Misschien maakt nero er eerst een ander bestand van, er zijn tal van andere brandprogs voor avi's. Wat wil je maken?
Hoe bedoel je: Wat wil je maken? Ik heb een film gedownload en die wil ik branden zodat ik hem op in de DVD-speler kan stoppen en die film kan kijken
@morpheus een dvd, dehe.. @ jerreby ik denk dat je beter (ik weet niet wat voor film je hebt) een divx bestand kunt downloaden ofzo... of het is het maar... ik weet niet of dit nou de juiste plek is.. Want dit valt onder legale (dan met il ervoor) en dat mag hier eigenlijk niet helaas.
@ Timmetjeje : ja zeg ik ben niet achterlijk ... @ jerreby : ik bedoel wat voor bestand wil je maken op de DVD dus .avi laten of converteren weetikveel ?
je kan gewoon nero gebruiken maar dan als een data cd branden..... dan maakt hij er denk ik geen 900 mb van . Hij doet dat wel als je gewoon op dvd branden drukt k had eerst ook zoiets... je kan ook Deepburner gebruiken... die kan je niet gratis krijgen dus dat wordt kopen....
Nu heb ik een vraag over DVD´s branden. Hoe? Ik heb nog nooit een dvdtje gebrand maar heb wel een dvd/cd-rom brander op mijn computer. Ik heb het progamma Nero en het werkt goed met cd´s kopieêren. Ik heb sony dvd+R 4.7 GB / 120 min. discs. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet branden? Ik wil geen lege dvd´s hier aan verkloten.
Welke Nero heb je, watvoor formaat is je film? Bij Avi moet je namelijk eerst converteren, als je die gelijk brand verkloot je je dvd'tje. DVD Branden is simpel, start bijv nero express op ga naar Video/films, DVD Bestanden. Klik daarop voeg je film bestanden toe en branden. Ik heb Nero 7 Premium, als jij een andere versie hebt dan zullen de tabs, proggramma's en namen van opties wel anders zijn. Maar het is niet echt moeilijk hoor.
Ik zal ff kijken ik heb iig Nero 6. Kan ik het ergens anders controleren of het .avi formaat is? edit: bij nero kan ik de ´destination drive niet selectereN?!´
Want? Nero teveel opties? Had ik in 't begin ook ff last van. Al die opties. Nero Express gebruik ik eigenlijk alleen. http://www.download.com/3120-20_4-0...vd&tg=dl-20&search.x=0&search.y=0&search= Go!
zover was ik ook al, maar welk programma denk je dat ik het beste kan gebruiken? edit: Sjit ik moet een brander selecteren en ik weet niet welke ik heb hoe kom ik daar achter?
nou jah hij herkent mijn dvd-writable disc niet... en volgens de helpdesk van HP had ik een plusbrander....ik weet t ff niet