal wel een betekenis hebben. PS: WTF zijn er maar veel onstabiele clans, Ic3 en eVe kappen er nu ook mee, waar zijn de diehard clans, zoals DtS en DDB EDIT: DtS moet in de halve finale van DKS toernooi tegen eVe team 1, vraag me af of ze dat nog gaan spelen dan.
nou eVe is opgeheven, dus je zit in de finale ;-) P.S. AK47/qG draait nu ook al een tijdje lekker, bijna een half jaar alweer, als het dat al niet is..
Dat van Ic3 kwam nogal onverw8 1 persoon wist het maar ik d8 dat het wel stabiel was mede door het winnen van het toernooi maar ja QFP in da house..:b:
tsja, 360GS werd opgericht in Januari, ik heb nu in zo'n 14 maanden 268W en 14L gehaald, over 4 clans verspreid (360GS+aVIP = 1, AK47 + qG =2)
woei dan heeft DDB daar 3 losts van \o/ FF voor de duidelijkheid: Op cod2, 2 x gewonnen 4Vs4 3-2 gewonnen 2Vs2 3-0 gewonnen Op gow 1 x gewonnen (toen hadden jullie supreme killers nog niet) 3-0 EN Ja smartie010, ik weet dat jullie ook van ons gewonnen hebben, die cod3 clanmatch vond ik nog het dopeste, echt in 20 min was het klaar LOL
Haha daarvoor moet je niet bij mij zijn, ik sta er niet ingeschreven en ga ik ook niet doen, alleen DtS SubZero staat er ingeschreven, dus schrijf hem via Live ff bericht, en als je daar geen zin in hebt zeg je het maar dan maak ik het hem wel duidelijk, capisch? DtS bestaat nu al best lang ook iets van 8 maanden. En SmartieZ, hoeveel van al die matches heb je zelf eigenlijk meegespeeld? DTS ZOEKT NOG 2 FOCKING GOEDE MENSEN VOOR COD2*)