HAH dat wil ik zien, ik beat jullie beide als ik ff ben ingespeeld. Ik invite je wel eens Untouched voor CoD2, heb je togch in friendlist staan en Deadzon3 zie ik ook wel verschijnen zodra zijn doos trug is:b:
Raoulio, je weet best dat ik je nak. DtS was naar mijn mening niet zo goed in cod2 9 x gewonnen met 3-0 van jullie , met alle respect
Hmm dat had ik niet verwacht ik denk die gasten komen met plezier naar DtS, dan moet ik het maar op de grove manier doen @ Deadzon3: Jaja toen ik in DtS kwam hebben we anders nooit clanwar CoD2 gedaan, begrijp ik ook wel, als je 9 keer met 3-0 wint ( als dat al waar is ) en dan kansloos ondergaat omdat die clan 1 nieuwe member heeft, die dan wel DtS Raoulio NL heet, is wel erg. We zullen binnekort zodra ik team op orde wel eens clanwar doen, we zullen zien Trouwens wie is beter in CoD2 jij, punisher of magnum?
Magnum heb ik bijna nooit mee gespeeld, je vergeet own3r en TRIGGERHAPPY NL, maar ik ga natuurlijk niet van me eigen zegge dat ik het beste was ( HINT HINT HINT)
Dat mag je dan bewijzen Ja TRIGGER ken ik nog wel van vroeger voordat hij in DDB zat, hij speelde altijd met Leroy Wortel en ik speelde ook geregeld met Leroy, hij was wel goed ja, maar niet zo goed als ...
En Xmen dan van aVIP Maaja zijn idd wel redelijk goede gasten ja, die goede oude CoD2 tijden toch.: Maar wie spelen er nog diehard CoD2, alleen Just1ce en Aztack ( en BaRaKa ), R3SP3CT PS: Tering zeg net lekker potje capture the flag gedaan op Caen. eerst zat ik bij allies, stonden we 8-2 voor, en toen ging ik naar axis, en wonnen we 9-10\o/
Dutch terror Squad is de officiele winnaar van het DKS Gears of War toernooi 2007. Helaas kon de finale niet worden gespeeld, in de halve finale versloeg DtS nog eVe team 2, en in de finale zouden we tegen eVe team 1 moeten maar eVe is ermee gestopt en heeft de finale niet gespeeld. Super gedaan DtS SubZero, DtS I HiTmaN I en DtS Unholy!
Idd is wel kloten, maar zal denk ik niet al te lang duren eer hij zijn 360 trug heeft. @ Nano: Thnks.