1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVD barnder inbouwen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Technotic, 1 dec 2004.

  1. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    of je wil er extra lang over doen om eerst em in te lezen (image)
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    als je dvd's wil kopieeren moet het toch eerst je harde schijf op, macrovision etc..
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er eigenlijk al een beetje een standaard qua DVD's? En dan bedoel ik + of -.....
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    nope, helaas neit. volgens mij wordt + wel emer gebruikt.
     
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Een echte standaard is er nog niet, maar + heeft een grote voorsprong
    Ik zou gewoon iets nemen dat beide pakt ;)
    dvdram (of oldplaces :p) bestaat al heeeeel lang niet meer

    Over dat eruithalen van dingen
    Als je krap bij kas zit zou ik ze allebei eruithalen als je dat niet zit en je MOET kiezen zou ik die cdbrander eruit halen en een dvdbrandertje kopen die ook een beetje op hoge snelheid cd's brand, en die dvdspeler erin laten omdat de leessnelheid van een dvdbrander vaak een beetje tegen valt
     
  6. Terryb47

    Terryb47 Powered by ATiPod

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik zou de cdbrander eruit halen, en dvdbrander + dvdrom erin : puur om de leessnelheid. meeste dvdbranders lezen niet zo snel, en het is altijd goed om 2 verschillende drives te hebben, soms leest de ene een disk wel en de ander niet.
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gisteren ff een brander gekocht, maar godver krijg nog niet eens die oude brander eruit :{ :+

    zitten vier van die schroevjes onder, maar moet daarvoor denk ik zo`n bitje gebruiken?????, want kan daar nooit met een schroevendraaier komen !!

    Verder zitten die draden nog in de oude, maar probeerde ze los te krijgen, maar zelfs dat luikte niet. Is het zo dat als die schroeven eruit zijn en je de oude brander dus kan bewegen, zodat het makkelijker is om die kabel / draad er uit te halen?
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    normala gesproken zit zo'n brander alleen aan de zijkant vast. je schuift hem normaal erin, en paar schroefjes aan de zijkant zorgen dat hij op zijn plaats blijft. maak die schroefjes los, en je kan hem aan de voorkan eruit halen.

    als ie los zit, is het bij mij altijd makkelijker om de kabel eruit te halen, maar dat is altijd beetje lastig. succes:)
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    D`r zat maar één schroef in, die is er ook uit, maar krijg dat pleurus ding er niet uit :confused:

    toen zag ik vier kleine aan de onder kant, maar die hebben dus een andere functie?

    hoe wip je hem uit die rails?
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    die aan de onderkant houden het ding waarschijnlijk dicht...;)


    let ook op schroefjes die misschien aan de andere kan zitten, daarvoor moet je andere kant van de case er ook af. ik kan het niet zien, dus is het wat lastiger uit te leggen.
    als je denkt dat je alle schroefjes eruit hebt...kun je hem naar voren schuiven.
     
  11. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    D`r zat maar één schroef in, maar zelfs met bruut geweld wilt die niet naar voren

    Heb beide kanten van de case open..

    Maar ik laat die kleine schroeven aan de onderkant wel ff zitten dan :p
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kijk of er nergens een klemmetje zit...dat is alles wat ik nog kan zeggen.

    Als je het niet ziet, is het lastig. toch succes gewenst, misschien weten anderen meer dan ik:)
     
  13. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal morgen wel weer ff kijken, misschien dat er idd een klemmetje ergens zit of dat ik een schroef over het hoofd zie

    bedankt iig
     

Deel Deze Pagina