[DVD] afprijzingen thread!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darko, 17 apr 2003.

1. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi naar aanleiding van het afprijzingen thread over xbox games wou ik vragen of deze open mag blijven voor de dvd fans like me
    dus kom maar op met die koopjes!

-Harry Potter : Chamber of Secret = 15€ bij de Media markt
    -Gladiator 2dvd version = 20€ bij de FRS en Media markt
    -Saving Private Ryan = 15€ bij de Blokker
    -Minority Report = 16€ bij de Media markt

weet iemand nog waar je goedkoop Harry potter 1 kunt hale!:p ik heb nu deel 2 en nog deel 1 niet gezien:D

ook zoek ik Zu Warriors weet iemand waar je die kunt importen?
    *meer info over zu warriors check www.apple.com/trailers en dan naar Miramax sectie gaan en dan naar trailer zoeken van die film*

p

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Gladiator 2DVD versie 20 euro?! Die ga ik meteen halen! Resevoir Dogs is volgensmij bij de FRS €10, dat is ook een topfilm. Ik zal nog even kijken of ik andere kan vinden. FRS is best goed, want ze hebben echt veel <10 euro DVD's, moet je maar eens op de site kijken, www.freerecordshop.nl. Ik ga trouwens binnekort Pulp Fiction en The Godfather Trilogy kopen.

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    * hobbelt richting Media Markt met een Big Shopper tas.

4. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik echt een goed idee, ik was nl. zelf ook al op zoek naar goedgeprijsde DVD'tjes, ik zal dus een oogje in het zijl houden en melden als ik een aanbieding tegenkom

5. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey moet je Pulp Fiction van me kopen?!?:)

en trouwens ik raad iedereen af om niet die afgeprijsde shit (<10€) van FRS tekopen online omdat ze toch nooit aankomen of pas 40 dagen ofzo echt slecht service maar goed

mail me ff Messenjah als je pulp fiction wilt hijs nog gesealed ;)

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb de Gladiator 2DVD versie vorige week in huis gekregen, de week daarvoor besteld bij www.play.com, voor slechts £8.99 inclusief verzendkosten! Omgerekend naar Euro's is dat slechts 13 euro, dus zeker wel goedkoper.

De dvd's daar zijn vaak stukken goedkoper, en allemaal regio 2, dus ook in Nederland afspeelbaar. Ze rekenen geen verzendkosten, en je hebt het meestal binnen een week in huis.
    Enige nadeel is dat je met Credit Card moet betalen, en dat veel dvd's geen Nederlandse ondertiteling hebben (The Gladiator toevallig wel :9).

Ook voor Xboxgames trouwens!

7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hey, dat van die <10€ dat het zo slecht is is niet waar hoor, ik heb daar American History X, Dogma en Resevoir Dogs besteld en ik had ze binnen anderhalve week binnen. Ze zijn zo goedkoop omdat ze "gestript" zijn, dus er zijn veel extras weg gehaald enzo. Maar dat boeit mijn niet, ik heb 2 erg goede films voor vet weinig.

Bedankt voor de tip! Ik ga denk ik daar die Gladiator DVD kopen, de service was dus erg goed? Credit Card maakt niet uit, die heeft mijn pa:9, en ik kan evengoed engels verstaan als nederlandse ondertitels lezen:cool:.

edit: http://www.geocities.com/gjpa_shaw/theatredvd1.html hier kan je vet nieuwe dvd's kopen, en hij zegt tegen mij dat hij ook naar NL shipt. Maar ik weet niet of het illegaal is, want er staat wel factory pressed enzo...

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  8. waarom

waarom Guest

w000000t w0000t w00t!!!!

SPR voor 15 joerootjes, en ik heb hem nog niet in mijn collectie
    :eek: :eek: :eek:
    *shame on me*
    *spankt zichzelf*

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik kon The Matrix maar niet vonden en wou hem toch hebben (had 'm al 3x gezien maarja moet zo'n film toch hebben he). Ik kon hem écht niet vinden, dus heb ik maar een bundel gekocht bij onze lokale videotheek van The Matrix + The Matrix Revisited. Kostte wel €30,- pleuro helaas...dus als iemand weet waar je The Matrix goedkoop haalt; NIET POSTEN, dan voel ik me nl. diep ongelukkig :9

Heb trouwens ook HP2 gehaald, €15,- bij MM is niks :)

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    The Matrix + Revisited kan je volgens mij gewoon voor 20 euro bij de frs halen :D:D

11. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Niet bij mijn FRS hier in Zaandam iig, die had ik nog gecheckt. En op frs.nl stond dat ook niet...maargoed ik was zo ongeduldig dat ik de FRS in A-dam niet eens gecheckt heb ofzo :'-(

12. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die film is echt wicked cool heh! had ik niet verw8t van zo'n snots jongs;) !

13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Scene 29 si teh pwn :cool:

Trouwensssss, American History X is ook spotgoedkoop bij de FRS, weet niet precies hoe duur maar minder dan 10 euro iig.

14. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hee van die pulp fiction ik ben zeeeeer geintereseerd, noem aub ff een prijsje of je msn naam, want anders gaan we een beetje offtopic.
    Meer xbizar hehe

15. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt darko voor het overplaatsen van mijn thread.

Was je bang dat ik het zelf niet kon?? :)

17. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spiderman 2disc version
    Black Hawk Down 2disc version
    Gladiator 2disc version
    Hannibal 2disc version

nu 12,99€ bij Media markt Zwolle!!!!!!!!!!!!!!

18. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat ze gestript waren, waarom zouden ze dat doen dat kost toch alleen maar extra geld. Heeft iemand misschien Donnie Brasco gekocht bij de frs.nl voor €6.99, als iemand die heeft gekocht zeg me hoeveel dagen het duurde voordat die aankwam en wat voor een extra's erbij zaten.

Laatst bewerkt: 18 mei 2003
  19. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The matrix krijg je bij free record shop voor maar €14.99 en als je daar nog een bij koopt die bij de dvd's staat van 2 voor 25 euro hoef je maar 25 euro te betalen.
    hahahahahahahahahaha!!

20. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en al ren je dan ook nog naar de bios en haal je de GRATIS special edition van veronica, dan kun je als je de bon uitknipt ook nog 3 euro korting krijgen :p

edit/ ik leef met je mee Xenos :'-(

edit2/en als je daar nog een bij koopt die bij de dvd's staat van 2 voor 25 euro hoef je maar 25 euro te betalen.

hoe weet je dat eigelijk, en op welke pagina staat dat (op de FRS site)

Laatst bewerkt: 19 mei 2003

Deel Deze Pagina