1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVD > AVI converter

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Heroic, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb hier zo'n 25 films op mijn PC staan die allemaal VIDEO_TS (.vob en alles) formaat zijn (Ik download via nieuwsgroepen, standaard downloadformaat). Vaak komen de films vaak uit rond de 3-5gb per film. Dit is aardig wat. Ik wil graag mijn films bewaren, maar wil ze graag in kleiner formaat. Ik weet dat het formaat heel erg omlaag gaat wanneer ze in avi zijn (700 mb~ 1,5 uur). Alleen nu kan ik geen goede converter vinden. :'-(
    Heb er een paar gegoogled. Bij allemaal kon je maar maximaal een paar minuten converten, stond een stom logo in het midden die je dwong de volledige versie te kopen, of maakte het filmpje zelfs 120(!!!) gb.

    tl:dr iemand die een goede dvd2avi converter kent? Gratis graag of een naam zodat ik het kan opzoeken via nieuwsgroepen. :p
    bvd
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Download gewoon de Divx versie via nieuwsgroepen 8)
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Of koop ze in de winkels.

    XBW steunt piraterij niet met als gevolg dat we je niet willen helpen en dat deze thread op slot gaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina