Wat ik eigenlijk wel grappig vind is dat er al sinds uL geloof ik bij website 'Coming soon' staat. Komt er nog een keer 1tje? (En dan niet van die freewebs troep)
Ja, ik kan niet wachten op onze ontmoeting op een lan En ik ben nog nooit gekickd, ben altijd zelf weggegaan, of de clan ging dood. En tijdens die LAN had ik telkens de meeste kills. En je kent mij niet eens en dan zeg je: Kwaliteit zal je niet hebben. Wat is dat voor bullshit, ik heb teminste prijzen gewonnen. Wat jij nooit zou kunnen winnen badkid Stoer doen achter je PC, ik d8 dit was over kom jij weer stoer doen voor iemand van 15. En ik heb geen snor
whahahahaha jij bent echt een comedian! ik wil heel even iets duidelijk maken hoe erg jij jezelf voor schut zet! jij zegt: ik weet nog wel dat jij heel stoer kwam doen bij het KwH gedeelte waarin jij zei dat je beter was dan iedereen uit KwH terwijl je nog nooit tegen mij hebt gespeeld! vergeten? hier een quote: kortom niet zomaar dingen gaan zeggen in deze topic als jij dezelfde dingen als aidan zegt in een ander topic!\o/
whaaaaaaaaaahahahahahahahaha jongen geef nou maar toe dat ik een punt heb want je zet jezelf alleen maar meer voor schut
ik weet niet hoor maar volgens mij denken er wel meer in dit forum gedeelte dat ze helemaal de shit zijn kunnen jullie niet gewoon normaal over clan's/clanmatches hebben inplaats van al dat macho gedraag van ik ben de beste nee ik ben de beste?
Wanneer jij met zo'n reactie komt, gaat hij er weer tegenin.. Waardoor de kindjes weer verder gaan.. Zeg dan gewoon niets!
ik reageer alleen op jou bericht waarop jij ook weer verder gaat dus wie moet er nou ophouden.....:b: