1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch true Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door perf3ction, 19 mei 2008.

  1. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG,, waar is FocuSs?? is hij toevallig naar een ander forum gegaan om daar "StoeRr" te doen??

    FlexXx +1 :b:
     
  2. I-FleX-I

    I-FleX-I DtS LeaDeR

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, niet uitdagen aidan ;) ik denk dat hij wel ff op een ander forum zit idd, zijn levensdoel is denk ik andere mensen irriteren. maar om weer ff trg te komen op een intressant onderwerp, heb je al Battle Field Bad Company Demo gespeelt?? die owned echt wel \o/
     
  3. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox kapot :+ over een tijdje speel ik ;m wel xD
     
  4. I-FleX-I

    I-FleX-I DtS LeaDeR

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    oke :thumbs: maareh, misschien is tegen die tijd het hele spel wel uit ;)
    wanneer krijg je je box terug???
     
  5. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een keer dan, het is mijn oom niet aangezien ik geen ooms heb sjonnie. Jij bent echt dom, ik weet toch zelf wel beter of iemand een oom is ja of nee. Jezus, blijven vol houden.

    HET IS MIJN OOM NIET !!

    Kleine dispute noob clan,Tx, Pq, vK, uL, XgG, DtS. Jullie zijn schande voor ESport
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Klein klein kleutertje.

    Laat dan zien hoe volwassen en verstandig jij bent en reageer gewoon niet mafkees.

    lowlife retard
     
  7. majorkillerboy

    majorkillerboy Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    woohoo Tx, Pq, vK, uL, XgG, DtS schande voor ESport! al 6 keer agter elkaar zoveel heb jij met je clan nog nooit bereikt he..? bespeur ik jalousie? Nou hou a.u.b je bek eens een keer dicht en ga iets doen met je leven! Ga je moeder vervele ofzow damnn

    PeaCe
     
  8. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik behaald heb:
    2e AR Gaming
    1e X-Power-Live (qG, EnVy, Ps deed mee)

    En wat heeft Tx, Pq, vK, ul, XgG, DtS behaal?
     
  9. I-FleX-I

    I-FleX-I DtS LeaDeR

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    uh... een goeiie vriendschapsband met elkaar?? iets dat jij nooit zal krijgen denk ik }:] sorry jonge maar het is een feit, je bent gewoon een kutkind :b:
    -xx-jes FlexXx \o/
     
  10. majorkillerboy

    majorkillerboy Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    goed man ben trost op je! het interresseert me eigelijk helemaal geen kut wat jij bereikt je hebt het toch aan je team te danke wat zelf bak je der weinig van! wij hebben nie veel bereikt nee hebbe we ooit meegedaan met een toernooii?? neej dus mond dicht ziipp itt:x

    PeaCe
     
  11. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    ja jullie zijn nog te noob om ergens aan mee te doen, en jullie zouden toch kansloos zijn. Jullie bestaan 2 jaar, en dan allemaal maar op ladder gespeeld?

    Noobclan =(

    Dus jullie zitten al 2 jaar op de xbox zonder iets te bereiken??
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje tegenstrijdig?
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  13. I-FleX-I

    I-FleX-I DtS LeaDeR

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- is jou levens doel echt om mensen te vervelen of zo? even een vraagje, heb je ooit een auto ongeluk gehad of ben je geboren als een debiel??

    even voor de duidelijkheid :
    GAMEN IS VOOR FUN, toernooien met gamen zijn leuk om te doen, ok, maar gaa niet opscheppen over dat je zogenaamt beter bent want je hebt ondertussen nog nooit tegen ons gespeelt... en een toernooi zegt niet of je beter bent dan de andere clans, alleen dat je levenloosser bent :emo:

    even duidelijk samengevat, want je bent nog al hardleers...
    FUCK YOU > NIEMAND MAG JOU, JE BENT EEN DEBIEL EN JE BENT LEVENLOOS.

    Groeten FlexXx
     
  14. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Je hebt een bericht gestuurd met: Ik ga je vermoorden sukkel...
    2. Wie de nummer 1 wordt is de beste, en de clan die het verdien...Dus zijn we beter
    3. Beetje raar als je zegt fun en je gaat schelden. Jij bent levenloos, je zit 2 jaar met iedereen ruzie te maken omdat je met spelen niet verder komt...

    Badkid ben je
     
  15. msheavensway

    msheavensway DtS Tean Ruby

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    lightnezz, ga ff op een andere forum credit probeeren te krijgen want zoals je al leest het werkt hier niet.
    dus move it and get out the way.
    yust let us be the way we are.
    and you go on with your no life gaming style.
     
  16. I-FleX-I

    I-FleX-I DtS LeaDeR

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    1: dat was om andere redenen dat weet je zelf ook maar die andere messages zet je er niet bij, maar dat jij het op xboxworld zet is wel beetje zwak, jij betrekt de hele wereld bij 1 domme ruzie.

    2: daar zit wel wat in :): maar alsnog hoef je er niet over op te scheppen!

    3: ik zit niet met iedereen ruzie te maken.. alleen met jou ;) maar jou mag ik ook gewoon echt niet.

    Groetjes FlexXxie

    PS. Waarom post je eigenlijk nog op onze topic als je ons zo'n neppe clan vind??
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    als flexxx reageerd op die 3 punten doe ik het ook maar even :)

    1. jij bent ook een persoon die dat soort shit uitlokt.
    2. ja de nummer 1 is de beste oftewel DAT BEN JIJ NIET! (ik ook niet maar ik ben ook eenmaal geen opschepper)
    3. ja en jij zit al 762 berichtjes mensen te irriteren wie is er dan levenloos?

    serieus kerel, je zegt alsmaar dat iedereen een hekel aan DtS heeft terwijl ik meer terug hoor dat iedereen een hekel aan jou heeft want je vind jezelf ZOOOO goed en je zet jezelf zo erg boven andere, nou laat ik je dan maar uit je dromen halen: je bent echt niet meer als iemand anders als je iemand in maakt op een spelletje hoor.
    dus alsjeblieft als je niks boeiends te brengen hebt blijf dan ook gewoon weg \o/

    grtzz luuk
     
  18. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Jij bent helemaal levenloos jij reageert op dingen waar je niks mee te maken hebt, ga ff naar je KwH sectie, en ik weet zelluf wel dat ik gewoon mee kon in het team. Alleen we verloren het hele toernooi maar 1 map, we waren dood goed team.
    En de gene die een hekel aan mij hebben zijn, KwH en DtS No Life noobjes

    En ik heb 762 berichten maar dat gaat niet alleen over clangaming, ik heb maar 1 ding te zeggen en als mensen daar op reageren, tja... Ik kan maar beter stoppen anders krijg ik weer zo'n OW ding.

    Mijn bericht:
    Ik weet zelf dat ik beter ben dan heel DtS, ik heb meerdere dingen bereikt met CoD4 en jullie top is 50-37 ofzo. Jullie zullen nooit zo goed worden dus snap ik dat jullie op reageren omdat je niks beters kunnen. Jullie mogen wel dingen vragen zoals: Hoe ik dat doe enzo, want als je niet goed bent kan je natuurlijk een idool hebben. Daarom heb ik zoveel stalkers (haters)

    Ik heb gesproken, en niet reageren dat laat alleen zien hoe No Life en noob jullie zijn.

    Ook jij niet Scarnoob
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  19. perf3ction

    perf3ction Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    oke
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  20. I-FleX-I

    I-FleX-I DtS LeaDeR

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    anders krijg je "WEER'' zo'n OW ding... als je nooit iets doet hoe kan je er dan al eerder 1tje gekregen hebben?? je lult gewoon je eigen klem :9 magoed, het is wel verstandig wat je zegt... gaa maar gewoon op een andere forum mensen irriteren want dat kan je tog goed...
    laats Jeffrey
     

Deel Deze Pagina